Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 406 van 17-03-2024

Deze week in aflevering 406: Prima dat Rusland Navo strijdkrachten dood – Nieuwe ronde van censuur – Macron getrouw met een vent – Trump terug op X – en Q? – V detox protocol – Dit is wat er echt gebeurde op oktober 7th – Leave or resist! – Marcell de Graaf nu Russische agent – en meer, …

Military Intelligence, No Such Agency = key
POTUS and Patriots = STONE (Qpost 271)

Mijn interpretatie:
Vanaf 2025 (in januari vindt de beëdiging van de president plaats) gaat Trump met data van Space Force de verkiezingsfraude (laten) blootleggen. Daar zullen nu 4 jaar later meer mensen een luisterend oor naar hebben.
  • Information Mobility: provides timely, rapid and reliable collection and transportation of data across the range of military operations in support of tactical, operational, and strategic decision making.
  • Space Domain Awareness (SDA) encompasses the effective identification, characterization and understanding of any factor associated with the space domain that could affect space operations and thereby impact the security, safety, economy, or environment of our Nation.
 
De NAVO-oorlogsmachine!

Vijfentwintig jaar geleden begonnen de Verenigde Staten en de militaire NAVO-alliantie een illegale oorlog tegen het voormalige Joegoslavië. Het was een keerpunt dat leidde tot een reeks door de VS geleide NAVO-oorlogen over de hele wereld gedurende de volgende kwart eeuw tot vandaag – allemaal op basis van een of ander verheven principe over het “verdedigen” van mensenrechten of democratie, schrijft Finian Cunningham.

 
dotcom.radio aflevering 407 van 24-03-2024

Deze week in aflevering 407: De X cirkel – mRNA tijdwindow in vaccin – Ursela vd Leyen fraude zaak – Trump 2024 tijdvenster – Zijn al die dokters leugenaars? – EU militairen naar de Oekraïne – bestudeer Trumps woorden zorgvuldig – en meer nieuws

Box 3 is (nog) niet voor iedere 'huizenbezitter' volgens mij. Geldt wel als je een huis verhuurt.
 
Box 3 is (nog) niet voor iedere 'huizenbezitter' volgens mij. Geldt wel als je een huis verhuurt.

Bedankt, geen idee van dit alles het hoe en waarom, geen info van de overheid ontvangen over deze zaak. Is wel mijn aanvulling die ik had op de opgelopen pensioen breuk als zzper. Inmiddels protest aangetekend tegen de gestegen woz waarde
 
voor dotcom radio volgende week

[dé Stamtafel] Afgelopen zondag in niet mis-te-verstane woorden te kennen gegeven dat ik mij aan de stelregels dien te houden anders ben ik niet meer welkom. Het begon die middag over politiek, iemand stelde de politiek volledig te vertrouwen, mijn opmerking; "Dat betekend in onze dictatuur dat ik jou ook niet meer kan vertrouwen". De reactie terug was; "Later we er maar over ophouden want dan krijgen we ruzie". Later op de avond toen bijna iedereen weg was ontplofte de gastvrouw. Duidelijk werd mij dat ze veel meer wist dan ik gedacht had maar al die onderwerpen zijn verboden. Ik maakte nog een opmerking; "je moet begrijpen dat ik het steeds moeilijker vindt om niks te zeggen omdat ik steeds meer familie en vrienden dood zie gaan". Daar kwam geen reactie op van geen van de aanwezigen buiten de herhaling dat ik een spreekverbod heb op elk onderwerp dat de sfeer kan verpesten. En we kletsten daarna nog even gezellig verder. Ik moet de knop wel omzetten want het is ook het netwerk van mijn vrouw.
 
Gezonde voeding een utopie, …

In 2020 / 2021 leerde ik Hugo kennen bij de wekelijkse demonstraties in in het franse plaatsje Autun. We bezochten zijn zeer grote tuin waar hij een variëteit aan groenten en fruit kweekt en leerde al snel dat hij passie heeft voor alles wat met zaden en gezonde voeding te maken heeft. Op telegram vind je hem onder de naam Mr Mycelium (netwerk van schimmeldraden)

 
Waarom onthult het Westen plotseling zijn aanwezigheid van troepen in Oekraïne?

Het is al lang een publiek geheim dat het Westen Oekraïne heeft voorzien van financiering, wapens, training, onderhoud, doelgerichte inlichtingen, inlichtingen over de positie en kwetsbaarheid van Russische troepen en zelfs war-gaming. Ze hebben Oekraïne alles gegeven behalve de lichamen.

https://gedachtenvoer.nl/2024/03/28...ng-zijn-aanwezigheid-van-troepen-in-oekraine/
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan