Dotcom Radio

In mijn lezingen zeg ik:

We kunnen het Kwaad niet bestrijden als het nog in ons huist.

Mikr
 
Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 332 van 02-10-2022

Deze week in aflevering 332: Oppositie politiek moet zwijgen – Giorgia Meloni is a member of the Aspen Institute – Lavrov speaks at UN General Assembly – Nordstream pijplijn 1+2 aanslag – VS calling on its citizens to leave Russia – Dotcom, podcast weer op de radio – en meer, …

 
Over rig for red:
 
Parallelle samenleving? Ik stem tegen !!

“Parallelle samenlevingsinitiatieven zijn NIET het antwoord, het gaat om een COMPLETE MAATSCHAPPELIJKE OMSLAG, we moeten dit SAMEN doen!”

Ik had het niet beter kunnen omschrijven!
De naïviteit van deze parallelle mensen spat er van af, ze denken dat ze er mee weg komen niet begrijpende dat als deze grote slang je achterna zit, er geen ontsnappen meer is.
 
Radio jingle tekst, vuur er maar even op voor ik hem inspreek

" Hoi, wij zijn Henk Mutsaers en Mike Donkers. Sinds 2008 presenteren we een wekelijkse podcast die we al jaren dotcom.radio hebben gedoopt, het verbinden van de aanknopingspunten. Met zijn tweetjes nemen we je elke zondag mee op reis -in onze eigen ontdekkingsreis- naar het nieuws achter het nieuws. Tezamen met een grote schare mede onderzoekers analyseren we wat er afgelopen weken de revue passeerde. Gezondheid, politiek, persoonlijke ontwikkeling, positie denken, complotten, alles komt voorbij en natuurlijk de wereld van Q. Het actief mede creëren van een betere wereld is onze insteek, dat kan je immers niet aan anderen over laten. Bloggen doen we op gedachtenvoer.nl en het fatsforum.nl - Elke zondagavond kun je luisteren -hier- om 19.00 uur op radio Actief 828 - We zien jullie aan de andere kant van de radio !!
 
Kan korter en bondiger:

Hoi, wij zijn Henk Mutsaers en Mike Donkers. Sinds 2008 presenteren we een wekelijkse podcast genaamd Dotcom Radio, waarin we de aanknopingspunten met elkaar verbinden. Met zijn tweetjes nemen we je elke zondag mee op reis naar het nieuws achter het nieuws. We analyseren wat er de afgelopen weken allemaal de revue passeerde. Gezondheid, politiek, persoonlijke ontwikkeling, complotten, alles komt voorbij en natuurlijk de wereld van Q. Bloggen doen we op gedachtenvoer.nl en op fatsforum.nl. Elke zondagavond kun je luisteren - hier - om 19.00 uur op radio Actief 828. We zien jullie aan de andere kant van de radio!!

Mike
 
''waarin we nieuwe verbanden leggen'' i.p.v. wat er nu staat?

''Connecting the dots'' vond ik persoonlijk perfect.
En dan die tekst erna: ''jij bent een sukkel en wij niet'' :ROFLMAO:
 
Pas maar op! :LOL:Je krijgt mw. Gundur^gohan, Adje Uilskuiken, Verader Bergkamp, de KaaGB of ander gedrocht achter je aan want 'sukkel' mag tegenwoordig in de Tweede (emotionele uit)braakkamer ook niet meer.

Gelukkig helpt onze vriendelijke nimmer tot geweld oproepende briljante FvD-complotmarmot Gideon (met en onvergetelijke gelaatsuitdrukking) mee door feiten met nog meer extra onwelvallige feiten te staven waardoor Gunghe^erdogan feitenloos alleen nog maar verder kan gaan staan schuimbekken. En daarvoor betaal je bij voor een avondje bekende conferencier tientallen euro's...
gid1.jpg gid2.jpg
Onbetaalbaar!

 
Kan korter en bondiger:

Hoi, wij zijn Henk Mutsaers en Mike Donkers. Sinds 2008 presenteren we een wekelijkse podcast genaamd Dotcom Radio, waarin we de aanknopingspunten met elkaar verbinden. Met zijn tweetjes nemen we je elke zondag mee op reis naar het nieuws achter het nieuws. We analyseren wat er de afgelopen weken allemaal de revue passeerde. Gezondheid, politiek, persoonlijke ontwikkeling, complotten, alles komt voorbij en natuurlijk de wereld van Q. Bloggen doen we op gedachtenvoer.nl en op fatsforum.nl. Elke zondagavond kun je luisteren - hier - om 19.00 uur op radio Actief 828. We zien jullie aan de andere kant van de radio!!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.534
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan