Feminisme

Ik denk wel degelijk rationeel. Ik heb ja voorheen ook een eigen anti-stress/gezondheidsmanagementbureau opgezet wat gebaseerd was op trainingen die opgebouwd waren volgens de principes van de RET (RATIONEEL emotieve gedragstherapie) volgens A.Ellis. Eigenlijk volgens de stoïsche school van Epictet. Dus zeer met het verstand.

Albert Ellis en Epictitus: beide MANNEN, wier leer jij VOLGDE. Waarom zijn er niet dit soort denkscholen opgezet door mannen? Onderdrukkend patriarchaat of zijn vrouwen gewoon niet bezig met abstracte filosifieen?

Mike
 
Waarom trok dit mij dan zo aan????
Geen enkele andere psychologische/filosofische denkrichting voldeed beter volgens mij dan deze. Het is waar - door mannen opgezet. Nuchter en eerlijk.

Dorothé
 
Waarom trok dit mij dan zo aan????

Niemand zegt dat vrouwen hier niet mee aan de slag kunnen gaan. De vraag is: zijn er ook voorbeelden van vrouwen, in het heden of verleden, die de bedenkers zijn van dergelijke originele en abstracte concepten? Voorbeelden van vrouwen die dit navolg(d)en tellen niet.

Mike
 
Alhoewel al die oorlogen ook niet zo geweldig waren….Dus daar hebben de mannen ook niet zo veel soeps ervan weten te maken.

Dan heb je niet goed gelezen wat ik schreef. Traditioneel waren oorlogen altijd regionaal of lokaal en ging het om bestaansmiddelen, meestal voedsel, en omdat men aangevallen werd, dus uit verdediging.

Ik heb al pagina's vol geschreven over de pathologie van blanke Europeanen die regelrechte genocidale veroveringsoorlogen hebbem geintroduceerd. Dit hoort van oorsprong NIET in de mannelijke natuur en hier zijn dan ook geen historische voorbeelden van buiten Europa en het midden-oosten.

Waar ik je echter op wil wijzen in antwoord op je opmerking over 'oorlogszuchtige' mannen is dit citaat van mijzelf:



TFM heeft helemaal gelijk als hij stelt dat vrouwen van nature zijn voor een grote, bemoeizuchtige en onrechtvaardige overheid die onze individuele vrijheid onmderdrukt en ons zuurverdiende geld uitgeeft aan eindeloze oorlogsvoering en ons voor de economische risico’s laat opdraaien.

Dit soort oorlogsvoering is op basis van VROUWELIJKE energie! Ik schreef ook:



vraag dat maar aan de vele mannen die in de steek worden gelaten door ‘Vrouwe Justitia’ bij vechtscheidingen, waarbij de regelrechte oorlogsmentaliteit van vrouwen maakt dat ALLE MIDDELEN geoorloofd zijn

Niet voor niets luidt een oud Engels spreekwoord: hell hath no fury than a woman scorned. Zelfs de hel kent geen grotere furie dan een vrouw die zich gekrenkt voelt. Wie is hier dus de grootste agressor?! Als vrouwen aan de macht waren geweest hadden we allang een allesvernietigende wereldoorlog gehad, kijk alleen al hoe geniepig ze onderling met elkaar omgaan!

Mike
 
Helaas moet ik dit helemaal beamen.
Ik heb nog nooit op het werk zo een hel meegemaakt dan toen ik nog op mijn geliefde werkplek in Duitsland was. Op een gegeven moment werd de 'Chefarzt' opgedoekt en werd het roer overgenomen door 2 vrouwen. Eentje op medisch niveau en de ander op financieel niveau. Er was een echt angstregime en daar had iedereen dezelfde mening over.
Deze beide dames waren super gemeen en ene ervan was hardwerkend en intelligent en daardoor het aller gevaarlijkste.

Dorothé
 
De wreedste kampcommandanten in Duitse concentratiekampen waren vrouwen. Kijk ook eens wat afleveringen van Deadly Women op Investigation Discovery. Vrouwen overtreffen mannen veruit qua wreedheid en sadisme!

Mike
 
Als ik terugdenk aan mijn tijd daar in Duitsland, dan twijfel ik daar geen moment aan. Ik zie nu ook hoe ik die tijd achteraf mooi ingekleurd heb. Zo mooi was het dus niet. Wel alles erom heen, natuur etc. Dus mijn emoties hebben mijn blik vertroebeld.
Dorothé
 
Dus mijn emoties hebben mijn blik vertroebeld.

En daarom moeten vrouwen dus niet bepalen hoe een samenleving wordt bestuurd!

Mike
 
Hahaha, nu moet ik er nog mee lachen ook.

Maar al met al begrijp ik wat je (Mike) ermee wilt zeggen.

Dorothé
 
Ik kan je volgen hoor Mike en ik zou ze graag de leiding geven, die echte mannen. Maar waar vind je die tegenwoordig nog?
 
In de woorden van Bill Hicks:

Child birth isn't natural. I'll let that sink in. Child birth isn't natural.

We're not supposed to give birth, we're not supposed to age or die. Did you know that? We're supposed to live forever, we're supposed to be in a garden right now leaning against a tree naming animals. And the fact that you don't know the name of every animal in the world tells me something. You know what it tells me? We left the garden too soon. "What's that?" "I don't know." "It's a wombat, shut up and go back to the garden. No rutting until you name all the animals." We have to have a beautiful world where children can come to, okay? That would be KNOWING your world. Men don't want children. No men want children. Any man who thinks or says that he wants children is no longer a man, but a pussy whipped freak of nature who should be at home reading leather bound copies of Donahue transcripts, renting Allen Alda films and buying Michael Bolton CDs because you're no longer a man and you're out of the man club. You're out!

http://thebillhicksarchive.blogspot.nl/2005/05/your-children-arent-special.html

Mike
 
Toeval bestaat niet, zo blijkt maar weer. Vanochtend las ik het volgende artikel in de nieuwsbrief van Mike Adams:

http://www.naturalnews.com/054625_political_correctness_mass_mental_illness_insane_America.html

Dit is wat hij schrijft over politieke correctheid als teken van geestesziekte:



Political correctness means that if you are looking at red barn and 100 of your peers ridicule you while saying it's a BLUE barn, you must nod your head in agreement and surrender, "Yes, it's blue." Even when it's actually red. Political correctness is, essentially, a war on logic and reason. 2+2=5, Winston!

Political correctness is rooted in the demented notion that social memes now overrule physical and biological reality, requiring you to reject things that are real and replace them with beliefs that are fabricated out of thin air for political purposes. That this process now dominates modern society is proof that our world is run by the mentally ill... and that hoards of mentally ill obedient sheeple are more than happy to go along with the shared delusions that stem from such mental illness.

(...)

If you believe any of these things, you are clinically insane and probably need to have your head examined.

De reactie van jhanne spreekt boekdelen. Het is een emotionele, afwijzende reactie, voortkomend uit een overgefeminiseerde politiek correcte geestestoestand. Deze is zeer besmettelijk voor een bepaalde bevolkingsgroep, nl. VROUWEN. De collectieve waanzin waar Mike Adams over schrijft treft hoofdzakelijk vrouwen, zij zijn de vaandeldragers van de links-progressieve politieke correctheid en eenieder die er iets van zegt wordt buitenspel gezet, niet op basis van argumenten maar op basis van negatieve emoties. Dat is wat jhanne hier ook probeert te doen.

Wat ze ook had kunnen doen is zich verdiepen in de naar voren gebrachte argumentatie en dit op zich in laten werken. Waarom zijn vrouwen meteen beledigd als er kritisch over hen wordt geschreven?

Ik heb de moeite genomen om meer over de blanke mentaliteit te weten te komen door me te verdiepen in militante zwarte sprekers, waarvan sommigen ons zo haten dat ze ons 1 voor 1 dood willen zien en ons duivels noemen. Als ik hierdoor meteen beledigd zou zijn geweest had ik me nooit kunnen verdiepen in WAAROM zij eigenlijk zo kwaad zijn op blanken. Ik mag het dan niet eens zijn met hun oplossing (vermoord alle blanken), maar ik heb veel geleerd over waar deze haat naar blanken vandaan komt en ik heb geleerd dat er sprake is bij ons van een ernstige psychopathologie die ronduit genocidaal is en getuigt van geen enkel respect voor vrouwen en kinderen, de levende symbolen van creatie.

Verder heb ik geleerd dat de ALLERERGSTE blanken diegenen zijn die zich 'joden' noemen, maar dat helemaal niet zijn. Dit heb ik niet opgestoken van zwarte sprekers, maar o.a. van extreem rechtse bronnen. Opnieuw had ik me meteen af kunnen keren van hun 'jodenhaat', maar dan zou ik wederom nooit hebben geleerd waar deze haat vandaan komt. Door me te verdiepen in het WAAROM achter deze haat ben ik veel te weten gekomen, ook vanuit historisch perspectief, over de genocidale psychopathologie van deze zogenaamde 'joden'. Ben ik het daarmee eens met de oplossing (vermoord alle joden)? Nee, natuurlijk niet. Mijn punt is dat het heel gezond kan zijn om extreme standpunten te bestuderen, ook als je zelf behoort tot het mikpunt van de haat. Voor blanken is het niet verkeerd om eens wat ongezouten kritiek over zichzelf te vernemen. Voor joden idem dito. Voorwaarde is natuurlijk wel dat het gefundeerde kritiek is en geen haatdragend geschreeuw zonder inhoud.

Waarom dan is het zo moeilijk voor joden om dergelijke kritiek aan te horen, zonder dat ze meteen op hun achterste benen gaan staan en de 'antisemitisme'kaart trekken? En waarom is het zo moeilijk voor vrouwen om kritiek aan te horen en niet meteen de 'seksisme'kaart te trekken? Waarom zijn joden en vrouwen er meteen op gebrand om elke vorm van kritiek te censureren en negatief te bestempelen?

Laten we eens gaan kijken wat beide bevolkingsgroepen met elkaar gemeen hebben. Wat is het favoriete politieke model van 'joden'? Communisme. Welke politieke ideologie is de meest pathologische en genocidale ter wereld? Communisme. Wat heeft dat met vrouwen te maken? Alles! Zoals gezegd zijn vrouwen de vaandeldragers van de politieke correctheid. Waar komt die term eigenlijk vandaan? Communisme. Wat ligt dus aan de basis van P.C.? Communisme. Wat hangen vrouwen dus aan als ze dit verkondigen? Communisme.

Mike Adams ziet ook de link met communisme in zijn artikel:



If you listen to the P.C. progressives, all their "solutions" sooner or later rest on their belief that people have too much freedom in America, and that taking away those freedoms is the best way to make society better. Right now, government is about one-third of the U.S. economy. This is apparently too small for the P.C. progressives who ultimately want 100% of the economy to be run by a centralized, incompetent, corrupt government. (The name for that, by the way, is Communism.) Free markets are based. Individual liberty is bad. Self-defense is bad. And of supreme importance is the idea that anyone who opposes totalitarian control by the government is obviously an anti-government whacko who needs to be silenced or marginalized.

Vind je het gek dat mannen geen aansluiting meer vinden bij vrouwen als deze MASSAAL bezwijken voor deze P.C.-waanzin! En iemand moet dit een keer zeggen, dus laat ik dat maar zijn. De stereotype reactie van jhanne en van willekeurig welke andere vrouw die hier aanstoot aan neemt doet mij helemaal niets. In tegenstelling tot hen heb ik geen bevestiging van anderen nodig om een mening te kunnen vormen, mijn zekerheid komt van binnenuit, niet van buitenaf.

Vorig jaar is er een intens gemene aanval gelanceerd door een VROUW die Dave Wetzel van Green Pasture en Sally Fallon van de WAPF op de korrel nam en uit was op de verwoesting of overname van hun organisaties. De makkelijk te beinvloeden jhanne nam het op voor de dader, noemde deze zelfs 'moedig', en keerde zich tegen de slachtoffers. Feiten deden er niet toe, net zo goed als ze zich nu nog steeds door emotie laat leiden. En dat is TYPISCH VROUWELIJK.

Onze samenleving is aan het vervallen. Ik ken talloze voorbeelden van vrouwen met LIEVE, GOEDE MANNEN die altijd voor hen klaar stonden, maar toch meenden deze zelfingenomen vrouwen hun man en kinderen in de steek te moeten laten, omdat ze 'meer nodig hadden'. Nu zitten ze bij een of andere instabiele zwever en verdiepen ze zich in 'engelen' en andere luchtkastelen. Moeten we deze labiele, wispelturige types de leiding geven over organisaties, bedrijven en zelfs hele landen, alleen maar omdat ze een vagina hebben? Wat is dat toch met die heilige vaginaverering? Chris Rock - It's All About Her:



Tjongejonge, wat is die Mike toch een seksist. En een racist. En een homofoob. En een antisemiet. Ook op mijn eigen forum ben ik voor al deze benamingen uitgemaakt. En door wie? Juist ja, door VROUWEN! Alleen de 'antisemiet'kaart werd door een man getrokken (waarschijnlijk een bedplassend mamaskindje), verder heb ik het alleen maar aan de stok met vrouwen. Maar het is vokomen onzinnig om ruzie te maken met vrouwen, want vrouwen hanteren geen logica, zo weet opnieuw Chris Rock:



Mike Adams constateert terecht dat we als samenleving afglijden naar totale waanzin, een regelrechte oorlog tegen feiten, logica en de fysieke en biologische realiteit. En wie staan aan het voorfront van deze strijd? VROUWEN. Mike Adams pleit voor 'mentale zelfverdediging':



In essence, all of us must now practice mental self-defense. We must defend our own minds from the twisted distortions, influence and psychological pollution of the P.C. zombies. This requires real dedication to clear thinking and the turning off of all mainstream media sources (which specialize in persuasively presenting false narratives as facts).

The more you read independent media, in other words, the saner you become as you cast off the false narratives and delusional lies of the P.C. culture. Rejecting political correctness is, in fact, an important first step in the art of mental self-defense. You must also reject the peer pressure from your lunatic friends and family members who often believe all ten of these P.C. falsehoods. Don't try arguing with them, however: They're probably too far gone to save with reason. It's best to move on and make new friends who are already awakened and aware of what's really going on.

Geen toeval dat een MAN het gezonde verstand heeft om de waanzin te benoemen en zich hiertegen te verzetten, van de vrouwen moeten we het niet hebben.

Betekent dit dat ik vind dat vrouwen minderwaardig of zelfs onmenselijk zijn? Absoluut niet! Laatst schreef ik nog dat ik het zeer waardeer als vrouwen werkelijk in hun kracht staan en noemde Rineke van den Berg als lichtend voorbeeld. Van de veerkracht die zij n.a.v. de Tros Radar-uitzending over zwarte zalf, waar zij met de verborgen camera er op geniepige wijze is ingeluisd door de VROUW Antoinette Hersenberg (zeker ook een 'moedige vrouw', jhanne?), kan menige man nog iets leren! Want dat is wat vrouwen moeten begrijpen, als ze ondanks alle hersenspoeling hier nog enigzins toe in staat zijn: vrouwen voeren slaafs en volgzaam de dictaten uit van een elite die GEEN MOER geeft om mannen, vrouwen en kinderen en een regelrechte VIJAND VAN DE MENSHEID is. Jullie vrouwen zijn MEDEPLICHTIG aan een SATANISCHE AGENDA!

Om te bewijzen dat ik juist veel respect heb voor vrouwen die nog wel over gezond verstand beschikken, zal ik hier tot slot wat namen noemen van vrouwelijke forumleden die het volgens mij wel snappen. Allereerst Tanja, mijn WAPF-maatje in het diepe zuiden. Verder absoluut Marijan, die vecht als een leeuwin voor de gezondheid van haar door vaccinaties beschadigde dochter. Iklustvet verloor zichzelf tijdelijk in de gnostische bullshit, maar lijkt nu met elke nacht goede slaap meer bij haar positieven te komen. Sinds kort is daar johanna, die zeer waardevolle bijdrages levert aan de topic over LGBTQ+. Ook Alethea heeft zinvolle bijdrages, met hier en daar een 'schoonheidsfoutje' (geloof in 'soul catchers' als we dood gaan). Iemand die hard op weg is met een inhaalrace qua bewustzijn is Godsgeschenk, die komt er wel. Verder krijgen nog een 'eervolle vermelding' Elkedageenei en muis, beiden nog met 1 been in de New Age-zweverij (ook weer zo'n valkuil voor vrouwen), maar voor wie ik de hoop en verwachting koester dat zij uiteindelijk volledig bij hun zinnen komen.

Laat ik dan ook maar van de mannen 100%leven, JM en Cholesteroliscool noemen. Eerlijk gezegd valt het gebrek aan activisme onder mannen me hier tegen, kennelijk zijn jullie dus ook zo goed als allemaal 'pussy-whipped freaks of nature' geworden, zoals Bill Hicks het zo mooi weet te verwoorden. Met sprout heb ik de nodige woorden gehad, maar ineens zie ik veel waardevolle inzichten uit zijn koker komen, kudos! Ik heb zeker ook veel respect voor Aart, maar helaas beziet deze e.e.a. teveel uit een 'social justice' homobril. Maar hij laat wel van zich horen en dat is alleen maar te waarderen!

Stop met dromen, vrouwen, er is een oorlog gaande tegen ONS ALLEMAAL! Gedraag je niet slaafs en volgzaam als kleine kinderen, maar word ZELFDENKEND en ZELFHANDELEND! Ik heb het al vaker gezegd: ik geloof dat ik als man de grootste feminist hier ben!

Mike
 
Het is ook verwarrend allemaal, vrouwen die in de mannenrol zitten en mannen die in de vrouwelijke rol schieten, de degeneratie en genderverwarring hebben hun vruchten afgeworpen: iedereen is uit zijn/haar kracht.

Mij doet het persoonlijk niets om te horen dat vrouwen beter niet kunnen stemmen, ik vind de gedachte interessant en er zit wel iets in, vrouwen zijn ook verzorgend, dat is niet altijd handig als er korte metten gemaakt moet worden of drastische maatregelen genomen moeten worden die op de lange termijn beter zijn voor het grote geheel. Mannen en vrouwen beschikken door hun biologie over anderen kwaliteiten, maar in plaats van het erkennen en waarderen (niet in de minste plaats in geld uitgedrukt) van deze verschillen wordt er onder het mom van zogenaamde gelijkheid verder gestreden.
Kijk als vrouwen betaald kregen voor het verzorgen van de kinderen, huis en haard, dan zouden ze veel meer belasting afdragen, want de uren die een huisvrouw met kinderen draait daar zou de arbowet zich in verslikken. :)
 
Belasting is een communistische uitvinding. In een werkelijk vrij land met werkelijke vrije handel heeft een overheid maar met de tengels uit jouw portemonnee te blijven. Dat is JOUW zuurverdiende geld en NIEMAND heeft het recht dit van jou af te pakken zonder hier iets voor te doen en zonder jouw toestemming!

Mike
 
Wij hebben SALE en ik krijg niets meer gelezen van het forum op het werk.
Dat wordt vanavond bijlezen.

Bedankt voor het compliment :)

Dorothé
 
Even wat filmpjes bekeken en ben het eens met het feit dat vrouwen van nature meer volgend en verzorgend zijn en mannen meer leidend. Maar de grotere hersencapaciteit van mannen betekent niet dat ze automatisch verstandigere beslissingen nemen.

Het gaat er natuurlijk om wat je met die grotere intelligentie doet. Als je er satanische denkbeelden op na houdt, dan kun je met die intelligentie ervoor zorgen dat je plannen zo goed mogelijk worden uitgevoerd. En dat is precies waar de elite mee bezig is en de elite bestaat volgens mij voor 100% uit mannen. Leiders inderdaad, maar wel verdorven types. En zo kun je nog een heleboel hyperintelligente mannen opnoemen die hun intelligentie op de verkeerde manier inzetten of ingezet hebben.

Dus naast intelligente visionairs die vanuit liefde opereren, zijn er genoeg mannen die leiding geven aan operaties waar de honden geen brood van lusten. Naast de elite, horen daar ook hun puppets bij zoals Bush, Obama en Blair. Verder leiders van terroristische organisaties en legers van mannen die zogenaamd voor de vrede vechten, etc.

Een charismatische man met veel hersencapaciteit die streeft naar machtsoverheersing moet niet aan de macht komen.

Dus die aantoonbaar hogere intelligentie van mannen is niet per sé een positief punt.

Mark


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan