Dotcom Radio

Mijn reactie was eigenlijk nog en puntje van daarstraks, maar ik vond hem ook hier wel passen.
Mensen zien en voelen dit allemaal, maar worden ze daardoor ook wakker of alleen maar ontevreden en denken ze dat de overheid ook niet beter wist. Is het duidelijk dat het opzet is? Mensen willen het van de media horen.

Dorothé

je blijft altijd mensen houden die in de hoek kruipen
Maar je zoekt de mensen die zo kwaad worden dat ze uit de hoek komen
Voordeel van de mensen die in de hoek kruipen, zij lopen je niet meer voor de voeten
 
je blijft altijd mensen houden die in de hoek kruipen
Maar je zoekt de mensen die zo kwaad worden dat ze uit de hoek komen
Voordeel van de mensen die in de hoek kruipen, zij lopen je niet meer voor de voeten
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik ga af op mijn omgeving. Ik vermoed dat de mensen pas wakker worden en in opstand komen als de NOS bekend geeft dat Rutte met opzet gehandeld heeft. En dat geldt specifiek voor elk land. Nederland zal niet ontwaken als we dit horen van de VS. De mensheid is zo oppervlakkig geworden en willen het niet zien, dat ze bij zaken die 'ver weg zijn' de ogen zullen sluiten. Als de NOS meldt dat Rutte ons opzettelijk de gifspuit heeft laten nemen, reken dan maar dat iedereen op zijn achterste poten staat. Maar misschien zit ik fout en oog ik negatief en dat wil ik natuurlijk niet. Nogmaals, het zal uitkomen, maar ik denk dat dit de weg zal zijn.

Dorothé
 
Maar misschien zit ik fout en oog ik negatief en dat wil ik natuurlijk niet. Nogmaals, het zal uitkomen, maar ik denk dat dit de weg zal zijn.

Ik vind je niet negatief maar realistisch. Als het voor de goegemeente niet in de krant staat of op het nieuws in Nederland is, haalt men de schouders op. Men weet niet goed meer hoe het dan wel zou kunnen of is bang dit uit te spreken uit angst voor uitsluiting (de grootste angst van de meesten onder ons). Ik begrijp steeds beter het woord Krabbenmandland.
 
Mensen (normies) hebben als het ware the blue pill genomen en gaan verder in the matrix. Alles wordt door de media vervormd of weggelaten en de normies slikken het als zoete koek.
Zolang er een tweedeling is tussen de msm en de alternatieve media, zal de normie altijd met zijn vinger wijzen naar de alternatieve media als iets wat niet waar is. Wij kunnen aankomen met de ultime waarheid en 1000 bewijzen en noem maar op, het brengt niets want wij zitten aan de andere kant en die wordt systematisch afgewezen. Het past niet in zijn wereldbeeld en hij weet verdomd goed wat hij wel of niet mag geloven. Hij wijst dus alles af wat niet past in het plaatje van de blue matrix. Alleen als zijn nieuwsbrenger die hij vertrouwd als geen ander 'ons' nieuws gaat brengen, dan neemt hij het aan en alleen dan.

Alleen het tonen van de crue waarheid op tv (wat dan redpilling is) kan deze blue pill ongedaan maken.

By the way, voor ons is het natuurlijk geweldig als steeds meer uitkomt en we steeds meer het konijnenhol induiken. We weten meer, we zien dat we gelijk hadden en noem maar op. Maar denk maar niet dat als je deze wijsheid de normie voorlegt dat hij dan zegt: Ja, nu snap ik het, nu zie ik het. Nee, hij wijst je bij voorbaat al af omdat jij aan de andere kant staat. Hier is dus echt meer nodig dan 1000 bewijzen. Hier is aansluiting bij zijn groep nodig en DIE dient dan het nieuws te brengen. De NOS bijvoorbeeld.

Daarom denk ik dat 'langs de afgrond gaan' NIET inhoudt dat het je slecht gaat op gebieden als gezondheid, financieel etc. Ik denk dat langs de afgrond gaan inhoudt dat de normie op tv ziet dat zijn waarheid fake was en de overheid niet het beste met hem voor had. Dan verliest hij alles onder zijn voeten, ja alles. Dat is dan pas de afgrond.

Niets kan hier iets aan veranderen als het nieuws hem mooie verhalen blijft voorspiegelen of te wel verhalen die voor hem te behappen zijn ook al zijn ze niet leuk. Alleen de waarheid OP TV (nationaal) zal de afgrond brengen en daarmee de ontwaking.

Wanneer zal dit gebeuren? Als de media zoals de NOS-bazen overgenomen worden. Dan zien we hetzelfde verhaal gebeuren als bij twitter. Alleen het twitterverhaal wordt door de NOS niet gebracht dus is het volgens de normie niet waar en is Musk een slecht man.
Waarom noem ik hier voor Nederland de NOS en niet de andere kanalen of de kranten? Omdat de NOS wel het kopstuk is in dit verhaal. Mensen hebben hier ook hoofdzakelijk hun covid-verhaal mogen ervaren door Rutte en De Jonge met de persconferenties. De NOS is de handlanger van het kwaad en omdat ze eigenlijk aan onze kant/het volk zouden moeten staan en ze zouden moeten beschutten tegen een boze machtige staat, vind ik persoonlijk deze media-afdeling nog crimineler dan de eigenlijke elite.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 346 van 08-01-2023

Deze week in aflevering 346: Van Nazi Duitsland naar Nazi Amerika! – Speaker of the House – Maxima bij het WEF – China toont hoever men kan gaan – Zwitserland het land van de bunkers – Trump met derde partij – Minsk akkoord om tijd te rekken – Twitter Files – M+V verboden woorden – C19 bonus ziekenhuizen – Meer sterfte dan geboortes sinds 1900 – Vrijspel voor pedofilie – Mosquitos in a Bioweapon Delivery Platform – en meer, …

 
De weg langs de afgrond van de Matrix

De Matrix waarin je blij bent op het ene moment, angstig het andere moment, waar je eenzaam bent in gezelschap, nooit het gevoel hebt in controle te zijn, je emoties heen en weer geslingerd worden maar bovenal weet dat je niet meer bent als een slaaf zonder ketenen maar die wel misbruikt wordt in het leven van alledag.

 
Dit is wat ik weet van de zwitserse bunkers:



Ik heb trouwens de documentarie die hier ergens gepost is nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt:
Oekraïne is ’s werelds proeftuin voor militaire robots geworden

De oorlog in Oekraïne is de grootste proeftuin voor door kunstmatige intelligentie aangedreven autonome en onbemande voertuigen in de geschiedenis geworden. Hoewel het gebruik van militaire robots niet nieuw is – de Tweede Wereldoorlog zag de geboorte van op afstand bediende oorlogsmachines en de VS hebben recentelijk, in 2020, volledig autonome aanvalsdrones ingezet – zien we in Oekraïne de verspreiding van een nieuwe klasse gevechtsvoertuigen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan