Dotcom Radio

Net ontdekt en, ik heb er natuurlijk die Franse protestliedjes op staan in Nl/Eng taal maar het refrein is Frans

Bekijk bijlage 16653


Rumble says it won’t move its policy goalposts to appease France’s censorship demands

Growing video platform Rumble, based in the US, has refused to cave to France’s demands to censor Russian news sources such as RT France and Sputnik.

Last month, France’s President Emmanuel Macron acknowledged the difficulties in blocking RT and Sputnik from the country, as French citizens still had online ways to access the content.

More info
 
De Weg naar Dictatuur

In deze ongelooflijke moeilijke tijd van maatschappelijke onrust en onzekerheden, waar we van de ene crisis in de andere crisis belanden, maakt het de weg vrij, naar nieuwe dictaturen en massavorming overal in de wereld. Zonder de hypnotiserende menigte geen dictatuur.

 
dotcom.radio aflevering 337 van 06-01-2022

Deze week in aflevering 337: Nord Stream opgeblazen door Britse Marine – Rusland levert granen aan arme landen – VN veiligheidsraad nee tegen Biolabs onderzoek – Instorting geboortecijfers wereldwijd – Bolsonari ‘verliest’ verkiezing – Vaccinatie genocide – Rumble block in Frankrijk – Hoge babysterfte – Militaire oefening nl – Vs militairen in de Oekraïne – en meer, …

 
Verkiezingen: Militair ingrijpen, dat wil het volk !!

Gisteren hadden we het hierover bij dotcom radio, ongekend in de recente geschiedenis dat het volk de militairen oproept om orde op zaken te stellen in het land. Dat is wat er nu gaande is in Brazilië. De komende MidTerm verkiezingen laten dit al op voorhand zien in de VS.

 
Verkiezingen: Militair ingrijpen, dat wil het volk !!

Gisteren hadden we het hierover bij dotcom radio, ongekend in de recente geschiedenis dat het volk de militairen oproept om orde op zaken te stellen in het land. Dat is wat er nu gaande is in Brazilië. De komende MidTerm verkiezingen laten dit al op voorhand zien in de VS.

Misschien geen Amerikaanse verkiezingen in 24 en veel maatschappelijke onrust.
 
Zojuist een probleem ontdekt bij mijn Macbook (2012)
Uitval van verschillenden toetsen, had dit eerder ook al bij mijn iMac
Frans toetsenbord gekocht voor de mac maar dat is niet compatibel
Dat gebruik ik nu dus ook op de macbook
Zit nu gedeeltelijk blind te typen en de muis besturing loopt via de laptop
Lastig werken
 
De koffie is om wakker te blijven Henk, niet om over je toetsenbord te gooien 😅
Heb bij Apple apparaten wel vaker dit soort vreemde dingen meegemaakt waarbij je uit lijkt te komen op de hardware maar soms is gewoon het apparaat rebooten...
 
De koffie is om wakker te blijven Henk, niet om over je toetsenbord te gooien 😅
Heb bij Apple apparaten wel vaker dit soort vreemde dingen meegemaakt waarbij je uit lijkt te komen op de hardware maar soms is gewoon het apparaat rebooten...

Reboot gedaan en alle toetsen doen het weer

Thx voor de tip, weer 'wat' geld bespaard (voorlopig)
 
oude probleem is weer terug een r-t-i-o zijn het ergste dus als ik kan je zeggen dat s ku
Henk, weet je wat voor harde schijf er in zit? Zit er een solid state drive (SSD) in of nog een conventionele harde schijf (HDD)? Aangezien het apparaat uit 2012 komt is het laatste waarschijnlijk. Dan is mijn idee dat de schijf slechte stukken (ook wel bad sectors) begint te krijgen.
En dan krijg je dezelfde vreemde problemen weer en waarschijnlijk ook steeds vaker.
Zorg voor een goede backup van data, de schijf is te vervangen voor een SSD.

Groeten Floris
 
Henk, weet je wat voor harde schijf er in zit? Zit er een solid state drive (SSD) in of nog een conventionele harde schijf (HDD)? Aangezien het apparaat uit 2012 komt is het laatste waarschijnlijk. Dan is mijn idee dat de schijf slechte stukken (ook wel bad sectors) begint te krijgen.
En dan krijg je dezelfde vreemde problemen weer en waarschijnlijk ook steeds vaker.
Zorg voor een goede backup van data, de schijf is te vervangen voor een SSD.

Groeten Floris
Floris het is een 121 GB Flash-opslag
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan