E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Ik weet niet waar je aan zit te denken, maar ik denk dat daar zeker wel overlap inzit, ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden.
 
De taarten due jij maakt met pure bouillon!

https://www.facebook.com/thebrothbarmaastricht/posts/2142001889364005:0

https://www.facebook.com/thebrothbarmaastricht/posts/2150000705230790:0


https://www.facebook.com/thebrothbarmaastricht/posts/2151647955066065:0
 
Ja dacht ik het niet ? recept voor taart met gelatine staat erin, een vreselijk lekkere variant.
 
??? geweldig!!!

Ik was nooit zo van de zoet. Maar sinds mijn avontuur met waterstofperoxide is er wel wat veranderd. Niet dat ik mezelf elke dag vol stop met suiker. Maar ineens heb ik er geen afkeer meer van. Let op he, dan ben ik straks verhuisd en kan ik nog je boek niet meteen gebruiken. Keuken moet eerst uitgebreid worden en wil dan inbouw inductie en inbouw oven. Voorlopig moet ik eerst nog gebruik maken van mijn multicooker. Dat zullen de prio recepten gaan worden die ik in eerste instantie ga maken. Hoopte er op dat deze recepten met de bouillon taarten er idd in zouden staan! ?
 
Een heel hoofdstuk met slowcooker recepten dus je hebt er op de korte termijn al wat aan. Niet alle zoete recepten zijn zoveel werk trouwens en zeker al haalbaar zonder luxe keuken.

Succes met verhuizen en veel plezier op je nieuwe plekje alvast.
 
Ook nog eens voor de slowcooker!
Leuke extraatje die ik niet had verwacht!
 
Gefeliciteerd Tanja, de geboorte van een boek is iets heel bijzonders!
PS ik was een paar weken geleden in Maastricht maar helaas was de Brothbar dicht anders waren we bij je komen lunchen. Volgende keer!

PS mijn kefirkorrels groeien weer tegen de klippen op.
 
Dankje Elkedageenei, dat is inderdaad een hele bevalling zo’n boek. Was je er op maandag? Want we zijn 6 dagen geopend van 8-18 uur door de week en van 9-17 in het weekeinde.
Volgende keer beter!
 
Gefeliciteerd Tanja met dit mooie boek. Ziet er prachtig uit, ben echt benieuwd naar de inhoud.
Ik overweeg om het te bestellen daarom een vraagje: gebruik je veel zuivel in de gerechten?
Mijn dochter en ik zijn namelijk alletwee lactose intolerant.
 
Dankje gifvrij, er zijn zeker ook gerechten met zuivel, maar zit niet overal in. Bovendien kun je daar waar we room/melk gebruiken heel goed kokosmelk/kokosroom gebruiken.
 
Hier kun je even kijken naar een filmpje waarin er door het boek gebladerd wordt, om een indruk te krijgen: https://volzicht.nl/gezonde-ogen/
 
Tanja,

Even ter info, ik heb het boek vandaag al binnen gekregen. Dus eerder dan 9 juni ??
Blij mee!!!!!
 
Ja toch al verstuurd inderdaad. Fijn! Ik hoor graag wat je ervan vindt. Veel lees-/kookplezier!
 
Staan een hoop lekkere recepten in en mooie foto’s.

Vind het boek eigenlijk een aanrader voor iedereen. Buiten de recepten veel duidelijke en heldere informatie over voeding en vitaminen en mineralen waar deze goed voor zijn. Ben er blij mee!
 
Fijn dat jij er blij van word!!
2 mensen happy!! ?
In eerste instantie dacht ik dat er alleen recepten in zouden staan. Maar jullie hebben in het boek je best gedaan om een heleboel achtergrond informatie te vertellen.
 
Klopt, we vonden het wel belangrijk dat mensen weten waarom we zulke vette recepten hebben geschreven ?Bovendien zijn er een hoop mythes te ontkrachten. En bedenk dat dit boek niet perse voor mensen is geschreven die al op de hoogte zijn van echt gezonde voeding.
 
Ik hoop ook dat die mensen die niet op de hoogte zijn het gaan snappen!
Ik vind het in elk geval heel helder!
 
Hey Binc, vind je het goed als wij je reacties gebruiken op social media? Kan het onder je eigen naam( in dat geval even mailen) je forumnaam plaatsten of anoniem, wat je wilt. Of niet dus.
 
Tuurlijk mag je mijn reacties gebruiken! Hoe moet ik je mailen? Heb geen mailadres van je.
Hopelijk heeft een vriendin van mij woord gehouden en heeft of gaat ze je boek ook bestellen. Deze komt dan bij mensen uit de medische wereld terecht. Haar vriend is bezig met een medisch bedrijf met mensen die de reguliere zorg niet meer geloven. Gister zijn ze bij elkaar gekomen. Ook met iemand van Avero erbij. Hoe serieus ik het moet nemen weet ik niet. Haar vriend is overigens wel een serieus hoge rijke zakenman. Dus wie weet.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.332
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan