Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 339 van 19-11-2022

Deze week in aflevering 339: Uitslag verkiezingen VS – Toespraak Trump – De negativiteit slaat toe bij velen – Innerlijk evenwicht – De doden tsunami staat voor de deur – Jeffrey Epstein documenten vrijgave – HCQ en Ivermectine uit het verdomhoekje – en veel meer, …

 
Gevaxte mensen die via Bluetooth te traceren zijn..
Zou het kunnen zijn dat de mobiel is wat je ziet? Men staat geregistreerd en zodra je het spuitje hebt weet het systeem dat.
 
Gevaxte mensen die via Bluetooth te traceren zijn..
Zou het kunnen zijn dat de mobiel is wat je ziet? Men staat geregistreerd en zodra je het spuitje hebt weet het systeem dat.
Onzin dat traceren via Bluetooth.

Zo "adverteerden" apparaten zich voorheen ongecodeerd naar andere apparaten, waarbij zij gegevens zoals het MAC-adres doorgaven. Met Bluetooth 4.0 werd zogenaamde "MAC-adres randomisatie" geïntroduceerd, waarbij in plaats van één enkel ongecodeerd MAC-adres te verzenden in het open zoekproces, een willekeurig gegenereerd MAC-adres wordt gebruikt, waardoor elk apparaat uniek wordt en de anonimiteit behouden blijft. Het is alsof het anonimiseringsproces van Tor Browser wordt toegepast op elke Bluetooth-verbinding.
Willekeurige MAC-adressen werden gecreëerd om het verkeer dat een Bluetooth-apparaat uitvoert niet te hoeven controleren. Daarom werden statische (reset per aan/uit-cyclus) of particuliere adressen, die periodiek veranderen, gecreëerd.
 
Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 339 van 19-11-2022

Deze week in aflevering 339: Uitslag verkiezingen VS – Toespraak Trump – De negativiteit slaat toe bij velen – Innerlijk evenwicht – De doden tsunami staat voor de deur – Jeffrey Epstein documenten vrijgave – HCQ en Ivermectine uit het verdomhoekje – en veel meer, …

Hey Henk, net uitzending beluisterd. Fijn weer de samenvatting van jou en Mike.
Je sprak over die alternatieve artsen die gezelfmoord werden vanaf mei 2015.. er hoorde een eiwit te zijn -GC Maf- normaal aanwezig bij gezonde mensen. Dat werd dus onderdrukt. De artsen ontdekten dat nagelase express werd toegevoegd aan alle vaccins om de opname van vitamine D te blokkeren wat werkt als een katalysator. Immuunsysteem wordt lamgelegd. Zoals o.a. bij autisme (Bradstreet) en kanker (Gomez)
 
Volgens mij ben je een broodje aap aan het najagen. Het lijkt me zeer sterk dat gevaccineerden reageren op bluetooth,, er zijn belangrijkere dingen om te onderzoeken.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Het is een feest in Nederland, temperatuur 18 graden in huis bij mijn dochter en een grote deken om warm te blijven, Net mensen gesproken, zij heeft kanker, hij kan bijna niet meer lopen na een herseninfarct eerder dit jaar. Gisteren op visite, zij overspannen en betalingsmoeilijkheden problemen met de uitkering, hij kanker. De visite daarvoor ging het goed. Was niet ge Vt, maar g overal om zich heen dood en verderf. Heeft het hart op de tong en zegt alles recht voor zijn raap maar raakt wel snel door de vriendenkring heen.

Biertje in Breda tussen de 3.00 en 4.20 Dus het uitgaansleven is zeeeeeer beperkt
Dus het gaat lekker in NL
 
En dan nog wat dat ik even wil delen. Een paar maanden terug op TV.

Een paar maanden geleden op TV
Geertruidenberg heeft een wijkje waar de gemeente de claim heeft neergelegd dat de bewoners geen eigenaar zijn van het tuintje voor hun huis. Huizen gebouwd ongeveer + 60 jaar geleden en sommigen hebben de tuin nu gekocht voor 3.000 euro, of je mag het huren voor 97,00 per jaar.

juridische stappen -van de groep- hebben nog tot niet geleid over twee weken moet ze aangeven wat ze gaat doen

Mijn gedachten: mocht je het kopen wat ze wil, leg dan vast dat indien er ergens in de EU jurisprudentie op gaat duiken je 30 jaar het recht hebt om de zaak terug te draaien
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.323
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan