Duitsland

Als je naar de antwoorden op dit bericht kijkt, is het waarschijnlijker dat verzekeringen niet uitkeren bij vaccinatieschade als oorzaak van autoschade of letsel.
Antwoorden, maar zonder bron noch bewijs. Daarenboven is een ongevallenverzekering geen verplichte autoverzekering. Is iets heel anders.
 
Antwoorden, maar zonder bron noch bewijs. Daarenboven is een ongevallenverzekering geen verplichte autoverzekering. Is iets heel anders.

Blijft staan dat een verzekering standaard liever niet wil uitkeren.
En als vaccinatieschade de oorzaak is van een ongeluk zal ook bij verplichte verzekeringen de verzekeringsmaatschappij mogelijk niet van zins zijn om uit te keren als er schade is berokkend als gevolg van een vrijwlilige deelname aan een experiment bij de tegenpartij.
 
Nog even over de bossen in Duitsland :
Ik was een paar weken geleden een weekje in het Harz, en dat ziet er zo uit :

1666627837694.jpeg

1666627914929.jpeg
1666627981286.jpeg

Ik durf te beweren dat ALLE naaldbomen dood zijn en de rest inderdaad massaal (preventief ?) wordt gekapt. Er staan ook bordjes dat de bomen worden gekapt zo'n beetje op de breukgrens om te voorkomen dat ze uit zichzelf om gaan. Er moeten loofbomen voor in de plaats komen, uiteindelijk is dat meer de natuurlijke begroeiing die er hoort. Veel naaldbossen zijn domweg aangelegd. Of het naar China gaat weet ik niet, wel dat houthandelaren er tot voor kort mee in het haar zaten omdat door de enorme hoeveelheden stookhout die vrijkwamen de prijs nogal werd gedrukt. Er zou dus hout zat moeten zijn nu.
 
Nog even over de bossen in Duitsland :
Ik was een paar weken geleden een weekje in het Harz, en dat ziet er zo uit :

Bekijk bijlage 16446

Bekijk bijlage 16447
Bekijk bijlage 16449

Ik durf te beweren dat ALLE naaldbomen dood zijn en de rest inderdaad massaal (preventief ?) wordt gekapt. Er staan ook bordjes dat de bomen worden gekapt zo'n beetje op de breukgrens om te voorkomen dat ze uit zichzelf om gaan. Er moeten loofbomen voor in de plaats komen, uiteindelijk is dat meer de natuurlijke begroeiing die er hoort. Veel naaldbossen zijn domweg aangelegd. Of het naar China gaat weet ik niet, wel dat houthandelaren er tot voor kort mee in het haar zaten omdat door de enorme hoeveelheden stookhout die vrijkwamen de prijs nogal werd gedrukt. Er zou dus hout zat moeten zijn nu.
Ik reed zaterdag van Oostenrijk door dld heen naar huis en de loofbomen zagen er mooi herfstig uit voor zover ik dat van de autobaan kon beoordelen.

@FoolProof als je op die plek je vrouw het bos in stuurt blijf je der nog heel lang zien :ROFLMAO: 🤡 🤡
 
Blijft staan dat een verzekering standaard liever niet wil uitkeren.
En als vaccinatieschade de oorzaak is van een ongeluk zal ook bij verplichte verzekeringen de verzekeringsmaatschappij mogelijk niet van zins zijn om uit te keren als er schade is berokkend als gevolg van een vrijwlilige deelname aan een experiment bij de tegenpartij.
Maar dan zal dat eerst nog door de corrupte rechtbanken gesteund moeten worden.
 
Maar dan zal dat eerst nog door de corrupte rechtbanken gesteund moeten worden.

Die ontkennen dat niet, want het staat in de medische bijsluiter van de mRNA-vaccins dat het een gentherapeutisch experiment betrof. Hoogstens is het lastig om oorzaak en gevolg aan elkaar te linken naarmate de tijd voortduurt. Maar hoe meer mensen te lijden krijgen vanwege hun deelname aan dit experiment, hoe meer zich het beeld wel aftekent van de typische gevolgen.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, weer één met spijt.

Karl Lauterbach heeft woensdag tegenover het Duitse volk spijt betuigd voor het sluiten van kinderdagverblijven tijdens corona. ‘Kinderen waren geen verspreiders, het sluiten van kinderopvang was niet nodig. Het zal nooit meer gebeuren.’ Voor critici komt de boetedoening veel te laat.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.065
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan