Dotcom Radio

Energiecrisis, iedereen wordt uitgeknepen als een citroen, burgers, bedrijven, allemaal zonder uitzondering !!

De gehele economie komt tot een totale stilstand, alles, maar dan ook alles is afhankelijk van energie. Grote bedrijven sluiten, net zo goed als de kleine ondernemers, de bakker, de slager, alle beroepen die afhankelijk zijn van materialen die niet meer geleverd worden. Alles hangt aan elkaar vast, overal zullen tekorten ontstaan. Niet over een paar maanden maar volgende maand, volgende week morgen en vandaag.

https://gedachtenvoer.nl/2022/09/09...rgers-bedrijven-allemaal-zonder-uitzondering/
 
Al het nieuws zal ondergeschikt zijn aan, …

Waar mensen zich ook druk over maken in de aanloop naar de herfst en winter, de nieuwe COVID maatregelen, een COVID ID, de torenhoge energie prijzen, het totaal vastlopen van de wereld economie, … Het zal uiteindelijk ALLEMAAL ondergeschikt nieuws blijken te zijn aan de komende onthullingen over de -Satanische- ongekende & onmenselijke invloed op de mensheid.

 
dotcom.radio aflevering 329 van 11-09-2022

Deze week in aflevering 329: 18,2 miljoen vaccinatie + doden? – Niet menselijk organismen ontdekt na vaccinatie – We moeten nu eindelijk van de Nazi’s af – Het front is overal – 54 VN landen weigeren tegen Rusland te tekenen – De Satanisten wordt het wereldnieuws – Rusland hartelijk welkom in Oekraïne steden – en meer, veel meer

 
Stel je woont in het Duitsland van ’40 / ’45, …

Je zit elke dag aan de radio gekluisterd en luistert naar de propaganda machine van Goebbels en leest de kranten. Dat zijn de enige informatie bronnen waar je je mening op kon vormen.

Geweldig plaatje die kooi van gedachten.
Ook de basis van psychotherapie om mensen te helpen hun destructieve gedachten te knakken.

Epictetus​

55 na Chr. - 135 na Chr.
Epicurus


Quote​

“"Niet de dingen zelf maken de mensen van streek, maar hun denkbeelden erover."”

Dorothé
 
Wij hebben hier in Frankrijk niet alleen ambulances maar ook de brandweer en Samu die eerste hulp verlenen zie hier de verschillen

Twee weken geleden met het festival was er een NL dame die van het opstapje van de caravan viel, toen ze thee ging halen voor mij. Ze haalde heel haar scheenbeen open aan de hoek van de deur. NLders die al lang in Frankrijk woonden belden de Samu (brandweer) zij kwamen met drie man verbonden de gewonde en namen haar mee naar het ziekenhuis. Twee uur later kon ze opgehaald worden. Ze kwam retour met een pakket verband en toebehoren voor de eerste 7 dagen. Best goeie en snelle service voor het platte land.

PS. Ik moet de thee nog krijgen
 
Hoe maak je zo’n probleem bespreekbaar, … [?]

We horen steeds dat de experimentele vaccinaties het menselijke DNA aanpassen.

Goeie vraag Henk. Hier is er nog 1: wil ik nog wel bloed toegediend krijgen? (Stel dat ik bewusteloos wordt afgevoerd na een accident en veel bloed heb verloren)
En er zullen nog meer vragen volgen. Tenzij de gevolgen van 'den jab' ongedaan gemaakt kunnen worden. Iets dat ik lange tijd gedacht (gehoopt) heb.
 
Ik heb over antibiotica al eens gezegd dat als ze levensreddend zijn ik me probleemloos ermee laat behandelen, dan neem ik naderhand wel probiotica (kefir). Hetzelfde met bloedtransfusies, als dit levensreddend voor me is pomp er maar in met spike-eiwitten en al, naderhand zet ik mezelf dan wel op een protocol van ivermectine of HCQ, zink, vit.C, vit. D3, ECGC en NAC om de s-eiwitten op te ruimen.

Mike
 
Ik heb over antibiotica al eens gezegd dat als ze levensreddend zijn ik me probleemloos ermee laat behandelen, dan neem ik naderhand wel probiotica (kefir). Hetzelfde met bloedtransfusies, als dit levensreddend voor me is pomp er maar in met spike-eiwitten en al, naderhand zet ik mezelf dan wel op een protocol van ivermectine of HCQ, zink, vit.C, vit. D3, ECGC en NAC om de s-eiwitten op te ruimen.

Mike
Maar als dat gevaxxed blied is, komt het DNA veranderend material toch ook mee binnen ? Uitstel van executie ?
 
Ja, maar het is op te ruimen. Zie ook mijn zomerlezing van 2021: alle lichaamsvreemde eiwitten zijn relatief eenvoudig op te ruimen met anti-parasitaire middelen. Kanker, AIDS en andere 'ongeneeslijke ziektes' zijn op deze manier ook op kinderlijk eenvoudige wijze te genezen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.541
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan