Dotcom Radio

In Mei vorig jaar wilde ik het nummer van Tim Hardin zingen in een cajun versie zodat ik het zelf kon draaien in mijn eigen programma. Nancy was op visite en zit op een koor. "Zing jij hem maar vast in dan vraag ik later de muzikant wel om een orkestband te maken" Maar die tijd was er nog niet van gekomen. Deze week vond ik een orkestband in een 2 step ritme maar die was wel sneller.

Via time stretch in cubase bleek ik het zangspoor in kleine blokjes te kunnen opknippen en dan exact op lengte te kunnen maken waarbij de toonhoogte behouden bleef. Dit is het resultaat

 
In Mei vorig jaar wilde ik het nummer van Tim Hardin zingen in een cajun versie zodat ik het zelf kon draaien in mijn eigen programma. Nancy was op visite en zit op een koor. "Zing jij hem maar vast in dan vraag ik later de muzikant wel om een orkestband te maken" Maar die tijd was er nog niet van gekomen. Deze week vond ik een orkestband in een 2 step ritme maar die was wel sneller.

Via time stretch in cubase bleek ik het zangspoor in kleine blokjes te kunnen opknippen en dan exact op lengte te kunnen maken waarbij de toonhoogte behouden bleef. Dit is het resultaat


Wat een leuk vrolijk liedje Henk en het belangrijkste, met een mooie en belangrijke boodschap!
Chapeau. Jij bent een activist in hart en nieren.

Dorothé
 
Westerse politici scoren in vertrouwen nog lager dan een tweedehands autoverkoper.

CITAAT VAN ALFRED EINSTEIN: BLIND VERTROUWEN IN AUTORITEIT IS DE GROOTSTE VIJAND VAN DE WAARHEID.

Zelf autoriteit nemen over je leven: vrije wil en eigen verantwoordelijkheid.
Anderen zijn hooguit een helpende hand (soms naar de klote) of als klankbord.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.684
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan