Electrosmog: WIFI GSM enz.

https://www.alwareness.org/nederlandse-providers-moeten-5g-snelheid-aanbieden/

de agenda wordt steeds verder uitgerold.
Ik hoop dat we deze ontwikkeling tijdig kunnen stoppen.
 
https://www.npostart.nl/2doc/22-08-2018/VPWON_1288965

Complicit
Gisteren 22:45 • BNNVARA • 58 min
Een moedige Chinese actievoerder met leukemie neemt grote risico's om fabrieksarbeiders te helpen die vergiftigd zijn door de chemicaliën die worden gebruikt om mobiele telefoons en computers te fabriceren. Wanneer hij ontdekt dat er in de buurt van Apple's hoofdleverancier Foxconn heel veel werknemers aan leukemie lijden, ontketent zijn roep om gerechtigheid krachten, die deze zaken verborgen willen houden voor de wereld. Terwijl hij worstelt om zijn eigen leukemie te overleven, laat hij zich niet ontmoedigen door de weigering van de overheid om hem een uitreisvisum te verlenen, en hij voert zijn strijd vanuit zijn ziekenhuiskamer waar hij andere werknemers helpt. Gedurende een aantal jaren volgt de film in Shenzhen en Guangzhou arbeiders, op de werkvloeren van de electronicafabrieken en in de buurten en ziekenhuizen rondom Foxconn. Complicit laat zien wat de gevolgen zijn van de wereldwijde outsourcing van elektronicabedrijven en benadrukt tegelijkertijd de keuzes van een groep actievoerders die op zoek zijn naar verandering.
 
Hoe beschermen jullie je tegen straling ? Op internet kan je allerlei producten vinden van stickers, edelstenen tm piramides etc etc. maar wat werkt er nu echt ?
 
@Zonne,

Ik kan zelf niet tegen straling. Het ergste is de Wifi en de straling van mobiele telefoons.
Eigenlijk werkt er maar 1 ding en dat is zoveel mogelijk uit de buurt van straling blijven en je huis zoveel mogelijk stralingsvrij maken voor zover dat lukt.
Stickers, edelstenen, piramides echt geloof me, het werkt echt niet, zonde van je geld. Ik zit zelf ook op een gesloten facebookgroep mbt straling en daar geeft ook de meerderheid aan dat het niet werkt.

Wel kan je straling blokkeren. Bijvoorbeeld door je ramen te voorzien van speciaal plakfolie. Of je muren schilderen met speciale verf. Een speciale klamboe om je bed, een speciale deken of hoed etc.etc. Bomen en planten weren ook straling, daarom in de bossen bijna altijd slecht bereik.

Bij mij staat mijn telefoon altijd op vliegtuigstand. 2 x per dag zet ik de telefoon aan en ontvang dan de berichtjes etc. Ik zet de telefoon weer op vliegtuigstand, beantwoord de berichtjes en zet de telefoon dan weer aan om de berichtjes te versturen.
Ik bel nooit met de mobiele telefoon. Als ik zie dat er op mijn mobiele telefoon is gebeld bel ik terug vanaf een dectvrije huistelefoon. Hier zit de minste straling op.

Verder ontkom ik thuis niet aan wifi vanwege mijn dochters. Ik heb een eco-wifi die maar 10% straalt van wat een normale wifi doet. En volgens mijn dochters werkt het prima. Maar ik blijf wel uit de buurt als mijn dochters met de mobiel zitten. Zij mogen dit alleen op 1 plek in het huis doen of in eigen slaapkamer. De keuken, eetkamer is verboden terrein voor mobiele telefoons die aanstaan. Verder bij alle computers/laptops komt internet alleen binnen via een een draadje.
Daarnaast absoluut geen slimme meter. Zorg dat de wifi in je mediabox uit staat (dit is namelijk dubbelop).

Maar vaak is de straling die bij de buren vandaan komt ook erg. Ik heb een stralingsmeter en meet bij de muur waar de buren aan de andere kant hun apparatuur hebben staan de hoogste straling.
Gelukkig is mijn slaapkamer zo goed als stralingsvrij en wonen wij bijna 1 kilometer van de dichtsbijzijnde zendmast af.

Heb je zelf ook last van straling Zonne? En wat zijn je klachten? Of wil je je alleen beschermen tegen de straling?
Ikzelf krijg reuze stress in mijn hoofd, last van mijn ogen, erge tuut in mijn oren en kan niet in slaap komen, wordt wakker met een warm hoofd etc. Als ik in extreem veel straling kom, zoals bijv op het vliegveld dan krijg ik na een tijdje een drukkend gevoel op mijn borst en hoofd.
 
Ik heb werkelijk geen idee in hoeverre ik last heb van straling. Ik ben chronisch moe, stuk(je ) daarvan zal best met straling te maken hebben waarschijnlijk. Maar ik kan me gewoon zo voorstellen dat al die straling niet gezond is, dus vandaar mijn vraag. Iemand toonde me vandaag een staafje wat zou beschermen tegen straling. Bij diegene werkte het , dacht ze. Bij mij uitgetest , maar het deed niets voor mij ( als die test klopt tenminste ).
 
Prachtig interview van Dustin Nemos met Jerry Day.
Hierin wordt o.a verteld dat er slimme meters op de markt zijn gebracht die eruit zien als ouderwetse analoge meters. Weet niet in hoeverre dit ook in Nederland gebeurt maar het zou me niks verbazen!

 
Fibromyalgie: Blootstelling aan elektrosmog zou het nog erger maken.

Fibromyalgie doet pijn. Blootstelling aan elektrosmog (straling van mobiele telefoons, vuile elektriciteit, elektromagnetische velden, wifi, enz.) Zou het nog erger kunnen maken.


Het is logisch dat langdurige blootstelling aan elke vorm van onnatuurlijke stralingsimpuls ontsteking en pijn kan veroorzaken of vergroten.

Er zijn artsen en wetenschappers die het verband tussen blootstelling aan Electrosmog en fibromyalgie al hebben erkend, evenals andere slopende en pijnlijke aandoeningen – zelfs als uw artsen dat niet hebben gedaan.


Het National Institute of Environmental Health Sciences beschrijft EMV’s als onzichtbare energiegebieden, ook wel bekend als straling.

https://gedachtenvoer.nl/2019/04/17/fibromyalgie-blootstelling-aan-elektrosmog-zou-het-nog-erger-maken/
 
Straling Van Diagnostische Beeldvorming Kan Cellulaire Schade Veroorzaken

Vroegtijdige opsporing van gezondheidsproblemen is zeer belangrijk bij de diagnose of soms het elimineren van de ziekte in een begin stadium. In de afgelopen decennia zijn verschillende beeldvormingstechnieken (Scan) ontwikkeld en toegepast voor zowel diagnose als therapeutische medische zorg, zoals röntgenfoto ‘s, echo’ s, MRI (magnetic resonance imaging) en CT-of CAT-scans (computerondersteunde tomografie).

In de afgelopen jaren hebben veel artsen, en met name radiologen, zich echter zorgen gemaakt over het overmatig gebruik van bepaalde diagnostische technieken, met name die welke patiënten blootstellen aan straling.

Hoewel zelden gebruik van röntgenfoto ‘s of CT scans geen nadelige effecten zal hebben op een patiënt, meerdere blootstelling aan straling zelfs over een korte periode kan leiden tot ernstige schade aan de cellen en verhogen de risico’ s van kanker, hart-en vaatziekten en vele andere ziekten.

https://gedachtenvoer.nl/2019/04/26/straling-van-diagnostische-beeldvorming-kan-cellulaire-schade-veroorzaken/

 
https://www.jrseco.com/nl/sar-waarden-over-veilig-gebruik-van-mobiele-telefoons-kloppen-voor-geen-millimeter/
 
weet iemand een betaalbaar dekentje o.i.d. om onder mijn laptop te leggen tegen straling als ik deze op mijn schoot gebruik? Na jaren op de desk-pc gewerkt te hebben kan ik niet meer zo lang achter mijn buro zitten,want dan gaan mijn benen pijn doen. Nu benen languit op de bank met de laptop maar weet dat dat niet goed is,alleen een kussen er onder helpt natuurlijk niet genoeg? Probeer toch zoveel mogelijk aan de tafel er mee te gaan zitten. Heb op internet naar onderleggers gekeken,maar OF in buitenland te bestellen,wil ik niet,OF duur....
 
Ik weet niet wat duur is voor jou.
Maar dit valt nog mee denk ik.


https://www.life-maxx.nl/winkel/anti-straling-textiel/anti-straling-laptop-doek/
 
Ja,die had ik ook gezien,incl.verzendkosten komt die op 45,60,is voor mij niet goedkoop,maar als ik niks anders vind zal het deze wel worden.
 
Zou een edelsteen naast de computer of laptop zetten ook kunnen werken ? zoals toermalijn of labradoriet ?

edit : ooh oeps bij nalezen van dit topic zie ik dat ik dat al eerder had gevraagd ...
 
Edelatenen harmoniseren maar doen de stralingsgevaren niet weg.
Als je dat dekentje gebruik zorg er wel voor geen sieraden of ritssluitingen ed hebt. Dit doet dat helemaal teniet, zelfs verergert de impact op je lichaam.
Het beste materiasl vindt je op : emfclothing.com
 
Smart meter verstoord het hartritme [video]

https://gedachtenvoer.nl/2019/05/27/smartmeter-verstoord-het-hartritme-video/
 
Ongeveer een half miljoen Nederlanders hebben de slimme meter geweigerd. Acht procent van de niet-bezitters twijfelt daarnaast nog of ze er überhaupt een willen. Dit blijkt uit de Smart Home Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 4700 Nederlanders.

https://laatste.brekendnieuws.nl/2019/08/21/half-miljoen-nederlanders-weigeren-slimme-meter/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan