Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 405 van 10-03-2024

Deze week in aflevering 405: Griep BRICKS t.o.v G7 – Heeft de EU zijn doodsvonnis getekend of … het volk? – Regering omver werpen vereist (D) – Nikki Hayley drops out – Forum Inside depri aflevering – G7 vs BRICKS – Detoxen en meer, …

Thierry benadrukte in de aflevering wel terecht dat mensen niet moeten vluchten, maar hier de strijd aan gaan. Hij vroeg ook cynisch of die ondernemers wanneer het hier weer goed komt terug keren om er aan te verdienen.
 
[Bericht aan Steve Kirsch & Peter A. McCullough,] Telegram stijl:
-ONDERVOEDING- Mensen worden gemotiveerd door hun spiegelbeeld - Laat ze ZIEN hoe gezond - ongezond ze leven - Pas dan is men bereid de levensstijl aan te passen of optimaliseren. - Wat doen gifstoffen in je lichaam - In welke mate verstoren ze je biologie - Heeft het lichaam wel de benodigde essentiële vitamines en mineralen om te functioneren? - NEE - Laat staan om gifstapeling te bestrijden - STOP: Reeds minimaal 20 jaar vinden er op steeds grotere schaal energetisch gezondheidsscans gemaakt wereldwijd - Niemand heeft toegang tot deze globale gegevens. - Dit wereldwijde spiegelbeeld is verborgen voor een ieder - Dit spiegelbeeld kan exact de gevolgen van vaccinatie koppelen aan de data per land dat de vaccinatierondes plaatsvonden. - Dit spiegelbeeld zou ook preventieve maatregelen in bijna realtime zichtbaar kunnen maken - Kunnen we de koppen bij elkaar steken? Einde bericht.
 
Marcell de Graaf nu als Russiche agent in de EU gebrandmerkt. Toen ik weer eens mijn eigen Kwakzalver status uit 2009 raadpleegde bleek hij aangepast te zijn: "October 21, 2009 - Een vraag over een kwakzalver die iemand afraadde om een arts te raadplegen, en een astrologisch collegaatje die biogarde in verband brengt met de Holocaust en die met Einstein praat.

Scherm­afbeelding 2024-03-14 om 12.23.33.png
 
Marcell de Graaf nu als Russiche agent in de EU gebrandmerkt. Toen ik weer eens mijn eigen Kwakzalver status uit 2009 raadpleegde bleek hij aangepast te zijn: "October 21, 2009 - Een vraag over een kwakzalver die iemand afraadde om een arts te raadplegen, en een astrologisch collegaatje die biogarde in verband brengt met de Holocaust en die met Einstein praat.

Bekijk bijlage 34891
Als je eens tijd over hebt mag je ons wel vertellen over je gesprekken met Einstein, ben benieuwd! 🙃🙂🙃
 
Marcell de Graaf nu als Russiche agent in de EU gebrandmerkt. Toen ik weer eens mijn eigen Kwakzalver status uit 2009 raadpleegde bleek hij aangepast te zijn: "October 21, 2009 - Een vraag over een kwakzalver die iemand afraadde om een arts te raadplegen, en een astrologisch collegaatje die biogarde in verband brengt met de Holocaust en die met Einstein praat.

Bekijk bijlage 34891

Oeps, was op zoek hoe ik de naam ook weer moest schrijven van de arts die bij mij de NES scan heeft geïntroduceerd Sarah, Moe....

Ten einde raad dacht ik, laat ik de wayback machine eens raadplegen en alleen 1 vermelding in 2009

Dit verteld mij EXACT waarom ik die kwakzalverij heb gekregen (anti V etc)
 
dotcom.radio aflevering 406 van 17-03-2024

Deze week in aflevering 406: Prima dat Rusland Navo strijdkrachten dood – Nieuwe ronde van censuur – Macron getrouw met een vent – Trump terug op X – en Q? – V detox protocol – Dit is wat er echt gebeurde op oktober 7th – Leave or resist! – Marcell de Graaf nu Russische agent – en meer, …

 
dotcom.radio aflevering 406 van 17-03-2024

Deze week in aflevering 406: Prima dat Rusland Navo strijdkrachten dood – Nieuwe ronde van censuur – Macron getrouw met een vent – Trump terug op X – en Q? – V detox protocol – Dit is wat er echt gebeurde op oktober 7th – Leave or resist! – Marcell de Graaf nu Russische agent – en meer, …

PVV, VVD, NSC en BBB kunnen volgens informateur Kim Putters beginnen met onderhandelen. Hij adviseert de partijen om te streven naar een akkoord op hoofdlijnen en het vormen van een 'programkabinet'. Andere reguliere kabinetsvormen zijn nu niet mogelijk.

Zo'n kabinet moet gaan werken met een beknopt regeerprogramma. Het is aan PVV, VVD, NSC en BBB om in ieder geval afspraken te maken over de financiën. Ook adviseert Putters de samenwerkende fracties om een "korte en duidelijke gemeenschappelijke agenda voor Nederland" op te stellen.

Daarin moeten beleidsdoelen komen te staan voor vraagstukken als asiel en migratie, stikstof, natuur, landouw, zorg, volkshuisvesting, goed bestuur en veiligheid. Het is vervolgens aan het kabinet om dit programma verder uit te werken. In de Kamer kunnen dan wisselende meerderheden gevormd worden.

De politieke leiders blijven in dat geval in de Tweede Kamer. Dat betekent dat er ook gezocht moet worden naar een premier. De vraag wie dat moet worden is volgens Putters nu niet aan de orde.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.432
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan