Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 340 van 27-11-2022

Deze week in aflevering 340: Rechtszaak Willem Engel – Doc. State of Control – dé Euro nummerplaat – Biden criminele verleden in de spotlight – Elon Musk over kinderhandel – Beperkte studie ivermectine en long covid – video Died Suddenly – Obama care en kinderhandel – en meer, …

 
Nog even over de D-dimeertest:

Ook als zelftest te verkrijgen:
 
FvD, een fan ben je niet ineens, …

Met de opkomst van het Forum voor Democratie was er een duidelijk standpunt wat bij mij gelijk resoneerde. “Hét Referendum”. De vele filmpjes van Tweede Kamer debatten, lees, de Kartel aanvallen, die ik eigenlijk zou willen benoemen als de politieke trollen. netjes iemand laten uitspreken is geen politieke kwalificatie.

 
De Realist -vs- de Hoop Gever.

Ik zat deze week even in een dipje door wat ik om mij heen hoorde en las, dat heeft iedereen wel eens. Het gevaar is als dat de overhand krijgt want dan kom je nergens.

https://gedachtenvoer.nl/2022/12/02/de-realist-vs-de-hoop-gever/
Mooie reflectie, Henk.

Het is met alles hetzelfde. Een doel haal je niet van vandaag op morgen.
Ik merk dat ik wat negatieve gevoelens had bij mijn stage. Maar ook daar moet ik doorbijten en ik kan niet van mezelf verwachten dat ik van vandaag op morgen gelijk fantastisch functioneer. Ook daar heb ik een weg te gaan voordat ik daar aankom waar ik wil zijn.
Mijn ego wil niet falen, ik moet het meteen geweldig doen, mijn verwachtingen aan mezelf zijn zo hoog dat de valkuil voor de deur staat. Nu pas op de plaats. Dit heeft dit gehele q-verhaal mij al geleerd. Thanks to Q!

Ander voorbeeld. Sinds gisteren hebben wij een puppy. Het blijkt een Podenco te zijn. Lief kereltje. Maar de kater is niet zo gecharmeerd en trekt zich terug. Dit maakt mij verdrietig en ik kan de blijdschap over het hondje niet meer zo goed voelen. Heb ik er verkeerd aan gedaan?
Ook daar geldt dezelfde les: Geduld. De dieren moeten aan elkaar wennen en doen dat niet hoe ik dat wil en zeker niet op het tempo hoe ik het wil. De kater was en is mijn grote oogappel, angst en jaloezie zal hier een rol spelen. Geduld, en hij zal zien dat de nieuwe babyhond geen gevaar is en misschien wel een leuk nieuw vriendje oplevert.

1669969057592.png

Dorothé
 
Van wappieschaap naar wakker schaap

In 2020 en 2021 is er een gapende tweedeling ontstaan onder de bevolking, die van de ‘wakkere’ wappies en van de ‘slapende’ schapen. Extreme maatregelen hebben extreme gevolgen en aangezien de overheid de samenleving op scherp zette met allerlei ‘verplichte’ gedragsregels was je of voor de maatregelen of ertegen.

 
Van wappieschaap naar wakker schaap

In 2020 en 2021 is er een gapende tweedeling ontstaan onder de bevolking, die van de ‘wakkere’ wappies en van de ‘slapende’ schapen. Extreme maatregelen hebben extreme gevolgen en aangezien de overheid de samenleving op scherp zette met allerlei ‘verplichte’ gedragsregels was je of voor de maatregelen of ertegen.

Wat een krachtig artikel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.685
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan