Dotcom Radio

Ik ben heel blij met mijn eigen-wijze levenshouding!

“Wat ben jij eigenwijs, dat is in feite het grootste compliment wat ‘ik’ kreeg”. Eigenwijze mensen kun je echter in twee groepen onderverdelen, mensen waar je met geen geweld nieuwe informatie ingestampt kan krijgen en het soort eigen-wijze mensen die zich gedwongen voelen alles zelf te onderzoeken en dit niet kunnen / durven over te laten aan anderen.

 
“Rusland is niet alleen, anti-globalistische bevrijdingsbewegingen krijgen vorm in landen over de hele wereld.

Het is net na drie in het midden van de nacht, de wekker staat op kwart voor vier voor de eerste F1 training. Ik ben wakker en besluit er maar gelijk uit te gaan, ik had namelijk nog geen nieuw artikel online staan voor vandaag. Het is namelijk oorlog, en die oorlog wordt ook gevoerd tegen mij, mijn vrijheid, te mogen leven in een vrije wereld.

 
Maakt vitamine C je ook slimmer?

Deze week publiceerde de Dr. Rath Health Foundation het artikel; “Meta-analyse ondersteunt vitamine C-suppletie voor preventie en behandeling van de ziekte van Alzheimer” De conclusie is dat er overweldigend bewijs is dat Vitamine C en al die andere vitamine en mineralen een hoop problemen kunnen voorkomen en, … oplossen.

 
dotcom.radio aflevering 333 van 09-10-2022

Deze week in aflevering 333: Motie van wantrouwen NL kabinet - 25% meer verkeersongelukken - Rusland / Oekraine bereikt langzaam een kookpunt - Wie brengt de oplossing? - Verkiezing data dump van VS in China - Verkiezingen Brazilië ook een test - Achterhouden WOB verzoeken - Boeren uitkoop gaat geween door - Massale MKB faillissementen - Nucleaire dreiging - Bloedbank, geen onderscheid wel of geen Vax - Amateur klimaat wetenschapper uit NL in contact met Trump, - en meer

 
Ik heb einde vd ochtend nog naar DotcomRadio geluisterd. Nu niet meer bereikbaar dus. Ik heb geen Telegram meer omdat er veel tijd in al die groepen gaat zitten die ik volgde. Is het nog leuk in de groepsapp? Als we nog een najaarsborrel doen dan wil ik er best bijzijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan