Electrostress

ikke

New member
Hallo WAPS'ers/WP'ers,



Aangezien ik Ron Fonteine regelmatig zie schrijven over electrostress, vroeg ik me af of iemand hier er meer verstand van heeft. Dat het bestaat kan ik me voorstellen, maar wat is het dan precies? En wat kun je er eventueel zelf tegen doen (behalve een Memon-transformer (waar Ron Fonteine het altijd over heeft) à heel veel geld)?

 
Evan, jij ook al hier.... Volgens mij huist inmiddels ongeveer heel GAPS hier.

Maar, hoe bevalt zoiets je? Het is een stuk goedkoper dan een Memon. Merk je er iets van?

Eerlijk gezegd ben ik er ook nog niet helemaal uit of ik in het hele stralingsverhaal geloof. Straling zal niet goed voor je zijn, dat wil ik wel aannemen, maar die verhalen die ik op de websites van verkopers zie staan, zie ik ook niet als iets anders dan een verkooptruc. Dan heb je Ron Fonteine nog. Hem vind ik er eigenlijk iets té fel op zitten, waardoor het ook weer niet aannemelijk is.

Ik heb me wel voorgenomen om, als ik over een ruime maand ga verhuizen, een vaste (en dan ook echt niet draadloos) telefoon en een niet-draadloze internetverbinding te nemen. Nu heb ik alleen een mobiele telefoon en die kan daardoor nooit uit.

Maar verder weet ik dus niet of het echt zo ernstig is met die straling. Als het echt zinvol zou zijn (en ik ook echt verschil merk), heb ik het er best voor over om in een Memon te investeren.... Maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet denken, terwijl het misschien wel een langzame sloper zou kunnen zijn.

 
Wat mij zo opvalt de laatste tijd is dat de zendmasten zo ongeveer de pan uit rijzen... Overal om je heen zie je die dingen als paddestoelen de grond uit komen, volgens mij kan dat nooit goed zijn:-( Maar wát kunnen we er tegen doen? Op mijn werk kregen we laatst het verzoek of er een zendmast op ons gebouw geplaatst mocht worden. Enquete gehouden onder het personeel, kleine meerderheid had er geen problemen mee. Dus hij staat er nu ongeveer 2 maanden. Moet ik er blij mee zijn? Wat zullen de concequenties zijn? En wat als wij hem niet genomen hadden, dan hadden de buren hem misschien genomen en straalde hij bij ons gebouw naar binnen. HELP?!?!? Er is geen ontkomen aan......

 
Pinklady,

Ik merk weinig van het apparaat, maar ik heb ook niet van die electrostress klachten zoals moeheid ofzo. Ik vind het belangrijk dat ik een zo gezond mogelijke leefomgeving heb, en electrostress hoort daar niet bij. Ik kan dus niet zeggen of het echt werkt, heb het meer uit voorzorg gekocht.

Dat electrostress mega ongezond is mag wel duidelijk zijn. Ik hoorde vandaag zelfs op de radio dat mensen die veel mobiel bellen een veel grotere kans hebben op hersentumoren.

Evan

 
Ik merk wel iets van te lang achter de computer zitten. Ik word er moe van, krijg droge, pijnlijke ogen en hoofdpijn achter in mijn hoofd. Ik heb geen dure memon of iets dergelijks. Ik merk dat de zapper die ik voor 35 dollar heb gekocht bij worldwithoutparasites.com de electromagnetische balans weer herstelt. Ik ga op de bank liggen en houd deze zapper in de buurt van mijn slapen en ik merk gewoon hoe ik weer in balans kom. Ik heb dan letterlijk spanning opgebouwen en ontlaad deze d.m.v. de zapper.

Mike

 
Oja, die zapper. Die had ik ooit, maar heb ik "uitgeleend" (en nooit meer teruggekregen). Misschien toch nog maar een keer bestellen en opnieuw uitproberen.

 
Je moet het zo zien:

Door langdurige blootstelling aan positieve ionen laad je jezelf op een verkeerde manier op. Die ontlading kan alleen maar plaatsvinden d.m.v. negatieve ionen en die worden door de zapper afgegeven. Overigens doet Moeder Aarde hetzelfde. Met dit mooie weer is het de moeite waard om regelmatig met blote voeten contact te maken met de aarde. Je 'aardt' er letterlijk door!

Mike

 
Ja, waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik vraag me altijd af of grond dan ook aarde is? Laat ik zo stellen: ik heb een dakterras, maar dat lijkt me dan weer niet zo geschikt om te aarden, toch? Gewoon de aardbol, zonder enige vorm van lucht/bouwsels/etc. ertussen lijkt me aarde of niet?

 
Ga maar eens met je blote voeten op door de zon opgewarmd leisteen of graniet lopen (aan de kust of in de bergen): je voelt de energie letterlijk via je voetzolen door je lichaam trekken. Erg lekker gevoel. Als kind ging ik expres een extra rondje lopen om dat te kunnen voelen.

 
De laatste keer dat ik aan de kust of in de bergen ben geweest, kan ik me niet eens meer herinneren. Zou zomaar eens 5/6 jaar geleden kunnen zijn. Moet ik eerlijk toegeven dat ik nog nooit graag op blote voeten heb rondgelopen. Als klein kind al niet. En nu moet ik er ook niet zo aan denken, omdat ik het maar een vieze bedoening vind: al die aarde overal. Maargoed. Er is water om dat eraf te wassen. Als ik over een maandje mijn huisje heb, heb ik ook een tuin, dus voor echte aarde kan ik dan wel kiezen. Dan zal ik het toch eens uitproberen.

 
Naast de goede voeding en het groepsgevoel was dit een van de geheimen van die natuurvolkeren waar Price het over heeft: contact met de aarde. Het feit dat jij dit vies vindt geeft aan hoe 'ontaard' jij bent, Pinklady.

Mike

 
Het gaat lekker met mij, hè? Uitgeput, uitgehongerd, ontaard (en wat nog meer?). En dat in maar 21 jaar tijd (eigenlijk nog veel minder). Nouja, laat ik het er maar op houden dat ik dan nog genoeg tijd heb om te herstellen (en er hopelijk ook voldoende tijd iets aan heb om te herstellen. Soms word ik wel een beetje moedeloos van mijn lijf en hoop ik stiekem dat ik niet oud word, maar dat probeer ik wel weer aan de kant te zetten, want dat verlamt alleen maar. Er komt dan al niet veel uit mijn handen/hoofd, maar het moet niet nog minder worden, want dan gaat er iets niet goed.

Overigens heb ik me voorgenomen dat ik toch ga leren tuinieren. Ik heb er nooit iets aan gevonden en kreeg er alleen maar rugpijn en kramp in mijn kuiten van, maar in mijn nieuwe huisje heb ik een tuin en ik wil ook geen oerwoud achter mijn huis. Dus ik moet wel zorgen dat ik er lol in krijg.

 
@ Pinklady,

Goed bezig, tuinieren is leuk! Als je een boom of plant aanraakt die in de aarde staat ben je ook geaard!

Als er een iemand veel weet over aarden dan is het David Wolfe:



Evan

 
Tja. Mijn ouders hebben een énorme tuin (+ boomgaard + weiland) en mijn ouders vinden het allebei geweldig om erin bezig te zijn: mijn moeder in de moestuin en mijn vader met het grovere werk. Ik heb me wel eens afgevraagd wat er verkeerd is gegaan dat hun beide dochters echt een verschrikkelijke hekel hebben aan in de tuin werken. Meer dan aardbeien en pruimen plukken vond ik echt een ramp. Ik heb ook echt nooit begrepen hoe mensen voor hun lol meer dan een halfuur in de tuin bezig kunnen zijn. Dus dat wordt nog wat straks;)

Overigens heb ik dat evengoed met buiten zitten of van de zon genieten, hoor. Frisse lucht (voor zover je de stadslucht fris kunt noemen) halen is echt iets waar ik pas de laatste weken soms echt behoefte aan heb: dan loop ik in een winkel en dan MOET ik gewoon echt naar buiten om niet beroerd te worden. Maar verder zit ik altijd binnen en heb ik geen behoefte om zonlicht of buitenlucht op te pikken. Enerzijds kan ik begrijpen dat dat zonlicht een beetje te fel voor mijn bijnieren is, maar eigenlijk zou het goed voor me moeten zijn.

Het past dus prima in het "ontaard" zijn, denk ik.

 
Ik deed niets liever dan op blote voeten lopen, vooral met blote voeten op gras. Vanaf mijn tweede geen, gepasteuriseerde melk gedronken, nauwelijks margarine gegeten. Wij hadden thuis eigen moestuin, dus onbespoten groente. Ik ben nooit vegetarisch geweest, en de laatse 16 jaar biologisch vlees. Ik heb nooit gerookt, nooit mijn lever overvoerd met alcohol...waarom ben ik dan toch zo enorm ziek :cry:

 
Tja Dirtsa, dat is een vraag die, naar ik vermoed, best wel eens door de hoofden van de meeste mensen, die zo ziek zijn, schiet. Of iemand je ooit het antwoord kan geven, weet ik niet. Zelf schiet het ook wel eens door mijn hoofd, maar ik wil die vraag niet stellen. Enerzijds omdat ik niet wil verzuipen in onterecht zelfmedelijden, maar ook omdat ik denk dat er niet echt een antwoord op is. Het is mijn overtuiging dat alles evenwicht is, dus ook dit. Ik vertrouw er dan maar op dat het ergens anders gecompenseerd wordt. Misschien is het ook niet meer dan een houvast voor mezelf, maar voor mij geldt in zoverre dat ik óf iets heel erg fout heb gedaan óf dat ik op een ander vlak gelukkig zou moeten zijn. Of misschien staat er tegenover een zieke ik wel een kerngezond iemand ergens anders. Ik weet het niet, maar het heeft wat mij betreft te maken met evenwicht.

En verder stel ik mezelf die vraag niet zo vaak en probeer ik toch te kijken naar dat wat wél vanzelf gaat, hoewel dat niet altijd lukt. Ik wil mezelf gewoon echt niet zielig/een uitzondering/wat dan ook gaan vinden.

 
Vraag me ook vaak af waarom dit alles in mijn leven is gekomen, maar tegelijkertijd besef ik me dat ik nog enorm rijk ben met wat ik nu nog kan en heb..

Vandaag de derde collega dit jaar begraven, 2 collega's aan kanker, 1 onverwachts (hartstilstand) en na zo;n uitvaartdienst besef ik me maar al te goed wat een contrast dat is.. dan mag ik absoluut niet meer klagen al voel ik me nog zo beroerd!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan