Dotcom Radio

Dé onthullingen openbaar maken.

In een sneltreinvaart, als een tsunami wordt het nieuws over ons uitgestort. Telegram, RSS feed reader items, eMailberichten, nieuws websites, allen schermen om mijn aandacht, lees mij, lees dit, kijk hier, zie dat, etc. Er komt geen einde aan. En alles gaat voorbij aan de ’Normies’!

Mooi artikel.. bij mij komt de gedachte op dat we allereerst de leugens in onszelf moet zien. Pas dan de stap naar een nieuwe wereld.😃
 
Alleen PVV steunt FvD-voorstel voor fonds voor wetenschappelijke tegenspraak.
 
Nog een hele klus met monteren van de "blackouts"

dotcom.radio aflevering 342 van 12-12-2022

Deze week in aflevering 342: Elon Musk FAFO – Onthullingen openbaar maken – Digitale ontmoeting Marc van Ranst – Galerij der doden – Mannen met ballen – protesteren bij militaire kazerne’s – FVD doet aangifte hacking – Trump als VS constitutie troll – Besmet mij niet – Q anon bezoek Liz Crokin op Mar-a-Lago – 20 miljoen van doden? – en meer, …

 
Brave heeft een Brave talk optie, al iemand ervaring mee?

Ik heb nu een update van mijn opname systeem geïnstalleerd met behulp van de Apple helpdesk omdat er veiligheidsinstellingen aangepast moesten worden.

Heb nu de mogelijkheid gescheiden op te nemen eigen microfoon rechtstreeks en het binnenkomende signaal op een ander kanaal zie afbeelding Nu nog even testen voor zondag. Wel een halaudio hyjack podcast.pngve dag mee bezig geweest
 
Brave heeft een Brave talk optie, al iemand ervaring mee?

Ik heb nu een update van mijn opname systeem geïnstalleerd met behulp van de Apple helpdesk omdat er veiligheidsinstellingen aangepast moesten worden.

Heb nu de mogelijkheid gescheiden op te nemen eigen microfoon rechtstreeks en het binnenkomende signaal op een ander kanaal zie afbeelding Nu nog even testen voor zondag. Wel een halBekijk bijlage 17985ve dag mee bezig geweest
Jeetje @henkie wat een gedoe zeg, maar gelukkig ben je een doorzetter. Heb hier totaal geen verstand van hoor maar ook Telegram heeft volgens mij een opname functie....
 
Frustratie -vs- Motivatie

Een uitpuilende mailbox, honderden ongelezen berichten op Telegram, Twitter, Factsforum, Internet, Signal, WhatsApp en meer. Help, frustratie, of gewoon gefocust blijven op het einddoel, mijn eigen motivatie.

Met opleiding, stageplek, puppy en kater met gescheurde kruisband heb ik bijna geen tijd meer om bij te blijven. Ik vertrouw maar op de goede afloop.

Dorothé
 
Ontsluit de oercode van plantenzaden en, …

Nieuwe internationale studies en veldproeven bevestigen het: Planten, fruit of groenten ontkiemen en gedijen veel intensiever en met een hogere opbrengst dankzij elektrische velden – zonder extra meststoffen, pesticiden of andere chemische hulpmiddelen. Tegelijkertijd kunnen ze op deze natuurlijke manier veel langer bewaard en vervoerd worden.

 
dotcom.radio aflevering 343 van 17-12-2022

Deze week in aflevering 343: Frustratie -vs- Motivatie – Aan welke kan van de lijn sta jij? – Corruptie EU parlement – Slechte vaccin productie – Docu Plandemic belicht – Digitale ID in de EU – WEF coupe – Grondwet wijzigingen – Aanslag op v Meijeren -en veel meer, …

 
dotcom.radio aflevering 343 van 17-12-2022

Deze week in aflevering 343: Frustratie -vs- Motivatie – Aan welke kan van de lijn sta jij? – Corruptie EU parlement – Slechte vaccin productie – Docu Plandemic belicht – Digitale ID in de EU – WEF coupe – Grondwet wijzigingen – Aanslag op v Meijeren -en veel meer, …



Opname nu met twee mono tracks zodat storingen die we nog hadden er uitgeknipt konden worden. Geluidskwaliteit nu beter, betere verhouding te maken tussen stem volumes en geen bromtoon die ik moest onderdrukken met een equalizer. Wel de hele uitzending terug beluisterd voor de montage
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan