Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ook belangrijk is dat de kippen buiten kunnen scharrelen zodat ze naast groen ook allerlei beestjes op kunnen eten.Ik heb vanavond voor het eerst van m’n leven een compleet rauw ei gegeten, dus het eigeel en eiwit. Was eigenlijk wel spannend want tja je eet geen rauwe eieren op want salmonella. Maar het was best lekker. Ik koop de eieren bij de boer of de kaasboer, toch eens vragen wat de kippen te eten krijgen.
En het liefst ongevaccineerd wat mij betreftWat ook belangrijk is dat de kippen buiten kunnen scharrelen zodat ze naast groen ook allerlei beestjes op kunnen eten.
Best te doen toch? Ook in shakes etc.Ik heb vanavond voor het eerst van m’n leven een compleet rauw ei gegeten, dus het eigeel en eiwit. Was eigenlijk wel spannend want tja je eet geen rauwe eieren op want salmonella. Maar het was best lekker. Ik koop de eieren bij de boer of de kaasboer, toch eens vragen wat de kippen te eten krijgen.
Ik doe in mijn ontbijt al jaren 4 rauwe eierenBest te doen toch? Ook in shakes etc.
Ik eet alleen rauwe dooiers, de rest pleur ik weg. Vind die dooiers prima smaken als de eieren vers zijn en/of goed bewaard en van vrije uitloop bio kippen. Ik ruik altijd wel eerst even aan de dooier of er geen vreemd of vies luchtje aanzit. Bij twijfel pleur ik het hele ei weg.Best te doen toch? Ook in shakes etc.
Ik eet alleen rauwe dooiers, de rest pleur ik weg. Vind die dooiers prima smaken als de eieren vers zijn en/of goed bewaard en van vrije uitloop bio kippen. Ik ruik altijd wel eerst even aan de dooier of er geen vreemd of vies luchtje aanzit. Bij twijfel pleur ik het hele ei weg.
Ei-eiwit rauw valt me niet goed, ei-eiwit staat bekend als niet-gezond, en gekookt/gebakken vind ik het niet lekker en slecht verteerbaar.???? Alleen de dooiers en de proteine gooi je weg ????
Bestaat daar enige normale beredenering voor ? Daar twijfel ik ten zeerste aan.