Dotcom Radio

Wij willen Dotcom Radio uitzenden op de middengolf in Midden-Brabant
We nemen eigenlijk al aan dat het mag.

Voorlopig zal het worden uitgezonden op zondag tussen 19.00u en 20.00u
Na een humoristisch programma tegen oa WEF waarin ook live mensen kunnen inbellen.
Met veel protestliedjes en gedichten.

We zijn een LPAM station.
Radio Aktief, ooit begonnen als underground piraat.
Op de 828 Khz vanuit Tilburg.

Vind u het goed dat wij jullie goed verzorgde programma uitzenden?

Succes! Groeten,

Rob.
 
Wij willen Dotcom Radio uitzenden op de middengolf in Midden-Brabant
We nemen eigenlijk al aan dat het mag.

Voorlopig zal het worden uitgezonden op zondag tussen 19.00u en 20.00u
Na een humoristisch programma tegen oa WEF waarin ook live mensen kunnen inbellen.
Met veel protestliedjes en gedichten.

We zijn een LPAM station.
Radio Aktief, ooit begonnen als underground piraat.
Op de 828 Khz vanuit Tilburg.

Vind u het goed dat wij jullie goed verzorgde programma uitzenden?

Succes! Groeten,

Rob.
 
Referendum: Annexatie van vier regio’s in Oekraïne

De Russische president Vladimir Poetin zal vrijdag officieel beginnen met de annexatie van nog eens vier regio’s in Oekraïne tijdens een ondertekeningsceremonie na de afsluiting van de zelf georganiseerde referenda deze week, die door het Westen en Kiev als een schijnvertoning zijn bestempeld.

 
De ontkenner en de rechercheur

We zijn aangeland in het -tijdperk- van extreme ontkenners zo heb ik de indruk. Mensen die kost wat kost in hun -alles is goed- bubbel om hun wereldje, hun -voel je goed zone- af te schermen voor indringers. Het nieuws wordt immers extreem en de ontkenningen gaan daar in mee.

 
Overal staan mensen op vanwege het wanbeleid en de afgrond waar ze langs gaan.
In de VS weet men al veel meer dan hier.

Het probleem blijft het nieuws. Hier weet de normie niets van alles wat er gebeurt in de VS.
Daarom zullen ze hun standpunt als waar blijven verdedigen.
Het is daarom nog steeds ondoenlijk om met onze waarheid aan te komen. Die wordt gewoonweg weggehoond.
Het nieuws zal niet gaan veranderen.
Een heel moeilijke zaak.

Dorothé
 
Overal staan mensen op vanwege het wanbeleid en de afgrond waar ze langs gaan.
In de VS weet men al veel meer dan hier.

Het probleem blijft het nieuws. Hier weet de normie niets van alles wat er gebeurt in de VS.
Daarom zullen ze hun standpunt als waar blijven verdedigen.
Het is daarom nog steeds ondoenlijk om met onze waarheid aan te komen. Die wordt gewoonweg weggehoond.
Het nieuws zal niet gaan veranderen.
Een heel moeilijke zaak.

Dorothé
Als het voor de mid-terms allemaal uit zal gaan komen, dan zullen heel veel mensen niet weten wat ze horen.
Het zal schokkend zijn.
Weet je, het is natuurlijk voor veel mensen niet mogelijk om alles zo te volgen als wij doen en als je niet geconfronteerd wordt met deze stroming, zal je hem niet gaan opzoeken.
Denk aan oudere mensen die allang blij zijn dat ze de dag goed doorkomen, denk aan ouders die schoolkinderen hebben en daarnaast werken, Die zijn 's avonds doodop.
Ikzelf heb in mijn Schwarzwaldtijd een riant leventje geleid en had nog nooit gehoord van complotfeiten. Ik ben daar toen opeens ingerold.
Het zal voor veel mensen werkelijk ongelooflijk zijn en die waarheid willen ze misschien niet eens aannemen.

Dorothé
 
Over dit citaat uit je laatste artikel @henkie

“Over complotten ben ik heel stellig, als je mij geen zwart op wit getekende verklaringen of onomstotelijke bewijzen kan laten zien dan, … met vermoedens heb ik helemaal niets !!”

Gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als mensen om bewijs vragen, dat dat positief zou zijn: ''die mensen kun je tenminste nog bereiken met bewijs'', zag ik die persoon redeneren.

Ik dacht: ''ja zo kan ik er ook tegenaan kijken''. Ik redeneer zo: als mensen de bewijslast bij de ''tegenpartij'' leggen, dan weet je het wel. Dan ben je al de sjaak als tegenpartij en komt toch niets meer binnen.
 
Over dit citaat uit je laatste artikel @henkie



Gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als mensen om bewijs vragen, dat dat positief zou zijn: ''die mensen kun je tenminste nog bereiken met bewijs'', zag ik die persoon redeneren.

Ik dacht: ''ja zo kan ik er ook tegenaan kijken''. Ik redeneer zo: als mensen de bewijslast bij de ''tegenpartij'' leggen, dan weet je het wel. Dan ben je al de sjaak als tegenpartij en komt toch niets meer binnen.
Nou.. ik merk wel als iemand een NPO vraag stelt om je vervolgens dan op een of andere manier onderuit te halen met tegenargumenten.

Oprechte vragen krijgen een oprecht antwoord en bij een NPO vraag ga ik daar anders mee om.

..gister kreeg ik van een ego-slaper een paar maand oude video over agenda 2030 en de boeren etc. Dus er is wel een ontwakening gaande maar wij kunnen dat niet forceren..iets anders moet źe aanraken en dan pas kan je helpen..(als je in verbinding blijft)


P.s. mooi inzicht in het artikel van henkie.
 
Laatst bewerkt:
Over dit citaat uit je laatste artikel @henkie



Gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als mensen om bewijs vragen, dat dat positief zou zijn: ''die mensen kun je tenminste nog bereiken met bewijs'', zag ik die persoon redeneren.

Ik dacht: ''ja zo kan ik er ook tegenaan kijken''. Ik redeneer zo: als mensen de bewijslast bij de ''tegenpartij'' leggen, dan weet je het wel. Dan ben je al de sjaak als tegenpartij en komt toch niets meer binnen.
Precies dat! Ze maken zich 'co-dependent', i.p.v. zelf op onderzoek uitgaan leggen ze de bewijslast bij de ander neer. Als deze vervolgens met spijkerhard bewijs komt wordt dit categorisch afgewezen omdat het te confronterend is. Kennelijk vereist het veel moet om je fouten toe te geven.

Mike
 
Natuurlijk mag deze niet ontbreken op gedachtenvoer, handig ook voor heb die het verhaal willen doorsturen

Analyse toespraak Poetin: Biologische wapens en menselijke experimenten in de Oekraïne

Poetins toespraak van vrijdag zat boordevol waardevolle informatie. Als je het volledige transcript nog niet hebt gelezen, moet je dat onmiddellijk doen. Poetin sprak openlijk over “biologische wapens en menselijke experimenten in Oekraïne”, voor het eerst sinds de luchtaanvallen! Als u een MSM samenvatting van de toespraak heeft gelezen, heeft u alle belangrijke delen gemist. Hier, behandel ik het echte nieuws dat de media weigeren aan te raken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.163
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan