Electrosmog: WIFI GSM enz.

Heb zelf een combinatie van producten. Schijfjes van Dooozz. Voor de nacht en overdag. Die nachtschijfjes helpen de spin-inversie tijdens de nacht om te turnen. Hanger van Elohim Centre. Die helpt om beter in je lijf te zakken. Nu een Akaija-hanger, wel de variant. Was korte tijd nadat ik hem had gedeukt. Werkt wel maar kan niet zeggen of ie beter zou werken als ie helemaal heel is. Heb door die Akaijahanger in elk geval minder last van rare huis met aardstralen.
 
Ik stutte net toevallig op dit artikel van WTK, schokkend hoe telecombedrijven dit doen.



Zonder nadrukkelijk toestemming werden, na een aantal tests in de provincie Groningen, landelijk alle PRIVÉ-modems automatisch omgezet naar een netwerk van zg. ‘WifiSpots’, vrij toegankelijke netwerken die worden gestraald vanuit de ‘internetkastjes’, bij mensen thuis dus.

https://www.wanttoknow.nl/aanbieding/ook-dit-wifi-stralingslek-in-huis-doe-er-wat-aan/#pt-field-text-5
 
Klinkt op zich interessant. Maar dit gaat via led verlichting. Zonet lees ik een artikel van Henk dat blauw licht niet het beste licht is voor een mens. Voorzover ik überhaupt iets van begrijp.
Inderdaad, zonlicht is de klok voor je Circadian rhythm, wat eigenlijk je hele hormoonhuishouding regelt.
Met blauw licht (ook in led verlichting), verstoor je dit, bijvoorbeeld in de late avond.
Ik filter altijd blauw licht op de PC (met f.lux) en anders draag ik een bril dat blauw licht filtert.
Circadian rhythm.jpg
 
Inderdaad, zonlicht is de klok voor je Circadian rhythm, wat eigenlijk je hele hormoonhuishouding regelt.
Met blauw licht (ook in led verlichting), verstoor je dit, bijvoorbeeld in de late avond.
Ik filter altijd blauw licht op de PC (met f.lux) en anders draag ik een bril dat blauw licht filtert.
Bekijk bijlage 28967
👍 dus toch maar geen internet via blauw led licht. Of we moeten heel de dag dat licht gaan filteren tijdens het werken.
 
👍 dus toch maar geen internet via blauw led licht. Of we moeten heel de dag dat licht gaan filteren tijdens het werken.
Dan heb je het artikel niet gelezen: "...een antenne die gebruikers aan het plafond kunnen hangen, die lifi-infraroodlichtstralen naar onderen verzendt."

Infrarood licht (van ledverlichting) heeft dit nadelig effect niet, wordt zelfs ingezet als therapie (bijvoorbeeld de FlexBeam).
 
Dan heb je het artikel niet gelezen: "...een antenne die gebruikers aan het plafond kunnen hangen, die lifi-infraroodlichtstralen naar onderen verzendt."

Infrarood licht (van ledverlichting) heeft dit nadelig effect niet, wordt zelfs ingezet als therapie (bijvoorbeeld de FlexBeam).
Had het wel gelezen maar nog andere sites gelezen. Begrijp dus dat volgens dit artikel het blauw licht veranderd in infrarood. Wat ik elders las (zonder antenne) is het blauw licht en op een andere site weer meerdere kleuren als blauw groen en rood en via 5g.
 
Had het wel gelezen maar nog andere sites gelezen. Begrijp dus dat volgens dit artikel het blauw licht veranderd in infrarood. Wat ik elders las (zonder antenne) is het blauw licht en op een andere site weer meerdere kleuren als blauw groen en rood en via 5g.
Had het zelf daarvoor ook nog niet gelezen, maar led diodes worden gemaakt voor een bepaalde golflengte (of reeks golflengtes), voor helder licht is dit vooral "blauw" licht. Voor infrarood in dit geval alleen een golflengte van 850nm. Klinkt voor mij nu als een "gezonder" alternatief dan WIFI (indien beschikbaar/bruikbaar).
 
Had het zelf daarvoor ook nog niet gelezen, maar led diodes worden gemaakt voor een bepaalde golflengte (of reeks golflengtes), voor helder licht is dit vooral "blauw" licht. Voor infrarood in dit geval alleen een golflengte van 850nm. Klinkt voor mij nu als een "gezonder" alternatief dan WIFI (indien beschikbaar/bruikbaar).
Heb er verder weinig kennis over. Wat ik er wel van begrijp is dat het op 5g werkt. Dat 5g is zijn de meningen ook over verdeeld. Ik durf er verder geen uitspraken over te doen. Het klinkt enerzijds als een alternatief. Alleen in hoeverre heeft zo een antenne weer straling los van infra rood licht.
 
ik heb nooit draadloze oortjes gebruikt samen met mijn mobiel. ik sluit een mini FM transmitter aan op mijn mobiel, vervolgens luister ik via mijn mp3 die FM heeft naar mijn mobiel, heb dan alleen contact met mijn FM ontvanger, het is best een rompslomp, weet iemand hoeveel EM straling er vrij komt als ik naar een radio stream luister via mijn mobiel met een bedraad oortje? dan is het misschien verwaarloosbaar om zo te luisteren.
 
 
researchers show that myeloperoxidase -- derived from human white blood cells in the presence of a low concentration of hydrogen peroxide -- can completely metabolise graphene oxide
 
researchers show that myeloperoxidase -- derived from human white blood cells in the presence of a low concentration of hydrogen peroxide -- can completely metabolise graphene oxide
Opgelost, geen probleem dus.
 
Onderzoekers tonen aan dat myeloperoxidase - afgeleid van menselijke witte bloedcellen in de aanwezigheid van een lage concentratie waterstofperoxide - grafeenoxide volledig kan metaboliseren

Het hele artikel over grafeen is me niet helemaal duidelijk. Hier geplaatst omdat anderen meelezen en er misschien iets aan hebben.
Kennelijk iets om ons niet druk over te hoeven maken. maar dan moeten we wel waterstofperoxide innemen?

Ik heb chloordioxine besteld en ga dat innemen. Lijkt me oke.
 
Klinkt op zich interessant. Maar dit gaat via led verlichting. Zonet lees ik een artikel van Henk dat blauw licht niet het beste licht is voor een mens. Voorzover ik überhaupt iets van begrijp.
klopt, en helaas hebben alle koelkasten nu blauw LED-licht. Kopen jullie dan wel gewoon zo'n koelkast?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.613
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan