Electrostress

Remco,

Ik woon zelf in een appartement en heb in januari een meting laten verrichten doo reen woonbioloog.

De DECT van de buren kwam door de muren heen en ik heb een UMTS mast in de buurt staan die ook straling levert aan de voorkant van mijn woning.

Je kunt oa neutraliseren door een orgonite, zelf maken of kopen.

http://www.wanttoknow.nl/hoofdartikelen/orgonite-krachtig-natuurlijke-energie-gratis-voor-iedereen/

En als je er in wilt geloven zie ook http://www.trillingsfrequenties4all.nl/

Daar kun je plaatjes downloaden die straling neutraliseren.

Die verf heb ik nog niet naar gekeken. Alle kleine beetjes helpen, een positieve gemoedstoestand waarschijnlijk ook :D

 
@Scheermes Ja ik heb in mijn huis orgonite staan al sinds 2007 en daarnaast ook kristallen, het werkt zeker (meestal heb ik het ook bij) ook ik woon dichtbij UMTS en GSM masten en daarnaast de stroomkabel 240000volt (als ik me niet vergis) dus straling genoeg. Een van de belangrijkste is waarschijnlijk je eigen gemoedstoestand. :) Er zijn maar 3 "goede" stralingen de lach, liefde en licht (zon/wit) :mrgreen:

Daarnaast ben ik nu een opleiding aan het doen om woonbioloog te gaan worden. ;)

Al zoek ik op de site die je meld
Quote:
Daar kun je plaatjes downloaden die straling neutraliseren.

die ik tot heden niet heb gevonden.

 
Dat elektrostress een reeel probleem kan zijn, blijkt wel uit dit artikel:

https://ccrma.stanford.edu/~jos/st/Positive_Negative_Frequencies.html

Mike

 
Hoi Scheermes, ik heb een plaatje die straling neutraliseert. Ik weet niet hoe het heet en dus kan ik het niet opzoeken op internet. Als je er echt belangstelling voor hebt wil ik wel een copy voor je maken en opsturen. Moet alleen de mijne nog opzoeken. Heb hem al een tijdje niet gebruikt en weet niet meer waar die ligt.

Verder gebruik ik voor straling een zwarte toermalijn. Draag er een aan een koord of ketting op mijn borst. Zo ben ik altijd beschermd tegen straling. Als ik hem niet draag merk ik dat ik onrustig word en slecht slaap.

Wil je het helemaal goed doen dan moet je een grote zwarte toermalijn in de meterkast leggen, dan haal je heel wat electrosmock weg

Belangrijk dat je de toermalijn wel regelmatig ontlaad (reinigt) en weer oplaadt.

Zwarte Toermalijn kun je het beste opladen in de aarde. Dus in de tuin een gaatje graven en hem hier dan 24 uur in laten zitten. Stokje bij steen anders vind je hem niet terug/ Oplaan vindt ie het lekkerst in maanlicht (hij houdt absoluut niet van zonlicht)

http://www.edelstenenenmineralen.nl/toermalijn.html

Kortom een goedkope oplossing voor straling.

 
@ Annes Ja klopt een soort gelijk verhaal heb ik ook geplaatst bij de topic Wifi en ik gebruik het ook.
Quote:
Belangrijk dat je de toermalijn wel regelmatig ontlaad (reinigt) en weer oplaadt.

Zwarte Toermalijn kun je het beste opladen in de aarde. Dus in de tuin een gaatje graven en hem hier dan 24 uur in laten zitten. Stokje bij steen anders vind je hem niet terug/ Opslaan vindt ie het lekkerst in maanlicht (hij houdt absoluut niet van zonlicht)

Bedankt voor de manier waarop je kunt laden (een van de vele manieren).

 
ja, een van de vele manieren. Maar al die manieren gelden niet voor alle stenen. Zo wil bergkristal absoluut niet in de aarde, maar in de zon. Zwarte stenen zoals zwarte toermalijn willen graag de aarde gereinigd worden en in de maan opgeladen worden. Zelf reinig ik veel stenen met energie, evens gebruik ik dit voor het opladen. Makkelijkst is, als je dit kunt, pendelen hoe de steen wil worden gereinigd of opgeladen.

Zo ook rozenkwarts nooit in zonlicht opladen, want anders verkleurd ie.

 
Zwarte Toermalijn kun je het beste opladen in de aarde. Dus in de tuin een gaatje graven en hem hier dan 24 uur in laten zitten. Stokje bij steen anders vind je hem niet terug/ Opslaan vindt ie het lekkerst in maanlicht (hij houdt absoluut niet van zonlicht)

Zie een foutje in bovenstaande tekst. Ontladen in de aarde moet zijn ontladen(reinigen) in de aarde. Opladen in maanlicht

 
Via lever/galblaaszuiveringen, kom ik via voeding is gezondheid hier terecht.

De manier waarop hier met elkaar "gesproken wordt"" komt me heel aangenaam over.

Electrostress heeft ons leven dusdanig veranderd dat we momenteel zonder stroom, alleen in 1 ruimte staat de stroom er nog op, mijn pc buitenom , niet lang achter pc.

Maar behoorlijk voor onze kiezen hebben gehad met straling. 9 zendmasten stonden te blazen. Stralng werd opgevangen door een loze antenne die bij ons op zolder lag en tegen de bedrading van de electriciteit. Dat gaat door je huis resoneren. Wisten wij veel.

Ook natuurlijk een handige Dect telefoon en allebei een mobiel. Liefst nog mee naar boven want we moesten toch bereikbaar zijn. Soms ook nog telefoondienst van mijn werk dus hupaa nog een telefoon naast mijn bed. Gek dat ik niet sliep. Elke ochtend steevast als k uit bed kwam dacht, vanavond ga ik vroeg naar bed. Mijn man die niet sliep en halverwege de nacht maar weer naar beneden ging achter TV ( hoe dom dat is weten we nu). Oorsuizingen, nekklachten, slapeloosheid, doodmoe. Voor mijn werk moest ik het reguliere circuit in. Absoluut geen vertrouwen meer in. Gestopt met werken, het ging niet meer. Zoeken naar oplossingen, want straling tjonge nooit van gehoord.

Dat is iets ehh ja hoe zal ik dat noemen iets hekserigs dacht ik toen. Mijn omgeving vond maar dat ik naar een psycholoog moest. Maar gelukkig hebben we internet. Mensen gezocht die ons konden helpen met meten. Het was heftig hier. Blij dat we er achter waren waar onze klachten vandaan kwamen, niet blij met EHS.

Zoeken, zoeken en nogeens zoeken hoe gaan we dit aanpakken. Elke ziekte is omkeerbaar, maar hoe wie helpt ons, wie kan ons helpen. Eruit blijven was het advies. Natuurlijke wilde we dat maar wat een consquenties zeg. We willen weer beter worden. Opeens ervaren we als je eruit blijft dat het inderdaad heel anders voelt. Daar gaat wel een periode overheen. Maar we kwamen er al snel achter dat winkels en bij vrienden op bezoek niet zo prettig was, toen eenmaal ons huis aangepast was. Onbegrijpelijk voor ons maar ook voor de buitenwereld.

 
@Wommes

Ik heb al jarenlang piramides van Vita in huis. Bij de introductie van de Xenomide, een paar jaar geleden, voelde ik meteen dat dit product voor mij precies is wat ik zocht.

De Xenomide is een nulpuntveldgenerator met een enorme kracht en reikwijdte.

Ik heb ook een wetenschappelijk onderzoek in huis dat laat zien welke fysieke verbetering het verblijf in het nulpuntveld van de Xenomide oplevert.

Nulpuntenergie heeft als eigenschap dat het de cellen in biologische systemen weer naar hun oorspronkelijke ordening herstelt. Stralingsbelasting werken negatief in op de lichaamscellen en al naar gelang het type straling en de mate waarin je immuunsysteem nog weerstand kan bieden, kan dit zeer ernstige gevolgen hebben, zoals hierboven ook al beschreven staat.

De Xenomide schermt je niet rechtstreeks af tegen stralingsbelasting. Je doet overal elders stralingsbelasting op en thuis wil je natuurlijk ook gewoon achter je pc die is aangesloten op je WIFI-netwerk en mobiel bereikbaar zijn. Vergeet niet de invloed van alle WIFI-netwerken in je buurt die ook bij jou binnenkomen en de DEC-T van je buurman die door alle muren heen gaat.

De Xenomide herstelt echter de schade die is opgedaan. Zodra je thuis bent en natuurlijk de hele nacht sta je onder de ordenende en harmoniserende invloed van de nulpuntveldenergie. De Xenomide is zo krachtig dat het de directe stralingsbelasting in je huis "opvangt". Ik heb dit zelfs eens gemeten in een kantoor waar pal voor de deur een UMTS-zendmast was geplaatst. Het zal je niet verbazen dat het kantoor niet meer functioneerde, alle personeel was om diverse redenen vertrokken en de eigenaar kon slechts 2 uur per dag op kantoor zijn en ging dan verder werken in zijn boot.

Het nulpuntveld werkt echter niet alleen in op je fysieke lichaam, maar ook op je emotionele, mentale en spirituele laag. Dus als je zo'n Xenomide in huis haalt, zal niet lang alles hetzelfde blijven. Mijn spirituele ontwikkeling kwam in een ware stroomversnelling vanaf het moment dat ik de Xenomide had staan. Ik heb zelf nog wat werk te doen aan een stukje emotioneel trauma, maar ik kan je verzekeren dat ik niet de kans krijg om het te laten zitten :mrgreen:

Ik lees hierboven dat er geklaagd wordt over de gehanteerde prijzen. Je moet maar denken, het is letterlijk en figuurlijk een kostbaar bezit. Het werkt wel voor je hele gezin tegelijk. Ook hier is de uitspraak die ik vaker op dit forum heb gelezen en nu even pik, misschien van toegevoegde waarde "betaal je met je geld of met je gezondheid".

Even voor de openheid, ik ben zo enthousiast over de Xenomide dat ik wederverkoper ben geworden van Vita om deze producten te kunnen adviseren en verkopen. Wat ik fijn vind van Vita is hun regeling dat als de Xenomide niet bevalt je hem terug mag doen en je je geld terug krijgt.

 
Er zijn heel veel producten op dit moment op de markt. Zo mogen wij ook Floww een jaar proberen.Je portomonnee loopt aardig leeg. Dan weer dit dan weer dat. Afgelopen jaar is er nog een 10 KV kabel bijgekomen in de stoep voor ons huis met hele vervelende frequenties. Kan heel het dorp van stroom voorzien. Maar ja het ligt net onder de norm, normen in Nederland zijn een beetje hoog.

Het is niet makkelijk om je staande te houden, we zetten "alles" om ons heen. We redden het net. Of het door floww komt of door de lage waardes die momenteel door de kabel gaan of door de biophotonen behandelingen of door het andere eten. We krijgen er geen grip op en laten het maar over ons heen komen. Het is geen pretje dit gevoel dat kan ik wel vertellen.

 
Bedankt voor de info, Indigo. Het lijkt me een mooi product maar eerst maar even sparen, het is wel een hele uitgave. Het voelt voor mij wel goed als ik het allemaal lees in elk geval.

 
Alette,

Welkom, fijn dat je je aangemeld hebt. Ik hoop dat je verder komt in je zoektocht en hoop dat goede voeding mede helpt voor een goede gezondheid.

Lia

 
Dank je wel Lia, na alle stappen die we al gedaan hebben met electriciteit en straling gaan we nog meer letten op de voeding.

We hebben al een fijne mailwisseling gehad en qua voeding hebben we veel gehad aan je adviezen.

Wij hebben inmiddels onze les gehad vwb electriciteit en het is niet zo veilig als we allemaal denken. Zelfs onze electriciteitsnet is aan het vervuilen door dect wifi spaarlampen etc. maar ook de energiezuinige apparaten zetten een vervuiling op het net.

Er is bij ons destijds een meting verricht en de energiezuinige wasmachine van de buurvrouw kon men meten.

Inmiddels al veel mensen om ons heen "vergaard"die van deze problematiek weten.

We gaan een huisje bouwen electrosmoq vrij. De apparatuur die kan draaien op 12-24 volt. Accuús die gevoed worden door zonnepanelen. 12-24 volt geeft gelijkstroom en dat is wat wij mensen kunnen handelen. Verder alles weer aan de draad zoals telefoon en pc maar vooral op een geaard stopkontakt. Mijn PC was niet geaard. De pieken die nu op ons lichtnet zitten door de vervuiling vinden onze hersenen niet prettig is het onderzoek en de ervaring van mensen om ons heen.

 
Apart verhaal Aletta, dat je zoveel moet doen om jezelf te beschermen: tot en met je eigen huis bouwen aan toe.

 
We zijn niet de enige, Lievergezond. Steeds meer mensen komen erachter.

Trieste verhalen horen we.

 
Ja ik weet het Aletta.

Je kent vast ook het verhaal van Karen van Loon: http://renvogel.com/2012/09/13/onthullend-verhaal-over-elektrohypersensitiviteit-ehs/

Zij werd feitelijk gearresteerd voor een psychiatrische opname en men weigerde zich in eerste instantie te verdiepen in EHS in die kliniek.

Karen van Loon die heeft door de straling zelfs brandplekken op haar huid.

Ik ken haar verhaal vanwege dat zij o.a. ook is vastgelopen door de infectie van de ziekte van lyme; ik zie het vaker dat stralingsgevoeligheid en de ziekte van lyme hand in hand gaan.

 
Nu op national giographic, twee vrouwen die nu in een grot woont ivm overlast vd straling. Hebben zelfs niets op batterijen in de grot. Ze geven aan dat dit niet is uit overtuiging zo te wonen, maar pure noodzaak. Het is een onderdeel van het programma Taboo.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan