Dotcom Radio

Wat zijn de originele doelen van de NAVO:
It is often said that the North Atlantic Treaty Organization was founded in response to the threat posed by the Soviet Union. This is only partially true. In fact, the Alliance’s creation was part of a broader effort to serve three purposes: deterring Soviet expansionism, forbidding the revival of nationalist militarism in Europe through a strong North American presence on the continent, and encouraging European political integration.

- Tegengaan van Sovjet-expansie
Tussen de conferenties van Jalta en Potsdam (juli en augustus 1945) en de oprichting van de NAVO (4-4-1949) is de Sovjet-Unie niet uitgebreid.

- Tegengaan van nationalistisch militarisme
Dus om nationaal militarisme tegen te gaan vestig je Amerikaans militarisme.

- Integreren van Europese politiek
Handig voor Amerika om Europa te kunnen beïnvloeden vanuit een centraal punt in plaats van tientallen landen individueel te moeten benaderen..

Stalin heeft in 1952 al voorgesteld om toe te treden tot de NAVO en Duitsland te herenigen.

Na de oorlog heeft Truman, die Roosevelt economische steun van de VS aan de Sovjet-Unie snel stop.
Roosevelt had believed that co-operation with Stalin was essential, not only because he needed the USSR to join the war against Japan, but also because he wanted the Soviet Union to be part of the new United Nations organisation. However, Truman was not so keen to work with Stalin. Truman made little secret of his dislike for communism and for Stalin personally. He quickly ended the economic support that the Americans had been giving the Soviets through the Lend-Lease programme during the war.
NAVO is vanaf het begin op drogredenen gebaseerd.

De NAVO is al sinds oprichting een machtsinstrument van de VS om Europese samenwerking met de Sovjet-Unie tegen te gaan, met de drogreden van een vermeende Sovjet-dreiging.

Ik had even gezocht om het NAVO topic, maar ben vergeten, NAVO in de zoekbalk te typen, dus maar hier gepost, misschien interessant voor de volgende dotcom.
 
Laatst bewerkt:
Stel dat je een gezondheid-brandstof-meter kon raadplegen? DAT KAN !

Wat als je een -preventieve gezondheid scan- zou kunnen laten maken met recht op premiekorting? Zou dat geen hele zorg minder zijn? Of als je inzichtelijk kan maken waar het fout gaat met vaccinatieschade en wat te doen ?

Henkie je hebt onlangs weer zo,n onderzoek gedaan/laten doen toch?
Bij wie was dat?
Er zou bv een lijst aanggelegd kunnen worden van behandelaars.
Het kan ook zijn dat meerdere lezers dit soort onderzoeken doen.

Zelf ben ik in 2015 of 2016 ook begonnen met dit soort onderoeken.
Helaas hebbe ze nooit kunnen ontdekken waar het echte probleem zit.
Wel de gevolgen en die heb ik steeds zoveel mogelijk opgevolgd.
Wat is de grondslag van wel inname maar GEEN opname. weet je dat?
 
Henkie je hebt onlangs weer zo,n onderzoek gedaan/laten doen toch?
Bij wie was dat?
Er zou bv een lijst aanggelegd kunnen worden van behandelaars.
Het kan ook zijn dat meerdere lezers dit soort onderzoeken doen.

Zelf ben ik in 2015 of 2016 ook begonnen met dit soort onderoeken.
Helaas hebbe ze nooit kunnen ontdekken waar het echte probleem zit.
Wel de gevolgen en die heb ik steeds zoveel mogelijk opgevolgd.
Wat is de grondslag van wel inname maar GEEN opname. weet je dat?

Ik heb dat laten doen bij prevent-care.nl daar kom ik al meer als 15 jaar.

Slechte opname wellicht door gifstapeling lood en aluminium en vit D gebrek. Gek he regen vanaf september
 
Op 17 maart 2024 gaan we het vierde jaar ‘zichtbare’ dictatuur in, …

"Vijf producten werden door een privé persoon naar een laboratorium opgestuurd en die bleken alle vijf met mRNA besmet".

Ik kan daar niet zoveel mee. Zijn er testresultaten/documenten? Of is dit alles wat erover bekend is?
Dat is alles behalve dat het iemand is die ik volg op X
 
Ik hoorde laatst iemand in een podcast noemen dat Saturnus 3 november jl achter de aarde stond. Dat betekent vanwege de aantrekkingskracht van Saturnus op de zon dat we de volgende 11,65 jaar een koudecyclus ingaan.
 
Op 17 maart 2024 gaan we het vierde jaar ‘zichtbare’ dictatuur in, …


Dat is alles behalve dat het iemand is die ik volg op X
Gevonden en geen enkel bewijs dus. Ik wou documenten zien. Ik kan zelf ook een tweet posten met: ik heb een tijdje geleden 12 producten laten onderzoeken door een speciaal lab en heb de resultaten binnen.
Overal zit mRNA in!!! :oops: Niet meer gebruiken die troep!

En toevallig kan ik geen document uploaden waarin bijvoorbeeld de namen zijn afgeschermd :unsure:
 
Gevonden en geen enkel bewijs dus. Ik wou documenten zien. Ik kan zelf ook een tweet posten met: ik heb een tijdje geleden 12 producten laten onderzoeken door een speciaal lab en heb de resultaten binnen.
Overal zit mRNA in!!! :oops: Niet meer gebruiken die troep!

En toevallig kan ik geen document uploaden waarin bijvoorbeeld de namen zijn afgeschermd :unsure:
Ook dat zegt niets, niet iedereen heeft het lef en de visie om dat te posten. je kan een DM sturen aan de persoon. Ik koop al die rommel niet en jij ook niet. Maar hele volksstammen lezen nog steeds ook maar iets op een label
 
Gevonden en geen enkel bewijs dus. Ik wou documenten zien. Ik kan zelf ook een tweet posten met: ik heb een tijdje geleden 12 producten laten onderzoeken door een speciaal lab en heb de resultaten binnen.
Overal zit mRNA in!!! :oops: Niet meer gebruiken die troep!

En toevallig kan ik geen document uploaden waarin bijvoorbeeld de namen zijn afgeschermd :unsure:
Here’s why the mRNA can’t insert into your genetic code
Your genetic code is made up of a different, but related, molecule to the vaccine mRNA, known as DNA, or deoxyribonucleic acid. And mRNA can’t insert itself into your DNA for two reasons.

One, both molecules have a different chemistry. If mRNAs could routinely insert themselves into your DNA at random, this would play havoc with how you produce proteins. It would also scramble your genome, which is passed on to future cells and generations. Life forms that do this would not survive. That’s why life has evolved for this not to happen.

The second reason is vaccine mRNA and DNA are in two different parts of the cell. Our DNA stays in the nucleus. But vaccine mRNA goes straight to the cytoplasm, never entering the nucleus. There are no transporter molecules we know of that carry mRNA into the nucleus.

But aren’t there some exceptions?
There are some extremely rare exceptions. One is where genetic elements, known as retro-transposons, hijack cellular mRNA, convert it into DNA and insert that DNA back into your genetic material.

This has occurred sporadically throughout evolution, producing some ancient copies of mRNAs scattered throughout our genome, to form so-called pseudogenes.

We know of no studies looking for vaccine mRNA in the DNA of people who have been vaccinated. There is no scientific basis on which to suspect this insertion has happened.

However, if these studies were to be carried out, they should be relatively straightforward. That’s because we can now sequence DNA in single cells.

Niet in single cells misschien, maar hoe zit het met celweefsels en neurale netwerken?
Hoe 'rare' is 'extremely rare'?
Wat zijn de gevolgen als het wel gebeurt?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan