Forum Dag, 4 juli 2021

Ik zeg voorzichtig, zal ik de ingrediënten regelen en misschien wat hulp van iemand met paar salades maken, Turks brood kopen en vul maar aan voor aantal personen en optelsom maken, zoveel mensen , delen door aantal . Koffie gratis , ik hoef tenslotte niet in de auto te stappen
 
Ik heb me ook aangemeld voor de forumdag en neem mijn man mee. We zien er erg naar uit jullie te ontmoeten.
 
Ik zeg voorzichtig, zal ik de ingrediënten regelen en misschien wat hulp van iemand met paar salades maken, Turks brood kopen en vul maar aan voor aantal personen en optelsom maken, zoveel mensen , delen door aantal . Koffie gratis , ik hoef tenslotte niet in de auto te stappen
als jullie mijn voorstel ok vinden, ik wil wel even zeggen dat ik een hele goeie slager heb, John van der Geer in Veenendaal. Ik denk de enige winkel/slagerij in Weston Price basis.
 
Ik zeg voorzichtig, zal ik de ingrediënten regelen en misschien wat hulp van iemand met paar salades maken, Turks brood kopen en vul maar aan voor aantal personen en optelsom maken, zoveel mensen , delen door aantal . Koffie gratis , ik hoef tenslotte niet in de auto te stappen
Klinkt helemaal geweldig. Wat fijn dat je het wil regelen zo.
 
Prima als jij dat centraal regelt, Marjan, maar jij hoeft dat natuurlijk niet allemaal te betalen. Deel het totaal door 50 en maak een tikkie, dan verwerk ik dit in de mail die volgende week de deur uit gaat

Mike
 
Prima als jij dat centraal regelt, Marjan, maar jij hoeft dat natuurlijk niet allemaal te betalen. Deel het totaal door 50 en maak een tikkie, dan verwerk ik dit in de mail die volgende week de deur uit gaat

Mike
Hoe zit het met dessert? Regelen jullie dat ook of hoe willen jullie het?

Dorothé
 
Prima als jij dat centraal regelt, Marjan, maar jij hoeft dat natuurlijk niet allemaal te betalen. Deel het totaal door 50 en maak een tikkie, dan verwerk ik dit in de mail die volgende week de deur uit gaat

Mike
Dat was ik niet van plan😅 gewoon kosten delen met zijn allen. En zou fijn zijn als ik wat hulp zou hebben van paar mensen voor bereiding van salades e.d.
 
Ik neem voor me zelf wat gedry-aged lams en rundvlees mee. Komt trouwens ook van slagerij van de Geer af.
 
Die van jou was erg lekker Dorothe, ik zou zeggen leef je uit
Jongens, even een update.
Mijn vader is sinds zaterdag uit het ziekenhuis. De rugoperatie is zeer goed verlopen. Hij is echter een zeer zware diabetespatiënt en ik ben al 2 nachten elk uur opgestaan om te kijken of zijn suikerwaarde goed is. Nu vannacht moest hij ineens heel vaak plassen, alhoewel niets kwam. Opeens sprak hij ook wat warrig. Verder heeft hij een immense hik, al dagen lang. Ik heb natuurlijk geen oog dichtgedaan. Vanmorgen heb ik hem gevraagd of hij zijn trombosespuit wel gezet had dit omdat hij wat verward was geweest. Hij had tot overmaat van ramp de trombosespuit vergeten. Toen kwam de thuishulp en ik heb alles uitgelegd en we hebben al urine naar de huisarts gebracht. Die heeft trouwens ook nog met mijn vader gebeld. Waarschijnlijk was die verwarring van een blaasontsteking, want hij is nu niet meer verward, wel doodmoe.
Dus allemaal ellende. Ik durf hem niet alleen te laten. Nu zijn het wel nog 7 dagen tot onze forumbijeenkomst, maar ik weet op het moment echt niet hoe het dan met hem is.
Kan ik wel komen?
Ik zou heel graag die tiramisu meebrengen, maar weet niet eens of ik wel kan komen. Hoe dan ook, zal ik wel in de kosten delen van de BBQ, want die berekening zal toch gemaakt moeten worden.
Ik hoop dat jullie er begrip voor op kunnen brengen dat ik dit jaar GEEN tiramisu mee breng. Misschien kom ik wel, misschien ook niet. Dat is dus even afwachten hoe het zich hier ontwikkelt.
Sorry, maar ineens dacht ik, ik kan beter nu maar de kogel door de kerk laten gaan en jullie zeggen dat ik dus niet voor de tiramisu zorg, dan kan er iemand anders iets lekkers van dessert meebrengen. Ik hoop allereerst dat het met mijn vader spoedig weer beter gaat en dan hoop ik dat ik erbij kan zijn. Maar hij komt nu op de eerste plaats.

Dorothé
 
Voel je niet verplicht, Dorothe. Je vader gaat nu even voor. De eerste gedachte die mij opkwam toen ik je post las was: godzijdank heb je hem tot nu toe van die spuit af weten te praten, de beste man heeft een verhoogd risico op TROMBOSE! Ik hoop voor je dat je het gaat redden a.s. zondag, anders komt er wel weer een andere gelegenheid. Zorg goed voor jezelf en voor je pa!

Mike
 
Dat was ik niet van plan😅 gewoon kosten delen met zijn allen. En zou fijn zijn als ik wat hulp zou hebben van paar mensen voor bereiding van salades e.d.
Volgens mij hebben we het over hetzelfde. Als jij een bedrag hebt dat we door 50 kunnen delen kan iedereen die zondag komt d.m.v. een tikkie alvast het bedrag direct overmaken naar je rekening. Het lijkt me sowieso goed om niet op de dag zelf te horen wat de kosten zijn.

Mike
 
Beterschap gewenst voor je vader en een spoedig herstel Dorothé...Helaas kan ik er zelf ook niet bij zijn maar ik gun jullie wel een mooie en gezellige dag, dus als Mike het ermee eens is wil ik wel een donatie naar hem overmaken, bepaal zelf maar wat voor "lekkers" gekocht gaat worden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.768
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan