Electrosmog: WIFI GSM enz.

en gelatenheid
Het zijn twee oordelen. Ik heb veel meegemaakt de afgelopen twee jaar, ik ben erg voorzichtig geworden. Wel is het zaak om snel te verhuizen. Dat is iets wat ik actiever zal moeten proberen ipv erover praten/chatten/posten.
 
Het zijn twee oordelen. Ik heb veel meegemaakt de afgelopen twee jaar, ik ben erg voorzichtig geworden. Wel is het zaak om snel te verhuizen. Dat is iets wat ik actiever zal moeten proberen ipv erover praten/chatten/posten.
Verhuizen ? Waarom en naar waar ?
 
Is die mast zonder toestemming op het dak gezet?
Misschien willen andere mensen dan ook niet in jouw huis.
Ik neem aan dat je een huurhuis hebt?
Dan kun je verhuizen of soms een driehoeksruil.
 
Is die mast zonder toestemming op het dak gezet?
Misschien willen andere mensen dan ook niet in jouw huis.
Ik neem aan dat je een huurhuis hebt?
Dan kun je verhuizen of soms een driehoeksruil.
Er was toestemming van de woningbouw. Deze flat is redelijk populair er komen ook mensen uit het AZC. Of er andere mensen in mijn huis willen is niet mijn zorg toch?

Maar ik zie dat hier veel mensen komen wonen, dus, ik denk dat dat wel meevalt. En lang niet iedereen is zich bewust van mogelijke effecten van UMTS-masten. Het is een huurappartement. Verhuizen kan ik zeker proberen!
 
Is die mast zonder toestemming op het dak gezet?
Misschien willen andere mensen dan ook niet in jouw huis.
Ik neem aan dat je een huurhuis hebt?
Dan kun je verhuizen of soms een driehoeksruil.

Ik weet niet hoe dat in NL is maar hier in Spanje als een operator een antenne wil op een appartementsblok mogen ze er gesteund door de wet zowiezo opzetten.
 
Ik weet niet hoe dat in NL is maar hier in Spanje als een operator een antenne wil op een appartementsblok mogen ze er gesteund door de wet zowiezo opzetten.
ja hoor hier ook, bewoners hoeven geen toestemming te geven. Belachelijk toch!!!!!
 
klopt, en helaas hebben alle koelkasten nu blauw LED-licht. Kopen jullie dan wel gewoon zo'n koelkast?
Beetje late reactie misschien want je bericht is me ontgaan. Je info van blauw licht in een koelkast is voor mij nieuw. Daaruit kun je concluderen dat ik in elk geval in geen jaren een nieuwe koelkast heb gekocht. Als je bang bent voor dat blauw dan kun je het licht uitlaten en misschien een led lamp op batterijen erin hangen met warm wit ofzo. Je weet wel, zo een met magneet of plak strip
 
mag ik vragen wat de mensen hier voor koelkast hebben; zijn er uberhaupt mensen die zo'n hypermoderne, nieuwe met blauw led-licht hebben gekocht? (no frost). Bv van Bosch, of Liebherr.
 
mag ik vragen wat de mensen hier voor koelkast hebben; zijn er uberhaupt mensen die zo'n hypermoderne, nieuwe met blauw led-licht hebben gekocht? (no frost). Bv van Bosch, of Liebherr.
Oh, was een tijdje maar moest dat klereding terug inladen. Was het merk aan het zoeken en toen ik hem omdraaide om eens aan de onderkant te zien,viel er alles uit. Dus ook niet van die moderne magnetische deuren.
 
Oh, was een tijdje maar moest dat klereding terug inladen. Was het merk aan het zoeken en toen ik hem omdraaide om eens aan de onderkant te zien,viel er alles uit. Dus ook niet van die moderne magnetische deuren.
wie draait er dan ook een volle koelkast om? 🤯
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan