Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Ik ook Alexandra. Word niet goed van al die vegetarische voornemens van mijn fb-vrienden :cry:

 
1 club is blijkbaar voorstander van een kruidenelixer van Jan Smit, iemand bekend mee hier? En degene die ziek is toont interesse :D Dus snel de site van Poekie neergezet en t forum ;) Wat ik wel erg mooi vindt, er is in die hele discussie niemand die een ander neersabelt.

 
:)

(jan smit? is dat niet die Volendammer die zingt? die eet wel veel vis denk dan= goed ;) )

 
Tegen alle verwachtingen in werd er meer dan positief gereageerd door 2 mensen! En beiden lezen hier en op Poekies site op dit moment. En volgende week ga ik ze ontmoeten en zet ik ze gelijk aan de rauwe melk :D

 
Mensen die tot mijn "vriendengroep" behoren, oftewel, via via aan elkaar gekoppeld en online in kontakt gekomen.

 
Facebook: als je niet betaalt, ben jij het product.

Een bedrijf heeft altijd een product.

Een bedrijf verkoopt de gegevens aan wie: aan reclamebedrijven bijvoorbeeld.

Quote:
Dit is waarom je definitief moet stoppen met Facebook - Publicist en Youtuber Matthew Frederick — op het internet beter bekend als “Matthias” – gaat zijn Facebookaccount opheffen en hij vindt dat jij dat ook moet doen. In zijn meest recente video zegt hij dat Facebook steeds dieper binnendringt in je leven. Hij noemt twee voorbeelden: de recente invoering van stemh...

Dit is waarom je definitief moet stoppen met Facebook

by Gerard Driehuis

Publicist en Youtuber Matthew Frederick — op het internet beter bekend als “Matthias” – gaat zijn Facebookaccount opheffen en hij vindt dat jij dat ook moet doen.

In zijn meest recente video zegt hij dat Facebook steeds dieper binnendringt in je leven. Hij noemt twee voorbeelden: de recente invoering van stemherkenningssoftware en de verdachte connecties van Facebook met de Amerikaanse spionage-organisatie NSA.

Hij stelt de volgende vraag: als Facebook een echt mens zou zijn, zou je dan vrienden met Facebook willen zijn?

Uiteraard niet, want wie wil bevriend zijn met iemand die stiekem andermans teksten leest en dealtjes sluit met spionnen?

“Je Facebook-account opheffen lost niet alles op, maar het is een begin.”



 
Quote:
It turns out that one of the researchers who ran Facebook's recent psychological experiments received funding from the U.S. Department of Defense to study the contagion of ideas

http://scgnews.com/facebooks-psychological-experiments-connected-to-department-of-defense-research-on-civil-unrest

 
Dit artikel http://nplusonemag.com/online-only/online-only/facebook-ade/ geeft aan hoezeer Duitsers op hun hoede zijn met facebook en andere privacygevoelige dingen als bijv. google satelietview.

Zij hebben natuurlijk al een verleden met de stasi.

 
Facebook = internetkolonialisme:

http://landdestroyer.blogspot.co.uk/2014/12/facebook-colonialism-20.html

Samen met Google, de eigenaar van FB, fungeert dit als een wereldwijd superbrein dat niets anders dan data verzamelt over ons surfgedrag. De meest onschuldige variant is dat men hierdoor gericht advertenties op je af kan sturen. De werkelijke achterliggende reden is mind control, wij geven gratis en voor niets een kijkje in onze denkwereld.

Mike

 
Misschien is dat wel een reden dat ik niet op facebook zit, niet twitter etc. Ja, wel op LinkedIn, maar dat is voor werkcontacten.

 
De Duitser is inderdaad voorzichtiger. Zo moet ik voor mijn werk in het callcenter bij elk telefoontje het emailadres van de klant vragen, ook als het een onbenullige vraag is. De Duitser wil het bijna nooit geven. De Nederlander heeft daarmee geen probleem. Ik begrijp de Duitser echter heel goed hierin. Helaas is mijn werkgever hier niet zo begripvol....

 
Ik ben overgestapt naar www.seen.is . We kunnen daar nog wel goeie WAPPFers gebruiken .

Kan er geen 1 vinden . :D

 
Noem facebook maar facesbook.

Youtube is ook al door google overgenomen en nu kan je niets meer zien zonder allerlei ongein in het beeld dat je dan wel weer weg kan klikken, lang leve de muisarm.

 
Bang voor de info die ik deel op facebook? Nou, bekijk mijn posten hier maar eens, open en bloot voor alles en iedereen! Facebook wordt er nu uitgepikt, maar aangezien alle mensen die betrokken zijn bij dit forum actief zijn op internet, zijn we ook allemaal te volgen, traceren en weten "ze" precies wat we wanneer doen.

Het is vast en zeker allemaal 1 pot nat, totdat ze :mrgreen: en :D zien.

 
Nog een kleine aanvulling:

De informatie die ik hier neerzet door middel van getypte letters is al eerder gebruikt in een artikel op een niet leuke manier. En denk je dat de schrijver daarvan de moeite heeft genomen om dit te vragen of wat dan ook? Nope.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan