Feminisme

Mannen, wees niet kwetsbaar in je emoties want je wordt met de grond gelijkgenaakt - door vrouwen!



Mike
 
Vrouwen zeuren en klagen tegen mannen, niet om een oplossing te zoeken voor hun problemen maar om mannen te gebruiken als emotionele tamponnen:



Mike
 
Dan kun je je beter een hond kopen. Altijd loyaal en blij als je thuis komt.
Is op de afbeelding jouw hond? Poolvos-type? Wolf-type, husky?
Na volledige emigratie ... ruimte om hond lekker buiten te laten ravotten
(+ training.. moet 'onder commando' kunnen zijn).
Ben er nog niet helemaal uit welk 'merk'.

Vriend van me in Den Haag heeft een zwarte herder.. 90% van Den Haag (een slechte wijk in ieder geval) is er bang voor... steken de straat over. Hond doet niets.... 🐶 (helaas ook niet 'luisteren')

Aha ... en gelijk af van het kattenprobleem in de tuin: 🧀🥨 (borrelhapje)
 
Is op de afbeelding jouw hond? Poolvos-type? Wolf-type, husky?
Na volledige emigratie ... ruimte om hond lekker buiten te laten ravotten
(+ training.. moet 'onder commando' kunnen zijn).
Ben er nog niet helemaal uit welk 'merk'.

Vriend van me in Den Haag heeft een zwarte herder.. 90% van Den Haag (een slechte wijk in ieder geval) is er bang voor... steken de straat over. Hond doet niets.... 🐶 (helaas ook niet 'luisteren')

Aha ... en gelijk af van het kattenprobleem in de tuin: 🧀🥨 (borrelhapje)
Ja, de mijne, Het is een Pomsky een kruising tussen een keeshond en husky. Deze viel alleen erg groot uit en is even groot als de gemiddelde husky. Heeft alleen de negatieve eigenschappen van beide rassen haha.

Ligt eraan wat je precies wilt van je hond. eentje die goed waaks is, of is het onder commando zijn belangrijker voor je?
 
EINDELIJK iemand die zegt waar het op staat: het zijn VROUWEN die zich bekommeren om het lot van die arme transgenders, dus nu niet gaan janken als ze zich onder jullie mengen in de vrouwensport of zelfs jullie plaats innemen. Dit zeg ik al jaaaaren!



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.307
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan