Duitsland

Ooh wacht de reclame is gericht aan alle politici en Gutmenschen .. die krijgen er een paar raketgeleerden in hun (moeders) huis.

Net als Salvini een poos geleden tegen een criticaster in het publiek riep: geef me jou BSN nummer. Je bent zo voor opvang van immigranten bij mensen thuis, dan zal ik ervoor zorgen dat je er een paar in huis krijgt die op jouw kosten onderhouden worden. (y)Geweldig!
 
Ronde 1
🥊
tegen de mainstream gewonnen door ex-vrouw Lauterbach (Spelsberg).
Gewoon doordenderen als de interviewer probeert je te onderbreken.... 🥊
Mainstream: "Wat ik niet snap .. jullie hebben beide aan prestigieuze Harvard gestudeerd......"
Spelsberg: "ik heb 'Epidimologie' gestudeerd, hij 'Health Policy & Management' 🥊🥊
 
Ronde 1
🥊
tegen de mainstream gewonnen door ex-vrouw Lauterbach (Spelsberg).
Gewoon doordenderen als de interviewer probeert je te onderbreken.... 🥊
Mainstream: "Wat ik niet snap .. jullie hebben beide aan prestigieuze Harvard gestudeerd......"
Spelsberg: "ik heb 'Epidimologie' gestudeerd, hij 'Health Policy & Management' 🥊🥊
De interviewer probeert te insinueren dat het persoonlijk ligt omdat ze van haar man af is dat ze een andere mening is toegedaan en later dat ze uit competitiedwang vanwege dezelfde studie (wat niet klopt) anders denkt. Zielepoot. En dan ook nog het verkeerde sterftecijfer noemen. Maar inderdaad ze laat zich niet de kaas van het brood eten. Is helaas een oud filmpje van twee jaar terug. Maar goed, ze denkt nog steeds hetzelfde.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan