Feminisme

Jake, a first time caller.. bij JLP in de dagelijkse radioshow. vanaf 2:45:50 spreekt JLP “how to deal with a resentful woman”.

Ga niet in discussie met haar (dicussieer niet met de duivel). Je kunt nooit een boosaardig persoon overtuigen van haar/zijn ongelijk.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist beluisterd. Uitstekend advies, dit doe ik na jaren van in de emotionele valkuil te zijn gestapt gelukkig al een aantal jaren. Maak je punt en laat het daarbij, hoe kwaad of verongelijkt zij ook mag zijn. Ruzies en boosheid zijn brandstof voor vrouwen, geef ze deze niet. Het werkt echt, je krijgt er zelfs respect voor terug!

Mike
 
Zojuist beluisterd. Uitstekend advies, dit doe ik na jaren van in de emotionele valkuil te zijn gestapt gelukkig al een aantal jaren. Maak je punt en laat het daarbij, hoe kwaad of verongelijkt zij ook mag zijn. Ruzies en boosheid zijn brandstof voor vrouwen, geef ze deze niet. Het werkt echt, je krijgt er zelfs respect voor terug!

Mike
Yes, dit item is ook ont-wikkelen. (nu dit thuis nog uitleggen..😬:geek:)
 
Dat is het hele punt, je hoeft niets uit te leggen. Als je thuis verantwoording moet afleggen heb je bij voorbaat al verloren.

Mike
 
Jake, a first time caller.. bij JLP in de dagelijkse radioshow. vanaf 2:45:50 spreekt JLP “how to deal with a resentful woman”.

Ga niet in discussie met haar (dicussieer niet met de duivel). Je kunt nooit een boosaardig persoon overtuigen van haar/zijn ongelijk.

Ooit gewerkt met een mannelijke collega en die deed dit ook. Hij zei als mijn vrouw tekeer gaat dan loop ik weg en ga ik in een andere ruimte zitten. Hij ging de discussie niet aan.

De meeste vrouwen willen juist praten, praten, praten… schreeuwen/ gillen. Dat wordt zowel mannen als vrouwen ‘geacht’ te doen dat uitpraten enzo mannen hebben daar helemaal geen zin in joh
 
Die valuable lesson die deze karen zou leren zie ik niet terug. De volgende keer doet ze gewoon weer hetzelfde. het ziet er staged uit.
Ik denk dat dit echt is. Ongecontroleerde vrouwelijke emoties = psychose = Satan's servants.

Mike
 
Ooit gewerkt met een mannelijke collega en die deed dit ook. Hij zei als mijn vrouw tekeer gaat dan loop ik weg en ga ik in een andere ruimte zitten. Hij ging de discussie niet aan.

De meeste vrouwen willen juist praten, praten, praten… schreeuwen/ gillen. Dat wordt zowel mannen als vrouwen ‘geacht’ te doen dat uitpraten enzo mannen hebben daar helemaal geen zin in joh
Al dat gelul in de ruimte. Ga naar de kern en durf volledig eigenaarschap te nemen van het kwaad dat in je huist. Zelfreflectie en introspectie zijn het antwoord. Vrouwen zijn van nature co-dependent, mannen zijn independent. De enige redding voor vrouwen is werkelijk sterk en onafhankelijk leren zijn door niemand buiten jezelf de schuld te geven. Yeah, that'll be the day. :rolleyes:

Als het ons mannen al lukt om een vrouw schuld te laten bekennen is haar volgende truc om het geen ik-probleem maar een wij-probleem te maken. Niet: ik had niet de aanval moeten inzetten, maar: jij had anders op mij moeten reageren en dus: wij zitten allebei fout. En zo maakt ze de man op handige wijze mede-eigenaar van haar gedrag.

Ik doe daar niet (meer) aan mee. Retour afzender, niet aan mijn adres.

Mike
 
In geval van een ruzie en een vrouw gaat de situatie "reflecteren" is codetaal voor ik ga nu kijken hoe ik alles op de partner kan frame.

Als zij iets verkeerd opvatten dan is dat het probleem van de man. Hij had het beter moeten verwoorden.

Als de man iets "verkeerd" opvat dan is het ook de schuld van de man, hij had namelijk niet uit moeten gaan van de slechte intenties. 🤡
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.455
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan