Electrostress

Ik ken het verhaal van Karin van Loon, begreep dat ze inmiddels mensen op haar pad gekregen heeft die haar helpen. Dat wil nog niet zeggen dat je een twee drie van het probleem af bent. Het kan je soms radeloos maken. Onbegrip van het reguliere.

We kennen het allemaal. Ik heb inmiddels wel gezien dat er een gradatie is in"het voelen", gevoelig zijn voor en overgevoeligheid. DE mensen die in een grot terecht komen zijn echt niet te benijden hoor. Als wij met de caravan ergens in een bos staan dan voelen we ons tien keer beter dan hier. Dan kun je ook weer eens naar een winkel want je weet in dat bos knap je weer op. Het moment van thuiskomen is dan het lastigste want dan moet je lijf weer aan die electrostress wennen.

Gisteren was hier nog iemand en ze zij, waarom ga je geen voorlichting geven. Ik zeg tegen haar , nu je dit verhaal gehoord hebt, ga je dan straks naar huis, pak je je Dect telefoon op zet je je computer weer aan de draad en gaat ie linea recta de vuilnisbak in? Ze keek me aan en gaf geen antwoord. Waarom zou ik energie stoppen in avonden als mensen de noodzaak er niet van in zien. Toch zijn er wel een aantal kenissen die hun Dect weggedaan hebben. Maar het merendeel.... nee.

Zolang het niet dagelijks in de krant staat....

 
Misschien is het al wel een geplaatst maar hier een tweetal tips voor beginners/mensen die menen last te hebben van electrostress:

1. schakel 's nachts zoveel mogelijk stroom af om te zien of je beter slaapt, minder vermoeid bent etc.

2. Wat je ook nog kunt doen v.w.b. het verminderen van elecrostress overdag, is kijken of alle stekkers op de juiste wijze in het stopcontact zitten. Normaliter hoort de voeding, wanneer de lamp uitstaat, van het stopcontact tot aan de schakelaar te lopen. Wanneer je de schakelaar aanzet moet de voeding door de lamp gaan lopen en via de kabel (die in de schakelaar niet onderbroken is) terug lopen naar het stopcontact. Wanneer de stroom echter via de niet onderbroken kabel loopt, loopt deze voortdurend door de lamp heen tot de onderbreking in de schakelaar. Dat houdt in dat je lamp de hele dag of nacht onder spanning staat en dus een electromagnetisch veld afgeeft. Dit is te testen met een spanningzoeker (€ 6,95) die je bij Vitalitools kunt bestellen. Op deze site heb ik vermeld dat het vitatools is maar het is vitalitools. www.vitalitools.nl De spanningzoeker is dusdanig gevoelig dat wanneer je hem in de buurt van b.v. een lamp houdt, het lampje al gaat oplichten.

3. Dimmers zijn een grote veroorzaker van electrostress.

 
Hoi, ik heb dit topic niet bestudeerd dus excuus als het al een keer is langsgekomen,

maar ik vraag me bij passage bij de douane op een luchthaven altijd af of de straling van de metaaldetector waar je doorheen loopt erg schadelijk is.

Weet iemand hier iets vanaf?

 
@Henk, ik ken dit product niet.

Als ik het snel bekijk lijkt het op basis van zand (kwarts) te werken. Als ik me er mee verbind komt er best een krachtige energie van af en zit er wel een zuivere programmering op. Ik verwacht dat het je een plezierig licht gevoel geeft om dit te dragen. Vooral ook op je hartsenergie. Vergelijkbaar met wat Sole en Magnesium bijvoorbeeld bij mij doen als ik het inneem.

Maar ik voel ook dat het niet werkelijk in staat is de fysieke gevolgen van electrostress te helen. Het heeft weinig doordringingsvermogen en werkt vooral in je aura. (Zoals ik het waarneem.)

 
Bij mij kwam uit NES scan naar voren dat ik gevoelig ben voor electrostress en op mijn werk zijn ze zo vriendelijk om wifi te installeren en dect telefoons, ik vraag me af of zon armband de kwalijke gevolgen wegneemt zodat ik niet doodmoe ben overdag daar

of is er een betere manier om bescherming te vinden ?

 
Je zou kunnen denken aan een Picomide op je werkplek. Kost 75 euro en heeft min of meer dezelfde werking als de Xenomide, maar dan in een kleine straal van zo'n 4 tot 5 meter om je heen. Ik ben zelf erg gecharmeerd van dit product en heb al vele mensen in mijn omgeving een picomide bij diverse gelegenheden cadeau gegeven.

Vanuit dit enthousiasme ben ik er zelf ook wederverkoper van geworden, maar dit terzijde.

Je kunt bijvoorbeeld ook bij Unlimited health terecht voor meer informatie en aankoop: http://www.unlimitedhealth.nl/shop/picomide-piramide-p-1114.html.

 
@ Indigo

Quote:
Het heeft weinig doordringingsvermogen en werkt vooral in je aura


Wat bedoel je hiermee ?

 
Daarmee bedoel ik dat de energie weinig kracht heeft om in je fysieke lichaam te komen en van binnenuit te werken. De energie werkt naar mijn gevoel vooral in je aura (energetich veld rondom je lichaam). Als je aura schoon is en krachtig vibreert dan ben je minder gevoelig voor prikkels van anderen, voor het oppikken van lagere vibraties uit het collectieve (on)bewustzijn en straal je zelf meer "kracht" uit wat weer een positief effect heeft op jezelf en anderen. Een krachtige lichte aura heeft een harmoniserend effect op je energiesysteem.

Stralingsbelasting van WIFI, UMTS, DECT, etc. zijn echter zeer agressief (zaagtandwerking) en gaan dwars door je aura heen je fysieke lichaam binnen. Hoe mooi je aura ook is en hoe lekker je je ook in je eigen energieveld voelt.

De nulpuntveld energie van de picomide, maar zeker van de Xenomide, kunnen wel tot in je fysieke lichaam resoneren.

Ik dacht trouwens later nog, als je baas toch aan het investeren is in WIFI en DEC-T, laat hem dan ook een Xenomide aanschaffen voor in het bedrijf. Daar hebben alle werknemers daar volop baat van. Het is een sieraad voor in de ontvangstruimte bijvoorbeeld en hij kan er ook nog mee "scoren" als het gaat om maatschapelijk verantwoord ondernemen.

 
Lekker, ik ben in de zwangerschap nog door zo'n poortje gelopen (heb wel navraag gedaan, maar het was absoluut niet schadelijk. Tja, toen wist ik nog niet beter..... Gelukkig wordt binnenkort het hele gezin ontstoort door een goede biofotonen-therapeut.

@Indigo: is zo'n picomide te vergelijken met een orgone?

 
Elektromagnetische velden moeten eerst zoveel mogelijk technisch worden gesaneerd door verwijderen van de bronnen en de juiste afscherming.

Dan hebben sommigen baat bij energetische zaken zoals piramides, edelstenen, neutralisatie dingen e.d. maar de een heeft baat bij ding X en de ander bij ding Y. De energie moet passen. Vaak blijkt dat heilzame effect ook maar tijdelijk.

Je kunt een dure piramide of zo naast een gewone DECT telefoon of Wifi Router zetten in de veronderstelling dat het de straling wegneemt (wat onmogelijk is) of neutraliseert (wat dat ook mag zijn), maar dat is lood om oud ijzer.

 
Hier is dat geen doen. Ik zet 's avonds de WIFI en de DECT-telefoon uit (overigens een exemplaar dat alleen straling geeft als je belt. Ik wilde een telefoon met draad, maar onze aansluiting zit in de meterkast, dus dan zou ik steeds in die kast moeten kruipen om te bellen. In het volgende huis komt een ouderwetse tel.) Maar ik woon in een appartement, dus zit middenin de straling, ook al schakel ik zelf alles uit.

 
Quote:
Ik dacht trouwens later nog, als je baas toch aan het investeren is in WIFI en DEC-T, laat hem dan ook een Xenomide aanschaffen voor in het bedrijf. Daar hebben alle werknemers daar volop baat van. Het is een sieraad voor in de ontvangstruimte bijvoorbeeld en hij kan er ook nog mee "scoren" als het gaat om maatschapelijk verantwoord ondernemen.


Dat zit er niet, de overheid

En gebouw is 150 meter lang en 13 hoog :)

 
@ Wim

Quote:
De energie moet passen


En hoe kom je zoiets te weten wat er bij je past?

 
De betere leveranciers van dat soort produkten hebben een probeer periode. Dit moet wel minimaal 1 maand zijn.

Goede DECT telefoons hebben een "eco-mode" stand (stralingsreductie wanneer je belt), maar veel belangrijker is de "eco-mode +" stand (of full eco mode). Dat is niet bellen = niet stralen. Daar zit de meeste winst in.

Voor wifi is er een eco-wifi die in de standby stand, wanneer er niet wordt geinternet, niet 10x per seconde pulst (10Hz), maar 1x per 2 seconden. Dat is een winst. Internetten aan een kabel is sneller en gezonder.

 
Ja dan zal ik daar eens naar kijken, naar een proefperiode

Ik heb thuis geen dect en geen wifi zelf en op het werk is er niet aan te ontkomen, vandaar ik op zoek ben naar iets wat beschermt.

 
Quote:
Elektromagnetische velden moeten eerst zoveel mogelijk technisch worden gesaneerd door verwijderen van de bronnen en de juiste afscherming.

Dan hebben sommigen baat bij energetische zaken zoals piramides, edelstenen, neutralisatie dingen e.d. maar de een heeft baat bij ding X en de ander bij ding Y. De energie moet passen. Vaak blijkt dat heilzame effect ook maar tijdelijk.

Je kunt een dure piramide of zo naast een gewone DECT telefoon of Wifi Router zetten in de veronderstelling dat het de straling wegneemt (wat onmogelijk is) of neutraliseert (wat dat ook mag zijn), maar dat is lood om oud ijzer.


Het is precies wat je schrijft, het is onmogelijk om je voor de straling die uit verschillende bronnen afkomstig zijn en die er bij wijze van spreke nog dagelijks bij komen af te schermen. Bovendien heb je ook natuurlijke stralingsbronnen als aardstralen, een opgeladen Curry-netwerk, bliksem, etc. die ook je fysieke cellen belasten.

Wat niet klopt is dat piramidevormen pas werken als de stralingsbron is weggenomen. Ik weet niet hoe je erbij komt dat dit de intentie zou zijn, maar de Xenomide heeft een totaal andere werking.

Piramide vormen nemen absoluut niet de stralingsbron niet weg en beschermen je ook niet sec tegen het binnendringen van welke stralingsbelasting dan ook. Het is een illusie dat je dat zou kunnen bereiken. Bovendien, ook al hebben we last van de straling, we willen natuurlijk wel gewoon gebruik blijven maken van draadloos internet, mobiele ontvangst, etc. En als jij er zelf al niet voor kiest, kijk dan eens voor de aardigheid op je computer welke draadloze netwerken je uit de buurt allemaal kunt ontvangen? (en jouw lichaam dus ook) De DEC-T telefoon van de buren gaat dwars door de muur en ook van die straling "profiteer" je gratis mee.... :mrgreen:

De energie van de Xenomide, is er op gericht om te helen en te ordenen volgens de oorspronkelijke blauwdruk van biologische cellen. (Dit is het kenmerk van nulpuntveldenergie en de Xenomide produceert een zeer krachtig veld van nulpuntveldenergie. Dus de schade die je overdag oploopt, buitenhuis, op je werk, op school, etc. wordt zodra je thuis bent en 's nachts als je lekker ligt te slapen in het energieveld van de Xenomide verblijft weer hersteld.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan