Even voorstellen: Fiona

Ja heb het kunnen vinden, er was zelfs nog 1 fles over, maar deze smaakte beduidend minder dan waar ik het normaal haal.

Ook wist hij niet wat de koeien precies te eten kregen, dus denk dat ik toch maar naar mijn oude adres blijf gaan!

In ieder geval bedankt!

 
Oh Heerlijk die melk! Ik heb room gekocht, geitenmelk, koeienmelk en Yoghurt. Fantastisch die smaak van de melk. Ik werd daarna best moe na m'n eerste glas. Misschien te snel gedronken na zovele jaren en maanden lactosevrij. Mijn lichaam moet er werkelijk aan wennen. Vanmorgen opgestaan en een glas met magnesiumsulfaat genomen. Mijn darmen hadden het toch wel moeilijk en het rommelde helemaal. Daarna ging het snel beter. Ik heb de beestenbottensoep gemaakt, gisteren kippesoep van biologische kippenpoten. Daarbij eet ik 2 witte zuurdesemboterhammen. Moet nog wennen aan de informatie van wat wel en wat niet te eten. Daarbij doe ik 1 theelepel levertraan. Vanmorgen een smoothie gemaakt van 2 kiwi's wat room en Yoghurt, beetje water ,een lepel pompoenpit, wat kokosvezel, lepel gojibessen, kokosolie. Heerlijk !!

 
Maar om te beginnen klinkt dit echt niet verkeerd hoor. En gaandeweg leer je steeds meer hoor. Vervang de gojibessen gewoon door blauwe bessen. lekker, en in deze tijd goed te krijgen.

 
Dank jullie wel Mike en Dirtsa,

Na m'n smoothie had ik dat gelezen, dus weet er nu van. Blauwe bessen heb ik in huis. Gojibessen zitten wel vol vitamine C toch en anti-oxydanten. Volgens mijn leesvoer is dat heel gezond. Ik zal meer moeten lezen om tot de ontdekking te komen dat wat ik gelezen heb van bepaalde voedingsdeskundige niet bepaald klopt volgens w.p. Het is best moeilijk omdat ik me al een hele tijd in "gezonde "voeding heb verdiept, wat nu niet meer klopt. Ik wil me alleen wat beter voelen, ik heb een soort van bal op m'n maag zitten ter hoogte van m'n linkerlong hartkant. Het is net of ik vol van slijm zit.

Jolanda

 
Jolanda, ik heb wel een jaar lang veel slijm uit moeten spugen. (niet zo smakelijk) maar ik was blij het kwijt te zijn hoor, nu echt heel veel minder. En de ademhaling is echt verbeterd, ik haal veel gemakkelijker adem en nauwelijks nog kortademig.

Ik heb mij 1 keer, na een lepeltje levertraan, verslikt in de honing( die nam ik na de levertraan) Ik dacht echt te stikken hoor, ik heb wel een half uur boven de gootsteen gehangen, en er kwam heel veel slijm los. Niet fijn, maar na die tijd voelde ik mij ongelooflijk opgelucht. letterlijk en figuurlijk.

 
Ja Dirtsa,

Het is net of ik heel erg benauwd ben, zeker als ik thuis de trap op loop, ben ik ff bezig met hijgen als ik boven ben. Ik ben nu al 3 dagen "bezig "en het smaakt me goed. Echt een groente-eter ben ik nooit geweest, moest altijd sla eten. Ik moet nog nalezen welke groentes ik kan gebruiken. Er is zoveel te lezen op deze site.

Jolanda.

 
Denk aan paksoi, spinazie, en ik vind(winter) boerenkoolchips echt heel erg lekker. Dat kun je over elke groente doen en maakt ieder gerecht een beetje lekkerder.

 
Dank je Dirtsa,

Ik moet wennen aan het w.p. Ik heb geen honger op zo'n dag. Nu ben ik wel vrij, dat scheelt ook een hoop. Ik heb vandaag de beestenbottensoep gemaakt. Morgen pureren en hopenlijk smaakt het goed.

Jolanda

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan