Dotcom Radio

Brief aan het energiebedrijf!

Weten energiebedrijven dat ze meewerken aan exhorbitante prijsverhogingen en in opdracht van een criminele organisatie belasting heffen? We kunnen ze daarvan per brief op de hoogte stellen. We kunnen zelf nadenken of we daaraan willen meewerken. Betalen we dat wel, niet of een billijk bedrag? Een notificatie van persoonlijke aansprakelijkheid en hoofdelijke verantwoordelijkheid is wellicht een geweldloze oplossing.

 
HM schreef:

“Heel mijn leven hoorde ik dat de Russen slecht waren, dat het oorlog ophitsers waren”

Precies zoals ik het ook ervaren heb. Niet dat ik precies de vinger kon leggen op alles dat niet klopte, maar het was hoe er over de Russen werd geschreven en vooral wat weggelaten werd.

Nee, wij in het ontwikkelde westen zijn boven hen verheven.
Misschien in de zin van economische welvaart, maar geestelijk is het westen inmiddels zwaar verarmd.

Dick
 
Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?

Ik heb de ervaring dat ik mij het liefst omring met positief ingestelde mensen, die geven mij een energie boost, een goed gevoel. Tegenovergesteld zal ik het contact met negatieve mensen zo kort mogelijk houden. Het lijkt erop dat dit met de gezondheid en “ziekte” eveneens zo werkt, … ontdek!

 
Resoneert onze gezondheid & “ziekte” mee met de mensen in de nabije omgeving?

Ik heb de ervaring dat ik mij het liefst omring met positief ingestelde mensen, die geven mij een energie boost, een goed gevoel. Tegenovergesteld zal ik het contact met negatieve mensen zo kort mogelijk houden. Het lijkt erop dat dit met de gezondheid en “ziekte” eveneens zo werkt, … ontdek!

Interessant. Mijn ouders zette ons kinderen bij elkaar i.g.v. de kinderziektes: "dan krijgt de ander het ook en hebben we maar 1x de (over)last". Ze deden dat waarschijnlijk volgens het hun aangeleerde Pasteur verhaal, het vals aangeleerde narratief. De huidige nieuwe oude inzichten passen beter maar hebben hetzelfde resultaat: elkaars immuumsysteem versterken en ouders maar eenmaal (over)last. Slim. Op basis van verkeerd oude narratief, maar gelijk resultaat. 👨‍⚕️👩‍⚕️
 
Interessant. Mijn ouders zette ons kinderen bij elkaar i.g.v. de kinderziektes: "dan krijgt de ander het ook en hebben we maar 1x de (over)last". Ze deden dat waarschijnlijk volgens het hun aangeleerde Pasteur verhaal, het vals aangeleerde narratief. De huidige nieuwe oude inzichten passen beter maar hebben hetzelfde resultaat: elkaars immuumsysteem versterken en ouders maar eenmaal (over)last. Slim. Op basis van verkeerd oude narratief, maar gelijk resultaat. 👨‍⚕️👩‍⚕️
Vroeger lagen ze met z'n allen in een bedstee
 
Ok hoop dat het probleem met de hack is opgelost ?

MILITAIRE update: PANIEK IN OEKRAÏNE> VN / NAVO

De 8 jaar durende militaire opbouw van de Oekraïense strijdkrachten onder leiding van de [DS] Deep State UN. NATO. CIA . Zwarte hoeden U.S. military ( DOD > 30% CORRUPT ) black operations projects heeft drastisch gefaald tot bijna vernietiging.

 
Ok hoop dat het probleem met de hack is opgelost ?

MILITAIRE update: PANIEK IN OEKRAÏNE> VN / NAVO

De 8 jaar durende militaire opbouw van de Oekraïense strijdkrachten onder leiding van de [DS] Deep State UN. NATO. CIA . Zwarte hoeden U.S. military ( DOD > 30% CORRUPT ) black operations projects heeft drastisch gefaald tot bijna vernietiging.

Yes, hij is weer in de lucht 👍
 
Ok hoop dat het probleem met de hack is opgelost ?

MILITAIRE update: PANIEK IN OEKRAÏNE> VN / NAVO

De 8 jaar durende militaire opbouw van de Oekraïense strijdkrachten onder leiding van de [DS] Deep State UN. NATO. CIA . Zwarte hoeden U.S. military ( DOD > 30% CORRUPT ) black operations projects heeft drastisch gefaald tot bijna vernietiging.

Jammer dat de laatste alinea niet is afgerond.
Terwijl Rusland hun grootste militaire manoeuvres uitvoert in de winter en hun enorme macht ontketent… DE NATO IS IN VOLLE PANIEK. Ze hadden nooit gedacht dat ze hun Russische tege
 
Waar blijft de verontwaardiging, de volkswoede?

Na 2.5 jaar is duidelijk dat het vaccin een grote leugen was, het totaal geen bescherming bood. Mensen zaten in angst, mensen werden ziek van het vaccin met verschrikkelijke bijwerkingen en mensen gingen dood, en ook dat was vaak een martelgang. Waar blijft de volkswoede?

 
Waar blijft de verontwaardiging, de volkswoede?

Na 2.5 jaar is duidelijk dat het vaccin een grote leugen was, het totaal geen bescherming bood. Mensen zaten in angst, mensen werden ziek van het vaccin met verschrikkelijke bijwerkingen en mensen gingen dood, en ook dat was vaak een martelgang. Waar blijft de volkswoede?

Ze willen het niet toegeven en doen het af als zijnde onbelangrijk en 'ach, zo erg was het niet', en 'ja, maar dat wisten we toch al'.
Het liefst wordt dit door de normies gewoon doodgezwegen.

Dorothé
 
dotcom.radio aflevering 334 van 16-10-2022

Deze week in aflevering 334 Shedding of resonantie? – Leger Oekraïne reeds verslagen – Brief aan energieleverancier – BTW energie naar 21% – Vaccin niet getest video gaat hele wereld over – Stil verzet – Baudet geschorst – BLAUW-WIT-ROOD, LAND IN NOOD – en meer, …

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.265
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan