Feminisme

Tzcoql5bywei9f5ufvj31o8tl0tmsinqn.jpg


Mike
 
'Per ongeluk' zwanger worden, ook zo'n vrouwenleugen om alle persoonlijke verantwoordelijkheid te ontlopen.

Tmt03otwai4rhbzahh9wbrd8rfbtklnzm.jpg


Mike
 
Betreffende die zwangere verpleegster die zich heeft laten inenten.

Ik ben uiteraard ook tegen al deze onzin, maar blijkbaar tonen die echofotos geen zwangerschap aan van 14 weken maar ca het dubbele. Zelf weet ik dit niet,, maar indien dit zo is, wat zit hier dan achter ?
 
Goeie opmerking JVG. Wat namelijk nog gekker is, waarom zou ze een vaccinatie zetten tijdens zwangerschap? Het advies is namelijk om na de zwangerschap te kiezen voir een vaccin. Wilde ze dat kindje wel? Als ze al echt zwanger was? Moet wel zeggen dat bij deze foto nog andere foto’s door haar geplaatst zijn. Ik zoek ze even op
 
Deze foto’s zijn ook van haar. Het lijkt erop alsof ze wil waarschuwen voor het vaccin. Maar als zorgmedewerker zou ze ook moeten weten wat het advies is wanneer mensen zwanger zijn. Onderstaande foto hoort erbij.



T7m10rke4yexo22l7i0tvvz3sf0yzxnvn.jpg




T36bsgnjzqwgwpaes7pv65147msytf8jl.jpg
 
Volginstinct boven zorginstinct. Uiteindelijk zijn het de brouwen zelf die zich laten onderdrukken.

Mike
 
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5213388/de-zaaddonor-van-vanessa-bleek-meer-dan-250-kinderen-te-hebben

Ik moest hier heel hard om lachen. Sneu voor alle kinderen die opgroeien zonder (normale) vader dat wel. Maar dit soort dingen krijg je gewoon als je loopt te rommelen met “alternative mogelijkheden ipv normaal gezin en natuurlijke conceptie”....

Complotdenker
 
Jammer dat deze bij Feminisme staat, het suggereert de bekende mythe dat mannen brute onderdrukkers zijn. Lees goed wat daar staat, het slaat nl. exact op wat overheden nu wereldwijd doen met bevolkingen! En wie zijn de grootste pleitbezorgers van deze vorm van misbruik? Juist ja, VROUWEN. Uiteindelijk kiezen vrouwen altijd voor hun eigen onderdrukkers...

Mike
 
Ook het zwarte piemel balkje is heel klein bij die laatste. Volgens mij worden er dan geen kinderen meer verwekt...  En ik moet altijd aan Alex Jones denken als ik dat soort dingen lees. Die zij dat heel vaak.

Complotdenker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.012
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan