Dotcom Radio

Spreek en spelfouten, ik sta er niet ‘verstomt’ van!

Van verboden woorden tot taalpuristen, je zal het er mee moeten doen wie ik ben en als jij me ‘ook al’ niet meer wil ‘horen’ dan “leg ik doar echt ginne ene seconde wakker van. T’is moar da ge ut wit”, dat zouden ze zo zeggen in Brabant. Afhankelijk van welke plaats je toevallig bent op dat moment.

https://gedachtenvoer.nl/2024/02/19/spreek-en-spelfouten-ik-sta-er-niet-verstomt-van/
 
Bedrieg jezelf niet langer!

Ze weten niet eens hoe Navalny om het leven is gekomen! Navalny is in de Westerse media zeer vaak uitgemolken om Rusland de zwarte Piet toe te spelen. En het volk trapt erin. Dikke tranen, en de media heeft weer eens laten zien hoe ze de bevolking kunnen misleiden. Alle propaganda-verslaafde burgers van het westerse imperium sluiten zich hierbij aan.

https://gedachtenvoer.nl/2024/02/21/bedrieg-jezelf-niet-langer/
 
Adolf Hitler became Chancellor of Germany in January 1933 and on the 7th August 1933 he entered into a Pact with representatives of the World Jewish Agency, the future Leaders of Israel. The Pact was called the ‘Haavara’ Agreement.

The German Interior Ministry was made responsible for the logistics of the scheme and the Reichsbank and the German Treasury were responsible for financing the mass emmigration.
According to the Jewish Author Tom Segev, the Haavara Agreement saved the World Jewish Agency from bankruptcy.
While Jewish students were being evicted from German schools the Jewish Agency set up schools in Germany for Jewish students. Jewish Teachers were bought to Germany from Palestine and everything was paid for by the Nazis. Not only were these Schools and teachers paid for by the Nazis but there was absolutely no interference from the Nazis as to the teaching curriculum. As well as Jewish Schools the Nazis set up Adult training programmes to prepare the Jewish youth for life in Palestine . The first Kibbutz farm was set up in Germany.
 
Haat verblind

Deze week kreeg ik de opmerking “dat lees ik niet” weer eens over de schutting gegooid op berichten van mij dat Navalny niet zo een lieverdje is als de MSM ons wil doen geloven. Maar de Poetin haat is zo intens gevoed door de staatsomroep dat het enge vormen begint aan te nemen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.993
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan