E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Als je wilt tellen, heel graag ! Ik begrijp dat er naast de recepten ook nog veel extra info in staat ?
 
Zie mijn bericht boven. Onze berichten kruisten elkaar. En idd ja, er staat heel veel informatie in. Veel vragen beantwoord die hier ook vaak gesteld worden. En ik lieg niet als ik zeg dat alle foto’s echt zijn. De prijs heeft te maken met de liefde en aandacht die eraan besteed is. Althans, dat is mijn gevoel bij dit boek. En ik heb geen aandelen om dit boek te promoten hoor. Maar je kan de liefde en aandacht die erin gestoken is voelen.
 
Jawel hoor Binc heeft gewoon aandelen ?
Wat lief dat je voor ons in de bres springt Binc... Klopt wat je zegt, zit heel veel tijd en liefde in het boek, en er hebben 4 mensen 2 jaar aan gewerkt. Het zit wel wat boven de gemiddelde prijs ja, maar dan heb je ook een bovengemiddeld goed kookboek ?
 
Nou, het was gewoon mijn 1e indruk en gevoel erbij toen in het boek zag. Daar kan je gewoon niet omheen. En dan hebben jullie het alle 4 goed gedaan. Bij mij is die boodschap die jullie over hebben willen brengen in elk geval wel aangekomen.
 
http://www.amsterdamfm.nl/met-gezond-eten-je-bril-kwijtraken/

Leuk gesprek met Karin over ons boek.
 
https://instagram.com/p/Bj7uNemHzzI/

Voor de mensen die het leuk vinden, vrijdag presenteren Karin van Volzicht en ik ons meerdanalleenkookboek kookboek bij The Broth Bar in Maastricht. Gratis toegang met korte lezing en oefening voor de ogen. En natuurlijk een hapje en drankje met recepten uit het boek.
Iedereen is welkom vanaf 19.00 op de Hoogbrugstraat 43
 
Ik heb de gehele uitzending bij AmsterdamFM zitten te beluisteren en vond het toch wel meer dan alleen een leuk gesprek. Ik vond dat Karin haar verhaal goed deed en ook kon doen. Helder en niet al te gecompliceerd. Ook dat stukje persoonlijke kwam goed over en zeker tot zijn recht mbt het boek. Ook de vragen werden beantwoord met overtuiging en zelfvertrouwen ondanks misschien de lichte aanwezige zenuwen (ga er maar eens aanstaan in zo'n interview). De persoon van Paperback radio (Frans van der Beek?) was haar ook zeker goed gezind. Ik hoop ook echt dat het boek voor jullie een succes knaller gaat worden.
 
Klopt Ben, helder verhaal. Leuk dat je hebt geluisterd. Zelf kom ik op RTV Maastricht 29 juni over het boek vertellen.
Wij hopen ook dat het een succes gaat worden ?
 
Vandaag was ik dus te horen op de radio over ons boek. Heb wel wat stof doen opwaaien ?

https://www.rtvmaastricht.nl/radio/het-beleg/118431450
 
Leuk!
Heb met interesse geluisterd.

Als het me lukt, kom ik zondag voorbij en bekijk het boek ook (heb al wel het E-book), misschien ga ik overstag en koop ik het ook nog en ik ga het water proeven.

Dus misschien tot zondag.

Dorothé
 
Dorothé, mazzelaar! Je woont niet toevallig in het midden van het land zodat je bij Tanja wat water kan tappen dat ik het kan kopen?
 
Hi D, leuk dat je hebt geluisterd ?Het boek is inderdaad bij The Broth Bar in te zien/te kopen. Zondag ben ik er zelf niet.
Maar ik heb het apparaat thuis staan hoor, dus moet je daar het water komen proeven. Neem wat flessen mee dan kun je het zelf uittesten.
 
Hoi Binc,
Nee, ik woon in het wondermooie bourgondische MAASTRICHT!!!

Vandaar dat ik zo even bij de Brothbar kan binnenwippen.
Sorry, anders zouden we een dealtje kunnen doen :)

Hoi Tanja,
Dan kom ik wel eens een keer bij jou voorbij voor het water, maar ik spreek dat dan wel van te voren met je af.

Groet,
Dorothé
 
Oh zo. Nou, dan ben ik benieuwd wat jij van het water vind.
Niet nodig om sorry te zeggen ?
 
Nou, de bussen staken nog steeds, dus dat wordt zondag niets. Ik ga nl altijd met de bus. Dan een andere dag.

Dorothé
 
Mijn ouders eten inmiddels 2 keer per week lever. Iets met een boek ???
 
Tanja,

Ik heb net je boek gekocht en Charlotte heeft me nog een ijsje laten proeven van gefermenteerde melk/ kokosmelk. Lekker was het!

Ik ben blij met het boek.

Dorothé

 
Ps: Het boek ziet er schitterend uit!

De inhoud ken ik al wel een beetje van het E-book, maar dit is toch veel fijner om in de hand te hebben. Het E-book had ik ook wel in de hand want ik had het uitgeprint en in een klappertje gedaan.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.453
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan