Feminisme

Sunrise Hoodie is mijn nieuwe MGTOW-held, luister naar deze video over 'nice guys':



Nice guys learn slow and forget fast. Geniaal!

Mike
 
Beware of the Delilah Spirit - uitstekende video over feminisering van de samenleving en hoe destructief dit is:



Mike
 
Ze willen dus een vrouw met een dick... maar dat is dan gewoon een omgebouwde vent... een mens met een dick is en blijft een man.
 
Zoals vaker gezegd, feminisering = decadentie = satanisme. Precies daarom dient de vrouwelijke seksualiteit ingedamd of - durf ik het te zeggen? - onderdrukt te worden. Dit nalaten gebeurt op risico van de voltallige samenleving en heeft dus niets met 'misogynie' te maken.

Mike
 
Mannen, wees op je hoede voor verhulde narcisten!



Het lijken NAWALTs (Not All Women Are Like That) te zijn, maar helaas komt het duveltje altijd toch nog uit het doosje.

Mike
 

Women Who Said No to Motherhood
A photographer in Berlin is capturing the lives of the consciously child-free.

....

To be able to change your mind at a moment’s notice. To be free to develop yourself as a person, and not as a mother — that’s been great. I’m shocked that women still do the majority of child care. When people ask, “When are you going to have kids?” they can’t handle your freedom. If a woman is tied down with a bunch of kids, she can’t make too much trouble. They want you to be on their level, but don’t have the courage to say it. Men admit it when they check out and leave.
 
Mooi, laat ze maar eenzaam en kinderloos uitsterven. Neem ook gelijk een vaccin, gaat het nog sneller!

Mike
 
Vrouwen die meelezen, luister goed:

Mannen die zeggen 'ik hou van jou' zijn als mannen die dansen als een vrouw hen op de dansvloer vraagt: deze mannen menen dit niet, ze willen in de gunst van vrouwen komen. Ik heb nog nooit gedanst als een vrouw er om vroeg, ook niet mijn eigen vriendin. Bij de woorden 'ik hou van jou' voel ik niets, hoe moeilijk dit waarschijnlijk ook te begrijpen valt voor vrouwen, die deze woorden te pas en te onpas gebruiken. En ik sta hier niet alleen in als man, ik ben alleen mans genoeg om het uit te spreken. Ik toon mijn liefde door mijn daden, niet mijn woorden.

Mannen, besef goed dat zodra je 'ik hou van jou' zegt je niet meer de regie hebt:



Mike
 
Vrouwen, wij mannen zijn gemaakt om van jullie te houden.

Nou, voordat jullie helemaal wegzwijmen, vrouwen horen mannen te respecteren en zich aan hen te onderwerpen.

Komt uit de 'misogyne' Bijbel:


Sunrise Hoodie hierover:



Mike
 
Make Men Great Again - go MGTOW. Bekijk dit fragment uit de film Whiplash. Andrew wil een supergoede drummer worden en hij weet dat Nicole als vrouw hem zal afleiden van het waarmaken van zijn droom. Let op hoe hij haar dit vertelt en hoe zij reageert:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan