Duitsland

Ik was donderdag nog in DE, en sprak met de winkelmedewerksters van een detailhandelswinkel. Vroeg ze ook of de mondkapjes per 1 oktober in zouden gaan. Ze wisten van niets, hadden daarover nog niets gehoord. Voor zover zij wisten kan dat per deelstaat verschillen.

ps. mondkapjes in de supermarkten (in 3 geweest) ook nauwelijks. Wel 3 mannen in een vrachtwagen allemaal een pamper op 🐘
 
Laatst bewerkt:
Ik was donderdag nog in DE, en sprak met de winkelmedewerksters van een detailhandelswinkel. Vroeg ze ook of de mondkapjes per 1 oktober in zouden gaan. Ze wisten van niets, hadden daarover nog niets gehoord. Voor zover zij wisten kan dat per deelstaat verschillen.

ps. mondkapjes in de supermarkten (in 3 geweest) ook nauwelijks. Wel 3 mannen in een vrachtwagen allemaal een pamper op 🐘
Ik heb de afgelopen tijd in Duitsland gezeten . Rheinland-Pfalz.
Niet normaal hoeveel mensen er met mondkapjes lopen daar. Gewoon op straat, alleen in de auto..ach je kent het wel. Ik ga niks zeggen over de volgzaamheid van Duitsers want als het straks weer verplicht wordt in Nederland doet ook 90% nog zo een ding op😖
 
Ik was donderdag nog in DE, en sprak met de winkelmedewerksters van een detailhandelswinkel. Vroeg ze ook of de mondkapjes per 1 oktober in zouden gaan. Ze wisten van niets, hadden daarover nog niets gehoord. Voor zover zij wisten kan dat per deelstaat verschillen.

ps. mondkapjes in de supermarkten (in 3 geweest) ook nauwelijks. Wel 3 mannen in een vrachtwagen allemaal een pamper op 🐘
Die paar bekapte 'mannen' zijn echt geen 🐘, hoor.

Mike
 

Mike
Uit het artikel: ''Ook voor publieke binnenruimtes zoals winkels en restaurants kan dit het geval zijn'': winkels en restaurants zijn geen publieke binnenruimtes.

Er zijn publieke ruimtes, overheidsgebouwen etc en dan zijn er private ruimtes, bedrijven, winkels, huizen etc. De term publieke binnenruimte lijkt wel uitgevonden om van private gebouwen overheidsfaciliteiten te maken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.984
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan