Feminisme

Tnzc07li3smnia9w6q37tew7x0fbgv48x.jpg


Mike
 
Die lieve aardige vrouwen toch die nooooooit iemand kwaad zouden doen:

https://www.gmanetwork.com/news/news/regions/772874/two-mothers-arrested-for-trafficking-children-online/story/

Mike
 
Dit gebeurt veel vaker dan akgemeen wordt aangenomen:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9181537/amp/Ohio-teacher-jailed-having-sex-two-teen-boy-students.html

Let op de leeftijd, 31. Deze vrouw loopt tegen The Wall aan en heeft de boot gemist. Nu viert ze haar lusten bot op nietsvermoedende jongens. Dit is een VEELVOORKOMEND maar ONDERBELICHT fenomeen!

Mike
 
Mike, jij wentelt alles eenzijdig op vrouwen af.
Jij verondersteld een mannelijke superioriteit.
Dáár ligt het probleem.
En niet alleen nu, al sinds tijden...
Daar moet het dan maar eens over gaan.
Echte gesprekken hierover heb ik nog nooit ontdekt.
Wel alles over lust en alles moet kunnen.
Niet over de essentie.
NIETS over de essentie.
 
We leven in een maatschappij waar de mannelijke lust nog steeds maatgevend is.
Waarom en waartoe?
Ik persoonlijk vind het een meer dan absurde toestand dat mannen denken het recht te geven vrouwen te onderdrukken middels hun gevoelde "potentie".
Alles is in het werk gesteld om vrouwen middels de pil en andere conceptiemethoden de man maar tegemoet te komen.
Wie vindt dit normaal?
Ik niet.
 
Mannen en vrouwen hebben een gezamenlijk probleem sinds duizenden jaren om sexualiteit vorm te geven.
Voorlopig resteert het in satanisch misbruik op grote schaal bij de vermeende elites.
Maar het resteert ook in een gemiddeld huis en tuin gezin...
Niets is de elites vreemd met hun waanzin, niets is het gemiddelde man/vrouw gezin vreemd.
Hoe moet het wel?
 
Na jarenlange indoctrinatie door media, Hollywood, Netflix en ga zo maar door, weten we niet meer hoe we echte, normale, essentieele relaties moeten vormgeven in kader sexualiteit.
 
Oh, en vergeet even de kerk niet...
Die is het meest erg geweest de afgelopen honderden jaren.
 
Het heeft vele goede huwelijken en niet gehuwde relaties verstoord.
Met alle gevolgen van dien.
Ik vind het erg...
 
Beste Anna, je bent een slimme vrouw die op vele punten goed zit met je analyses. Ik waardeer je dan ook zeer als forumlid. Maar zoals elke moderne vrouw ben je besmet met het virus van het slachtofferfeminisme. Om de een of andere reden heeft zich in jouw brein het idee genesteld dat mannen 'seksuele onderdrukkers' zijn. Dit kan het gevolg zijn van verkeerde partnerkeuzes uit het verleden of dat jou op jonge leeftijd iets is aangedaan op seksueel gebied waar je uiteraard part noch deel aan had. Hoe dan ook draag je deze wrok met je mee en projecteer je deze op mannen in het algemeen.

Vanuit de filosofie van de AA bezien heb je een beschadiging in het seksinstinct. In stap 4, waarin ik mij nu bevind, leet je je wrokken en angsten in kaart brengen om ze uiteindelijk te kunnen overgeven aan je Hogere Macht. Mijn beschadiging zit hem in het sociale instinct, ik beschik over een basiswantrouwen waardoor mijn sociale omgang zeer voorwaardelijk is geworden.

Terug naar het punt dat ik probeerde te maken over die lerares die het aanlegde met puberjongens en waarom dit een verborgen epidemie is. Bij de AA spreekt men van een beschadiging in het sociale instinct, het zekerheidsinstinct of het seksinstinct wanneer deze niet worden aangewend voor de collectieve menselijke overleving maar voor zelfzuchtige doeleinden, waarbij anderen geschaad worden. Moderne vrouwen worden niet meer in hun seksinstinct begrensd, waardoor velen tot hun 30e (wanneer ze nog beschikken over een aantrekkelijk uiterlijk en sex appeal) seksueel losbandig zijn. Na hun 30e echter begint de biologische klok te tikken: ze verliezen hun schoonheid en komen tot de conclusie dat ze de boot dreigen mis te lopen, relaties zijn op de klippen gelopen en ze hebben al een spoor van vernieling achter zich gelaten van gebroken mannenharten en vaak ook eenouderschap. Deze gefrustreerde vrouwen beginnen zich oud te voelen en zoeken de validatie buiten zichzelf om zich nog jong te kunnen voelen. Een 'jong blaadje' is dan een gewillig slachtoffer: makkelijk te verleiden en staat bol van de hormonen met onuitputtelijke seksuele energie.

Wat jij maar niet wil begrijpen, Anna, is dat dit werkelijk NIETS te maken heeft met een overdreven maatschappelijke nadruk op mannelijke seksualiteit, maar juist op VROUWELIJKE seksualiteit. In deze overgefeminiseerde 'hive' is de man een dar, een werkbij, en volkomen inwisselbaar geworden. Er zijn NUL sociale remmingen voor vrouwen meer. Ze kunnen scheiden wanneer ze willen, alleenstaande moeder zijn, abortus laten plegen, van partner wisselen zoveel als ze willen, niets of niemand staat ze in de weg en alle maatschappelijke taboes zijn opgeheven. Het eind van het liedje is een verregaande seksuele frustratie waarbij vrouwen hun machtspositie kunnen misbruiken voor seksuele bevrediging door MINDERJARIGEN. Het meest roemruchte voorbeeld hiervan is wel Emmanuel Macron, die als tiener is misbruikt door zijn lerares en uiteindelijk met zijn MISBRUIKER is getrouwd en tot op de dag van vandaag door haar wordt gemanipuleerd op de achtergrond.

Dit is EPIDEMISCH, Anna, en dat was mijn punt. En nee, dit heeft NIETS te maken met de man als 'seksuele onderdrukker', maar juist met de VROUW die misbruik maakt van haar seksuele aantrekkingskracht. Zet even al je persoonlijke wrok opzij en beschouw het grotere plaatje en je zult zien dat dit allemaal het gevolg is van FEMINISME en de daarmee gepaard gaande 'seksuele bevrijding' van vrouwen. We hebben een monster gecreeerd en alleen een (alfa)mannelijke correctie kan dit maatschappelijke tij nog keren!

Mike
 
Tu3tq0386ftdn9w4jfynmnwl8xvq95mlg.jpg


Een treffend voorbeeld van waarom er sinds de dagen van Eva NUL spirituele evolutie heeft plaatsgevonden. Deze ZWANGERE vrouw laat zich moedwillig inspuiten met chemicalien die haar ongeboren vrucht kunnen schaden of zelfs doden, op  basis van de HERSENSCHIM die C19 heet. Zo lang vrouwen hun zorginstinct niet laten prevaleren boven hun volginstinct zal er ook nooit enige geestelijke groei voor hen mogelijk zijn.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.013
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan