(financiële) toestand in de wereld

Mike, ik zie dat jij al eens iets schreef over Ronald Bernard, wat weet jij van hem, en van upf(United people foundation?)
 
Inflatie, het leven wordt elk jaar duurder, maar hoeveel? Zijn de overheids inflatiecijfers betrouwbaar?

Hoe kan de inflatie zo laag zijn als mijn wekelijkse pilsje in 19 jaar meer als 100% duurder is geworden in het uitgaansleven? Klopt dat wel met wat de overheid ons aan lage inflatiecijfers voor tovert? Om aan die lage inflatie cijfers te komen moeten andere zaken enorm goedkoper zijn geworden? Toch? We gingen eens zelf op onderzoek uit op internet of dit allemaal wel waar is?

Hoe zit het nu echt met de inflatie ?
Nog es teruggezocht met zoekfunctie. Weer zeer actueel

 
Hij is wel fijn kritisch, die Lange Frans
Ik ben kritischer. Geen goed gevoel bij, deze Ronald Bernard. Al eerder in de pers geweest jaren geleden. Toen nog met oude logo van deze bank. Bijna doodgeslagen door de [DS] en toch een bank mogen beginnen onder de [DS] die hij verlinkt / weigert kinderen te slachten?

Blije Bank logo.jpg
Misschien teveel bekeken/gelezen van R. de Ruiter en over symboliek:
# streep (basis) en erboven in vorm van een driehoek (pyramide)
# de blije b > d b b > 6 6 6 (b=d = inversie, is hetzelfde)
# db = uilenogen ? (mascotte bohemian groove, keeper of secrets, Lilith, Washington DC = owl)


 
Plus de twee b's zien er uit als een lul met ballen. Ik had die RB al vanaf het begin door. Maar nog vallen er hordes goedgelovigen (meestal ♀️) voor deze valse profeet.

Mike
 
Het ministerie van Financiën heeft een scenario klaarliggen voor als het misgaat met de euro. Omdat de economische situatie in de eurozone momenteel zo onzeker is, heeft de Tweede Kamer gevraagd om deze plannen in te zien.
 
Die werkende Nederlanders hebben massaal gestemd op Rutte. We krijgen de regering die we verdienen.

Mike
 
Die werkende Nederlanders hebben massaal gestemd op Rutte. We krijgen de regering die we verdienen.

Mike
Gelukkig zijn jij en ik niet debet aan dat stemgedrag.(y)
Helaas krijgen we de regering die zij verdienen.:(
"50,01% (al dan niet gefraudeerd) die de baas is over 49,99% is geen democratie"
 
Het ministerie van Financiën heeft een scenario klaarliggen voor als het misgaat met de euro. Omdat de economische situatie in de eurozone momenteel zo onzeker is, heeft de Tweede Kamer gevraagd om deze plannen in te zien.
Kijken wie zich dan nog de gulden > euro diefstal herinnert

1 pak melk ƒ0,99 werd € 0,45, binnen no time belazerden ze ons nog verder want
1 pak melk is nu al meer dan € 1 euro = ƒ2,203710
En (ondanks dat we die EU uit moeten) gaat [ze] dat ongetwijfeld weer doen met dat noodplan. De genadeklap, zeg maar, voor iedereen die de huidige oorlog overleeft. In veel landen kan je nog wel oude nationale munten inleveren.
 
Naar de Belastingmaffia gestuurd met briefje: "bij deze is mijn volledige deel van de staatschuld, waar ik principieel tegen ben, afbetaald" en "keep the change". Fockers hebben het niet geaccepteerd. Snap ik niet ... net als fiatgeld staat er op .. "de waarde wordt bepaald door vertrouwen in de valuta."


Euro 1mil.jpg

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan