Duitsland

Ik wilde een stedentrip boeken voor een paar dagen met de trein naar Berlijn, kom ik er net achter dat je in de trein nog zo'n gezichtsluier moet dragen. Gelukkig had ik nog geen hotel geboekt! Even goed opletten dus.
 
Ik wilde een stedentrip boeken voor een paar dagen met de trein naar Berlijn, kom ik er net achter dat je in de trein nog zo'n gezichtsluier moet dragen. Gelukkig had ik nog geen hotel geboekt! Even goed opletten dus.
Klopt in Duitsland is een bekpamper nog steeds verplicht in het OV. Ook op de veerpont. Wij wilden een oversteek maken op het Bodemeer, niet gedaan want je moest dat ding op.
 
Wat een achterlijke en provocatieve conducteur. Beetje jammer dat Fuellmich deze kwestie betrekt op de diversiteitskwestie, want die heeft er in dit geval werkelijk niets mee te maken.
 

Ook in Duitsland worden demonstranten tegen het overheidsbeleid nauwlettend in de gaten gehouden. Volgens de Duitse veiligheidsdienst, het Bundesamt für Verfassungsschutz (BfV, Bureau ter bescherming van de Grondwet) bestaat het gevaar dat rechts-extremisten de demonstraties kapen.
 
Joepie!!!! Normale natuurlijke donkerte! Sterretjes kijken;) zonder risico op Monkeypox.

Joepie!!! Eindelijk je niet het schompes zweten als je normaal gekleed voor koud weer bij instanties komt die de kachel op standje crematorium hebben staan.

Wel even Huppel naast het nachtkastje zetten... want de Firma Raketgeleerden & Co. KG houdt wel van donker.... Huppel, mijn favoriete Honkbalknuppel
 
 
🤡


Medische mondkapjes worden vanaf oktober verplicht in verzorgingstehuizen, ziekenhuizen en huisartspraktijken. Op sommige zorglocaties, waaronder verzorgingstehuizen, moet ook een negatieve testuitslag worden getoond.

Extra maatregelen mogelijk​

Mondkapjes blijven verplicht in treinen die lange afstanden afleggen, maar niet meer in vliegtuigen.
Deelstaten kunnen extra maatregelen nemen. Zo krijgen ze de bevoegdheid om mondkapjes te verplichten in lokaal openbaar vervoer, winkels, restaurants en andere binnenlocaties.
Coronatests kunnen worden verplicht op scholen en kinderdagverblijven. Scholen kunnen daarnaast ook overgaan op een mondkapjesplicht.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.791
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan