Feminisme

Dat kan inderdaad wel lastig zijn. Heb geen idee wat jouw leeftijd is. Kan alleen voor mijzelf spreken op dit gebied, mijn man en ik kwamen elkaar tegen eind tienerleeftijd. Wat toenertijd vrij gangbaar was. Ik weet dat het tegenwoordig wat lastiger kan zijn. Het grappige was toen we elkaar tegen kwamen, we niet zoekende waren, maar er gewoon een vonk oversprong en we zoveel raakvlakken hadden en dat het begin was
Afgezien van de tienerleeftijd (ik ben van 1996) hoop ik ook op zo'n situatie.
Ik ga in ieder geval geen datingapps gebruiken.
 
Dan leef je niet MGTOW, want je bent nog steeds gevoelig voor verleiding en dus (onbewust) op zoek. Lees je eigen woorden terug:

De romantische liefde heeft mij helaas nog niet gevonden sinds ik voor de tweede keer single ben.

Klinkt als iemand die zoekt maar nog niet heeft gevonden. Is niet erg, van mij hoef je niet single te blijven. Maar het klinkt alsof je MGTOW bent tegen wil en dank en niet uit overtuiging. Dit betekent dat je ofwel niet genoeg nare ervaringen hebt gehad met vrouwvolk of je hebt er nog geen lering uit getrokken. Het mijnenveld is nog te aanlokkelijk, getuige je gebruik van de term 'verleiding'.

Mike
 
Laatst bewerkt:
FFF, jij wil bij mij de 12 stappen gaan doen. Ik heb zo'n vermoeden dat je het moeilijk gaat krijgen, want ik bespeur nu al een ego dat niet naar zichzelf wil kijken nog voordat we zijn begonnen. You need to get real, or it won't work. It only works if you work it.

Mike
 
Beste Fries Foar Frijhiid, ik wens je absoluut een ontmoeting zoals ik met mijn man had! Maar de tijden zijn veranderd de laatste 30 jaar. En dan is het niet verkeerd om een andere aanpak te doen. Toenertijd waren wij allebei druk met ons eigen leven/sport en door een samenloop van omstandigheden kwamen we elkaar tegen op een manier die tegenwoordig niet meer zo gangbaar is.
Denk echt dat Mike een punt heeft, om je te helpen. Soms heb je de mazzel dat je iemand treft die op alle vlakken past. Maar dat is niet iedereen gegeven en dan is een beetje hulp wel handig, ook al denk je dat het niet nodig is. Nooit verkeerd om het te accepteren, brengt je zeker verder
 
Beste Fries Foar Frijhiid, ik wens je absoluut een ontmoeting zoals ik met mijn man had! Maar de tijden zijn veranderd de laatste 30 jaar. En dan is het niet verkeerd om een andere aanpak te doen. Toenertijd waren wij allebei druk met ons eigen leven/sport en door een samenloop van omstandigheden kwamen we elkaar tegen op een manier die tegenwoordig niet meer zo gangbaar is.
Denk echt dat Mike een punt heeft, om je te helpen. Soms heb je de mazzel dat je iemand treft die op alle vlakken past. Maar dat is niet iedereen gegeven en dan is een beetje hulp wel handig, ook al denk je dat het niet nodig is. Nooit verkeerd om het te accepteren, brengt je zeker verder
Ik sta open voor hulp.
 
FFF, jij wil bij mij de 12 stappen gaan doen. Ik heb zo'n vermoeden dat je het moeilijk gaat krijgen, want ik bespeur nu al een ego dat niet naar zichzelf wil kijken nog voordat we zijn begonnen. You need to get real, or it won't work. It only works if you work it.

Mike
Ik wil wel degelijk kritisch naar mezelf kijken en dat doe ik ook wel.
 
Sunrise Hoodie met weer een bijbelverhaal waaruit blijkt dat er in duizenden jaren niets is veranderd. Vrouwen hebben een zucht naar macht en zetten mannen aan tot de meest krankzinnige daden, meestal d.m.v. seksuele verleiding. Zoals Herodias die haar man Herodus Antipas er toe aanzette om Johannes de Doper gevangen te laten nemen en te laten onthoofden, omdat deze zijn afkeuring uitsprak over haar huwelijk met Antipas.

Dit is hoe het beschreven staat in Wikipedia:

Jaren later, rond 25 na Chr., verbleef Herodes Antipas op doorreis naar Rome in het huis van zijn halfbroer Herodes Filippus en Herodias. Herodes Antipas en Herodias raakten verliefd. Beiden scheidden van hun eerste partner en trouwden met elkaar. Volgens Flavius Josephus speelde daarbij voor Herodias niet alleen verliefdheid een rol. Hij typeert Herodias als ambitieuze vrouw, die zich er nooit overheen heeft kunnen zetten dat Herodes Filippus geen koning werd. Volgens hem probeerde zij via Herodes Antipas alsnog haar koninklijke ambities te verwezenlijken. Daarnaast kwam het huwelijk ook voor Herodes Antipas politiek gezien goed uit: hij hoopte vermoedelijk dat Herodias' Hasmonese afkomst zijn populariteit bij zijn onderdanen (die zeer gering was) ten goede zou komen. Hoe het ook zij, vanaf deze tijd woont Herodias met haar dochter Salomé aan het hof van Herodes Antipas.

Wetsgetrouwe Joden keurden deze situatie af, omdat Herodes Antipas en Herodias hiermee ingingen tegen de huwelijksbepalingen in de Thora.


Hier de uitleg van SH:



Mike
 
Laatst bewerkt:
Nooit gedachr dat ik dit zou zeggen, maar COVID-19 is een ZEGEN want het is VERWOESTEND voor het feminisme!



Mike
 
"We're a generation of men raised by women. I'm wondering if another woman is the answer we need."

--Tyler Durden in 'Fight Club'




Mike
 
Laatst bewerkt:
Hoe selecteer je vrouwen om een langdurige relatie mee aan te kunnen gaan? Simpel: richt je op jezelf als,man en niet op haar. Rollo Tomassi legt het uit:



"A woman is, but a man must become". M.a.w. NUL groei/evolutie voor vrouwen, zoals ik al zo vaak heb geconstateerd. Vraag jezelf al of ee' vrouw bijdraagt aan je groei of hier afbreuk aan doet.

Mike
 
Vrouwen vinden het maar wat heerlijk om op deze golven te surfen! Dat komt omdat het kortstondige voordelen oplevert. En aangezien vrouwen allemaal ADD hebben overzien ze de langetermijngevolgen niet. Deze zijn desastreus voor vrouwen, nu steeds meer mannen zeggen #ikdoenietmeermee. Succes na je 35e met je katten en je dildo, je zult kinderloos en partnerloos uitsterven, evolution is a bitch!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan