Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

Ik sluit me aan bij Rinolo. Ik denk dat facebook tot vertroebeling en tweedeling

kan leiden, zeker gezien de algemene consensus hier. Dat zou zonde zijn.

Voor de facebookers, hier post ik zelf regelmatig leuk nieuws en inspirerende dingen:

http://www.facebook.com/PraktijkvanUnen

 
Fijn om gelijkgestemden te lezen over FB.. dat zijn er niet meer veel tegenwoordig! En Lay, goed plan! idd ontmoet ik jullie ook veel liever live dan virtueel via pixels, mooie omschrijving Thijs.

 
Facebook biedt wel meer mogelijkheden om met elkaar in contact te komen. Je ziet ook een foto en dat vind ik ook wel tof, nu zijn het vaak alleen maar namen voor mij...

 
prachtig filmpje Dennis wat heel goed illustreert wat er mis is met social media.

Mijn broer wilde graag weten wat zijn dochter (12 jaar) allemaal aan het "twitteren" is en vroeg aan mijn zoon(16) of hij dat kon zien bij haar. Mijn broer is anti computertijdperk en weet niet hoe het werkt.

Mijn zoon en ik hebben zitten kijken en ze presteert het dus op zo maar een dag om meer dan 275 twitterberichtjes te verzenden, met allemaal onzin overigens. En dat was niet alleen die ene dag..

Waar zijn we met zijn allen mee bezig? Leeghoofdige en onzinnige non-informatie te verstrekken naar elkaar. Dat is de reden dat ik zelf niet FB en geen smartphone heb. En al die zgn vrienden op Facebook, hoezo vrienden? Ik heb een hele andere definitie van vrienden

 
Er is al een WAPF-NL groep actief op facebook met heel leuke leden :D.

Zoeken op wapf en vragen om lid te worden is voldoende.

Zk

There are two ways of spreading light, to be the candle or the mirror that reflects it.

- Edith Wharton

 
@cham

Er zijn niet zoveel leden als hier maar ik vind het zelf een leuk groepje.

@iklustvet

Bienvenue au club! :)

Zk

There are two ways of spreading light, to be the candle or the mirror that reflects it.

- Edith Wharton

 
Tja, de WAPF - nl Facebook pagina klonk inderdaad als een leuk idee.

Achteraf is het naar mijn mening een beetje een broodbak club geworden, zelfs de mogelijkheid om een broodbakmachine in de koffer mee op vakantie te nemen wordt serieus overwogen. Naar mijn idee dus niet echt overeenstemmend met de WAPF gedachte. Maar misschien vergis ik mij en zijn de broodpraatjes tijdelijk! Maar dat even terzijde, het lijkt mij inderdaad zonde als er tweedeling ontstaat.

Er wordt ook gesproken over de Almere chapter van weston price. Is deze chapter officieel onderdeel van de weston a price foundation?

Misschien kan het forum doorgroeien zodat de functies van Facebook in het forum gebouwd kunnen worden?

 
Hoi

De chapter in Almere is een WAPF chapter. Ik leid die nl. met mijn co-leidster. We staan ook op de website van WAPF.org.

De gesprekken op de groep gaan over van alles en nog wat. Op het moment weer eea over bouillon. Sommige mensen hebben andere ideeen dan anderen. De posts die ikzelf plaats zijn volgens de WAPF principes maar ik kan niet verwachten dat iedereen dat doet, veel mensen leren nog.

Ook op de groepen van WAPF waar ik meelees van diverse andere chapters en op de butter buddies komen er heel veel dingen voorbij die niet altijd kloppen met de WAPF principes. Helaas werkt het zo.

De eerstkomende bijeenkomst gaat overigens over granen.

 
Oke en sindsdien al veel afgevallen? vond je namelijk een beetje aan de zware kant op je cover foto, of ben je dat niet?

Groet Timo

 
Ik doe mijn best Mike. Er is zo veel en met een gezin met 4 kids niet echt heel veel online tijd. Maar af en toe kijk ik hier ook en heb af en toe ook wel gepost :)

Ik vind het erg leuk dat er zoveel WAPF activiteit is in Nederland de laatste jaren. Overigens in heel Europa :)

 
Ik zet het maar even hier neer, aangezien het ook over facebook gaat. Er is daar iemand die aangeeft gezondheidsklachten te hebben en krijgt allerlei groene en sportadviezen. Ik heb voor de allereerste keer wapf-adviezen gegeven. Compleet tegenovergesteld dus. Ben benieuwd hoe erop gereageerd gaat worden!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan