Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 341 van 04-12-2022

Deze week in aflevering 341: Media zoeken al excuus voor de COVID berichtgeving – Kinderhandel weer in de spotlight – Balenciaga – He verborgen doel van Obama Care – Protesten China – Twitter betrokken bij verkiezing fraude – VS verkiezing They Lost – Elon Musk hersenchips nep-nieuws – D dimeer test – Aidsepedemie – Zelf assemblerende elektronische circuits in de bloedmonsters – Vaccinatie fraude Israel

 
dotcom.radio aflevering 341 van 04-12-2022

Deze week in aflevering 341: Media zoeken al excuus voor de COVID berichtgeving – Kinderhandel weer in de spotlight – Balenciaga – He verborgen doel van Obama Care – Protesten China – Twitter betrokken bij verkiezing fraude – VS verkiezing They Lost – Elon Musk hersenchips nep-nieuws – D dimeer test – Aidsepedemie – Zelf assemblerende elektronische circuits in de bloedmonsters – Vaccinatie fraude Israel



Opname dotcom radio van deze week. We hebben opnieuw een experiment gedaan. Naast onze Skype verbinding aan beide zijde een locale opname gemaakt van het directe microfoon geluid. Geen succes, er klinkt licht een kleine zogenaamde -oversturing- alsof de opname net iets te hard staat aan beide zijde. Dus we zijn toch weer terug gevallen op het Skype opname signaal met, ja weer een korte storing aan het einde. Opnieuw inbellen en een stukje van de opname die verloren is gegaan. We gebruiken Skype nu sinds 2008 en soms in het verleden met 5 lijnen tegelijk open.



Aan mijn zijde is er een nieuwe laptop onderweg de oude vertoond allerlei kuren. Wellicht werkt Skype dan weer als vanouds en anders moeten we toch weer verder gaan kijken
 
Het lijkt me beter om even te stoppen met vrienden toevoegen tot de storm weer geluwd is
... gezien de aardige reactie. Maar je weet actie reactie so far so good
 
dotcom.radio aflevering 341 van 04-12-2022

Deze week in aflevering 341: Media zoeken al excuus voor de COVID berichtgeving – Kinderhandel weer in de spotlight – Balenciaga – He verborgen doel van Obama Care – Protesten China – Twitter betrokken bij verkiezing fraude – VS verkiezing They Lost – Elon Musk hersenchips nep-nieuws – D dimeer test – Aidsepedemie – Zelf assemblerende elektronische circuits in de bloedmonsters – Vaccinatie fraude Israel

Change.org zal gezien hun community guidelines het weghalen van de petitie van Bioclandestine gooien op het excuus van desinfo. Volledig ten onrechte.
 
Van de Twitter files naar de Twitter trollen, …

Begin vorige week had ik -even- een zeldzaam dipje. een paar dagen verder en de wereld ziet er 180 graden anders uit na de Twitter Files. Verder heeft ook Marc van Ranst, je die, mijn twitter account ontdekt samen met het legertje linkse volgers. Maar dat moet een keer gebeuren als anti-vaccinatie trollen lokker !! Maar eerst, … Clandestine, Trump & Twitter

 
Van de Twitter files naar de Twitter trollen, …

Begin vorige week had ik -even- een zeldzaam dipje. een paar dagen verder en de wereld ziet er 180 graden anders uit na de Twitter Files. Verder heeft ook Marc van Ranst, je die, mijn twitter account ontdekt samen met het legertje linkse volgers. Maar dat moet een keer gebeuren als anti-vaccinatie trollen lokker !! Maar eerst, … Clandestine, Trump & Twitter

Ik heb de reacties van de Trolgers onder jouw twitterbericht gelezen.
Veel reacties dat jij een kritiekloos volger zou zijn, terwijl jij jaren voorop loopt. Wel een paar fijne reacties van echte volgers.

Dat jouw stem niet gehoord mag worden is duidelijk en georchestreerd.

Goed bezig Henk, ondanks de lawine aan negativiteit.

Dick
 
Ik heb de reacties van de Trolgers onder jouw twitterbericht gelezen.
Veel reacties dat jij een kritiekloos volger zou zijn, terwijl jij jaren voorop loopt. Wel een paar fijne reacties van echte volgers.

Dat jouw stem niet gehoord mag worden is duidelijk en georchestreerd.

Goed bezig Henk, ondanks de lawine aan negativiteit.

Dick

Het hoort allemaal bij het spel, "ze" hebben niets inhoudelijks en ik ben gewoon aan het terug trollen als ze het begrijpen, zie mijn tweets over Q en #FAFO
 
Nadat ik.bezwaar had gemaakt werd mijn Nederlandse Twitter-account binnen een dag (!) vrijgegeven. Binnenkort zijn we ook op Twitter een tag team, Henk!

Mike
Het is vanmorgen gewoon genieten om weerwoord te geven, niet rechtstreeks maar slinks en voor hen die de posts waarderen geef een like. Velen doen dit nu reeds spontaan en de dag is pas net begonnen
 
Het lijkt me beter om even te stoppen met vrienden toevoegen tot de storm weer geluwd is
... gezien de aardige reactie. Maar je weet actie reactie so far so good
Toch maar even reageren.. iedereen hier weet dat als je je nek uitsteekt en op het smalle pad wandelt je vaak niet gepruimd wordt.

Zaterdag een bordenactie bijgestaan. Door mijn rol krijg ik veel reacties en die zijn echt heel divers. Je kan er ook niets mee.. leuke en angstige maar vaak onbegrip en een enkeling echt boos en een mening over iets hebben maar niet eens weten waar het over gaat of in verdiepenwaar je voor loopt. Wat moet je dan denk ik.. er is geen touw aan vast te knopen want iedereen heeft een andere waarheid.
 
Toch maar even reageren.. iedereen hier weet dat als je je nek uitsteekt en op het smalle pad wandelt je vaak niet gepruimd wordt.

Zaterdag een bordenactie bijgestaan. Door mijn rol krijg ik veel reacties en die zijn echt heel divers. Je kan er ook niets mee.. leuke en angstige maar vaak onbegrip en een enkeling echt boos en een mening over iets hebben maar niet eens weten waar het over gaat of in verdiepenwaar je voor loopt. Wat moet je dan denk ik.. er is geen touw aan vast te knopen want iedereen heeft een andere waarheid.

Nog wel, ieder zijn eigen waarheid, maar steeds meer mensen ontdekken in de praktijk dat de eindjes niet meer aan elkaar vast te knopen zijn. Financieel, met de onverklaarbare doden, met Rusland etc, etc. Wakker worden is pijnlijk na al die tijd, ...
 
Laat vandaag, zeldzame keer dat ik uitgeslapen ben, fysiek wel te verstaan !!

Hét Nieuws Explodeerde deze week!

Tussen mijn kortstondig gevoel: -wat duurt het allemaal lang- en de ware nieuws explosie zaten slechts enkele dagen. De afgelopen dagen zat ik dan ook bijna fulltime achter de computer om de toekomstige geschiedenis live mee te maken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan