Dotcom Radio

Kinderen leren kruipen en kruipen ouderen weg?

Een klein kindje leert kruipen en begint ‘de wereld’ te ontdekken, veel mensen kruipen nu weg bang om ‘de wereld’ te zien. Bang dat ze iets ontdekken waar ze niet mee om kunnen gaan, maar is het -niet willen weten- veiliger? De miljarden die niet wilden weten betalen nu de prijs voor hun onbewuste of bewuste gedrag.

 
Mike, Henk en alle andere forumleden,

Ik begrijp dat jullie zitten te wachten op een reactie van mijn kant en heeft te lang geduurd.

Ik wil graag kwijt aan jullie daf ik jullie acties en intenties op een bepaald vlak compleet verkeerd ingeschat heb. Dit spijt mij oprecht en hierin heb ik jullie dramatisch tekort gedaan. Ik zie nu in dat de intenties goed bedoeld zijn dan door mij geïnterpreteerd. Ik waardeer dit forum en de intensieve inzet die jullie doen. Respect en complimenten voor deze arbeid. Ik wil ook graag persoonlijk mijn dank en respect uitspreken voor een inzicht wat resoneerde tijdens de uitzending van Dotcom. Dat deel waar begrip en erkenning van emotie is genoemd. Dank voor al jullie intensieve steun en energie en vrijwillige hulp en het licht dat jullie naar buiten brengen. Ik wens iedereen een goed uiteinde en een gelukkig nieuwjaar.
 
dotcom.radio aflevering 345 van 01-01-2023

Deze week in aflevering 345: record oversterfte Oktober – de Twitter Fauci Files – Vee met mRNA vaccin – 98% Israel in medische database – Poetin wil vredesonderhandeling – E Musk noemt Rutte Dictator – FvD Debat over het WEF, nee – Gaat Elon Subtrack kopen? – Ziekenhuis Fr. overvol – en meer

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.342
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan