Dotcom Radio

Het grote woord is eruit, Nederland wordt geregeerd door de Deep State

Na vandaag zal de politiek nooit meer het zelfde zijn
Politieke debatten exploderen
Kamer loopt leeg en vluchten voor het debat

Vak ‘K’ van het Kartel is sprakeloos

Pownews probeerde het nog een draai te geven met het bijschrift "complotgewauwel van Baudet" maar ik zie eronder alleen maar negatieve reacties naar Kaag en gevolg.
 
Geweldig praktisch en behulpzaam artikel.

Heb gisteren nog een telefoon gesprek gehad met Rinno over het ontbreken van ivermectine
Zelf ook een aantal uren aan het zoeken geweest, ...

Hij is heel positief, maar het is nergens te krijgen, ook niet bij de boer

En er zijn geen onderzoeken te vinden over behandeling NA vaccinatie
Het artikel waar ik hem na verwezen had waar het Pasteur Instituut is ten eerste onleesbaar voor een leek en gaat ook alleen maar in op preventie maar niet als men het vaccin al langere tijd in je lichaam hebt circuleren


Google translate kan het niet vertalen en stukje voor stukje in Deeple kevert nog steeds onbegrijpelijke zaken op voor mij
 
Heb gisteren nog een telefoon gesprek gehad met Rinno over het ontbreken van ivermectine
Zelf ook een aantal uren aan het zoeken geweest, ...

Hij is heel positief, maar het is nergens te krijgen, ook niet bij de boer

En er zijn geen onderzoeken te vinden over behandeling NA vaccinatie
Het artikel waar ik hem na verwezen had waar het Pasteur Instituut is ten eerste onleesbaar voor een leek en gaat ook alleen maar in op preventie maar niet als men het vaccin al langere tijd in je lichaam hebt circuleren


Google translate kan het niet vertalen en stukje voor stukje in Deeple kevert nog steeds onbegrijpelijke zaken op voor mij

Zojuist bericht ontvangen van Rinno

thx, ik ga nog een aanvulling maken over ivermectine 😉, ik heb geen onderzoek gevonden over effecten na de vax maar wel voor effecdt op spike proteines en ace2 😉, dankzij jou aandringen, thx
 
Noodzakelijke reorganisatie permacultuur tuin door drie "hittegolven", …

[2022] Frankrijk werd getroffen door drie hittegolven deze zomer, met temperaturen van 38 tot + 40°C. Zesentwintig departementen in het land stonden onder “oranje alarm” vanwege de stijgende temperaturen en verschillende natuurbranden braken uit in het zuiden.

 
Noodzakelijke reorganisatie permacultuur tuin door drie "hittegolven", …

[2022] Frankrijk werd getroffen door drie hittegolven deze zomer, met temperaturen van 38 tot + 40°C. Zesentwintig departementen in het land stonden onder “oranje alarm” vanwege de stijgende temperaturen en verschillende natuurbranden braken uit in het zuiden.

Ziet er super uit. Bedankt voor de beschrijving en foto's. Veel succes en plezier !
 
dotcom.radio aflevering 331 van 25-09-2022

Deze week in aflevering 331: Protest Prinsjesdag – Kabinet loopt weg – dé Dinsdag van de leugen – FvD Europees wijde petitie – Rusland mobiliseert – VN boycot Russische diplomaten – Oekraïne referendum – Toespraak Poetin – VS vlag zonder sterren – en meer, …

 
dotcom.radio aflevering 331 van 25-09-2022

Deze week in aflevering 331: Protest Prinsjesdag – Kabinet loopt weg – dé Dinsdag van de leugen – FvD Europees wijde petitie – Rusland mobiliseert – VN boycot Russische diplomaten – Oekraïne referendum – Toespraak Poetin – VS vlag zonder sterren – en meer, …

@fatsnotbad je bedoelde met voorloper NAC : Gluthation😉
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die de uitzending hebben geluisterd en meer info willen ...

 

Bijlagen

  • voorbeeldbrief energie (1).docx
    14,2 KB · Weergaven: 6
Even een Vraag.
Gister in de uitzending hadden jullie het over NAC.
Waar halen jullie dat en is er nog verschil in welke je koopt?
Ik hoorde dat die van Vitakruid wel goed was.
En kun je dit gewoon elke dag gebruiken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.058
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan