Feminisme

En nu we het toch over Andrew Tate hebben:

Just as Tate predicted, they tried to cancel him, that didn't work, they've now reportedly raided his villa in Romania and hauled off him and his brother Tristan this evening, the cabal at work.


Mike
 
So let me get this straight. The day after Andrew Tate argues with Greta Thunberg he gets arrested for human trafficking?

Has Hunter Biden ever argued with Greta Thunberg? 🤞🏼


Mike
 
IMG_20221230_100056_661.jpg
Maybe this is related to what the Tate bros were busted for

Those Bugattis were bought with degen money


Mike
 
IMG_20221230_105210_955.jpg
This is what happens when you attack a useful idiot climate goblin serving the agenda of global elites.


Mike
 
Andrew Tate was arrested today for alleged human trafficking after posting this video last night. Three things in this video stand out to me. He says that Greta Thunberg is a slave to The Matrix, talks about pizza and makes a clown reference.

🍕 = pedophile code word
🤡 = CIA

There’s more to this story.


Mike
 
The placing of the pizza box clearly seems staged to me.
We know that Andrew Tate's father was a CIA agent because he admitted it on tape.
The question then becomes:
Was he sending this message on his own accord or is he just some other puppet in the game?
What are the chances he calls out Soros puppet right before he's arrested?
It seems coordinated.
It's hard to chalk this up as a coincidence.
I noticed he was speaking out about Satanism and Balenciaga in a very clear and concise way.
One thing is certain:
There's more to this than meets the eye.



Mike
 
Controlled OP or not. Zijn messages zijn wel echt straight to the point en komen overeen met wat op dit forum vaak gepost worden als het aankomt op masculinity.

En als je masculinity en gender roles promote vecht je per definitie tegen de feminine deep state. Daarom krijgt hij ook zoveel backlash.
 
OK, nu mijn gedachten over Andrew Tate. Ik hoop.dat ik nu niet jonge mannelijke lezers als Miggie beledig voor wie AT een held is, maar ik.vind hem een leeghoofd en een blaaskaak. Tate vertegenwoordigt een verkeerd soort alfamannelijkheid waarin opgepompte spieren en dure auto's en vrouwen het toppunt van succes zijn. Het draait allemaal om aards materialisme en lust en niet om hogere spirituele doelen. Tate haalt God er regelmatig bij, maar lijkt eerder een slaaf van Satan te zijn.

Zoals jullie weten vaar ik heel erg op mijn intuitie en ik krijg al geruime tijd een zeer ongemakkelijk gevoel bij AT. Je zou kunnen aanvoeren dat hij juist een soort 'pied piper' is die een generatie jonge mannen aan zich bindt zodat ze hun mannelijkheid kunnen hervinden, maar waarom voelt dat dan niet zo diep van binnen? Andersom kun je aanvoeren dat hij gecontroleerde oppositir is. Welke tekenen wijzen hierop?

- Zijn vader was een CIA-agent.
- AT en zijn broer zijn rijk geworden met uitbuiting van vrouwen. Ik pleit die vrouwen ook.niet vrij, dat zijn gewoon narcistische aandachtshoeren die hier willens en wetens aan mee hebben gewerkt. Mijn punt is dat AT zelf andere keuzes had kunnen maken die een hoger doel nastreven.
- AT woont in Dubai, zogenaamd om belastingontduiking. Maar waarom dan tussen oliesjeiken leven, terwijl er ook andere belastingparadijzen zijn?

Deze hele saga voelt bijzonder gekunsteld aan. Her begon met YouTube, die zijn account opdoekte. Al snel liep AT te roeptoeteren dat de 'matrix' hem had 'gecanceld', later gevolgd door uitspraken dat hij gearresteerd of zelfs vermoord zou worden. Dan gebeurt die fittie met Greta, ook al zo'n Deep State-creatie. Dit is gewoon afgesproken werk bedoeld als afleiding voor het Pizzagate-schandaal dat op het punt staat om in volle hevigheid opnieuw uit re breken. Ik zie dat Tommy Robinson er met beide benen volop intuint, maar TR is ook maar gewoon een simpele ziel die weliswaar zijn hart op de goede plaats heeft maar verder niet bijster snugger is.

Tot zover mijn analyse van de situatie. Vraag jezelf af waarom dit zo groot in het nieuws is en niet het echte verhaal over mensenhandel en degenen die zich hieraan schuldig maken!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.855
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan