Dotcom Radio

Eigen groenten kweken, had ik -dit- maar eerder geweten!

Eigen groenten kweken, ik hoef niemand meer te vertellen dat je daar bakken geld mee kan besparen. Maar ook vele malen gezonder, biologisch met de natuur in balans en de onuitputtelijke bron van energie uit de kosmos.

Electro cultuur… wow!!
Koper doet wonderen.
Wederom ‘iets’ wat we niet mochten weten.
Op TG idd heel veel over te vinden..
 
Dus jij denkt dat de overheid het gaat regelen?

Gister stuurde Alexander mij het verzoek of ik onderstaande video wilde plaatsen, ik starte de video en na twee zinnen was het duidelijk. – JA – Belangrijk dit inzicht, voor mij duidelijk want zo sta ik er ook in. En ja ik demonstreer ook, maar met als doel anderen wakker te maken en te waarschuwen voor de gevaren. Een andere insteek dus.

 
Dus jij denkt dat de overheid het gaat regelen?

Gister stuurde Alexander mij het verzoek of ik onderstaande video wilde plaatsen, ik starte de video en na twee zinnen was het duidelijk. – JA – Belangrijk dit inzicht, voor mij duidelijk want zo sta ik er ook in. En ja ik demonstreer ook, maar met als doel anderen wakker te maken en te waarschuwen voor de gevaren. Een andere insteek dus.


In goed Nederlands - A Must See Video - in het Nederlands
 
dotcom.radio aflevering 347 van 15-01-2023

Deze week in aflevering 347: Nieuwe Twitter Files – Joe Biden onder vuur met documenten – FVD luidt de noodklok in de EU – Woorden doen er toe – Volop olie uit Rusland naar de EU – Twitter team Brazilië ontslagen – het gaat UITSTEKEND met het klimaat – Bio-wapens plots in het nieuws – PCR test voor verzamelen DNA – Electro Cultuur in de tuin – en meer, ….

 
Henk, jij hebt zeer goede memes.

Ik kan dat niet zo mooi, maar heb wel een goed doordenkertje:

Moet ik me altijd druk maken om het wel en wee van anderen?
Ja, maar niet ten koste van alles, zoals bv. van je eigen gezondheid. Wat hebben anderen eraan als jij eraan onderdoor gaat? Dan kun je helemaal niemand meer helpen.
Dus: Het is volstrekt geoorloofd en zelfs gewenst dat we altijd van onze eigen behoeftes en interesses uitgaan, voor onze rechten opkomen en voor onszelf opkomen; met andere woorden dat we ons gedrag niet laten dicteren door normen en waarden die we van bovenaf opgelegd krijgen en als brave burger alles maar nemen zoals het is of voor ons besloten wordt.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.134
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan