Feminisme

Better Bachelor over mannen die graag alleen zijn en niet eenzaam:



Mannen kunnen dat en kunnen dan gelukkig zijn. Daarom is er ook MGTOW en geen WGTOW.

Mike
 
Wie herinnert zich nog Gamergate uit 2014, in de hoogtijdagen van Obama? Dat jaar was ook het jaar van de transgender, die ineens overal opdook, en van de talloze YouTube kanalen met jonge (en oliedomme!) eministen met blauw, groen, roze of paars haar en vocal fry. Gamergate werd gestart door Anita Sarkeseian, een 'mediacriticus' die ging klagen over 'seksisme' onder gamers.

Bedenk dat de jonge mannen die het doelwit waren vaak actief waren op 4chan, hetzelfde platform waar ze later oerconservatieve Trump- en Q-volgers zouden worden. Nu is er weer een aanval op de 'seksistische' ganers door een feminist, het onderstaande filmpje van Better Bachelor gaat hierover:



Mike
 
Al die 'sterke en onafhankelijke' vrouwen blijken dus doodongelukkig te zijn, terwijl de mannen alsmaar gelukkiger zijn:



Mike
 
Deze kwam ik tegen, veel mannen zullen dit herkennen en vrouwen in de meeste gevallen ook😉



Vroeg in de ochtend, werd de man wakker en vroeg zijn vrouw.

Echtgenoot: Wil je met me mee joggen?

Vrouw: Oh, dus je bedoelt dat ik dik ben?

Echtgenoot: Nee, joggen is goed voor de gezondheid.

Vrouw: Oh, dat betekent dat ik ziek ben.

Echtgenoot: Nee nee, als je niet wilt opstaan is het goed.

Vrouw: Dus nu probeer je te zeggen dat ik lui ben?

Echtgenoot: Nu begrijp je me verkeerd, dat deed ik niet....

Vrouw: Ahaa! Dus ik begreep je niet omdat ik een analfabeet ben, toch?

Echtgenoot: Kijk, dat heb ik niet gezegd.

Vrouw: Dus ik lieg?

Echtgenoot: Ik smeek je, rek het alsjeblieft niet uit in de ochtend.

Vrouw: Oh, nu ben ik een ruziezoeker?

Echtgenoot: Ok ok, jij gaat slapen, ik ga alleen joggen, ben je nu blij?

Vrouw: Zie je wel, je bent zo egoïstisch, altijd alleen aan jezelf denken, je denkt nooit aan mijn gezondheid.

Echtgenoot zit en denkt na waar hij in de fout is gegaan.
 
Over Norah Vincent heb ik jaren terug al eens iets gepost. Deze lesbische vrouw besloot zich gedurende anderhalf jaar voor te doen als man en heeft door zich onder hen te begeven meer waardering gekregen niet alleen voor mannen maar ook voor haar eigen vrouwelijkheid. Het eind van het liedje was echter dat ze depressief werd en tot de conclusie kwam dat je niet moet spelen met geslachtsidentiteit. Het heeft uiteindelijk geluid tot haar zelfmoord, of er al sprake was van onderliggende mentale problemen voor dit experiment weet ik niet.

Joker (Better Bachelor) heeft hier onderstaande video over gemaakt, waaruit blijkt dat mannen stelselmatig verkeerd begrepen worden door een gefeminiseerd beeld van mannelijkheid. Ook stelt hij dat het MANNEN zijn die onderling meer compassie vertonen en niet zo snel.klaar staan met alletlei (voor)oordelen (denk hierbij aan de onderlinge burgeroorlogen die heel makkelijk ontstaan onder vrouwen).

Het laatste punt dat Joker terecht aanhaalt is dat mannen van jongs af aan leren door hun vader dat ze gehard door het leven moeten gaan en een dikke huid moeten krijgen. Vrouwen hebben dat niet en zijn dus psychisch minder goed in staat om stress te weerstaan. Het zijn bovendien juist de zwakke, gefeminiseerde mannen die zich emotioneel en kwetsbaar opstellen die zo labiel als wat zijn omdat ze nooit die dikke huid ontwikkeld hebben. Een absolute aanrader, ook al is het een lange video!



Mike
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens waar vrouwen mannen op selecteren:



Het is overduidelijk: vrouwen zijn lustobjecten, mannen zijn succesobjecten. Zoals Joker zegt: dat komt voort uit het reptielenbrein, nu wordt het tijd om elkaar op intermenselijk niveau te gaan beoordelen. Joker voegt echter toe dat mannen veel beter zijn in het selecteren op karakter en persoonlijkheid, terwijl vrouwen blijven hangen in materialisme en uiterlijk vertoon.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uitstekende video over hoe vrouwen zelf de MGTOW-beweging in de hand hebben gewerkt en waarom deze leidt tot geesrelijke groei onder mannen en eenzaamheid onder vrouwen - MUST SEE!



Mike
 
Ging ik toch gewoon even kalm bedaard en vredelievend een uurtje boodschappen doen.
Ben ik per ongeluk het gesticht ingelopen. Toch maar voortaan de bril op .. :geek:
en 📯📣📢🔊 mijn otoplastieken in



En daarna was ik .......nog steeds kalm, bedaard en vredelievend en heb een gratis ritje aangeboden naar de dichstbijzijnde psychiatrische inrichting + 'shrink'. Maar ja dat werkt niet. Resident Biden heeft alle deuren open gezet.

Dit is de overtreffende trap van Geen Waanzin Zo Groot of het kan nog Groter
 
Puberteitsremmers laten kinderen eeuwig kind blijven, dat is een misdaad tegen de menselijkheid, aldus Renske.
Ik ben het eens.
Als ik dan die feiteloze emotievolle huilebalken 👶aan de interuptiemicrofoon van de Tweede Braakkamer hoor als FvD weer eens uiterst interesante feiten en waraheden uitspreekt, zijn ze lang geleden al begonnen met die puberteitsremmers.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan