Dotcom Radio

Hé, doe ze de groeten van mij, aan de rand van het ravijn, … en kom terug !!

… want mij zal je daar niet zien, veel te gevaarlijk en ik heb toch wel een klein beetje hoogtevrees. Ik denk dat daar veel mensen komen met prikspijt, vaccinatieschade of vrees wat die tijdbommen nog kunnen aanrichten. Ook mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen en heel veel mensen die om de een of andere reden het even niet meer zien zitten in het ‘leven’.

 
Zoals je weet publiceer ik normaal maar èèn artikel per dag

Wat in de pijplijn zit is een bijdrage van Rinno over vaccinatie schade
En twee artikelen heb ik al 'op voorraad' geschreven omdat ik visite krijg komende week en er ook nog 13 ton grint verwerkt moet worden op de tuinpaden om uitdroging komend jaar te verminderen.

Bij een van die artikelen heb ik een quote geschreven;
Een artikel met als titel; Economische (zelf) moord

"Zelfmoord is vluchten voor je verantwoordelijkheid om op te staan".

net even gekeken op de zoekmachines, ... nog niet gebruikt

kan wel eens een thema worden, nog even een meme maken
 
dotcom.radio aflevering 330 van 18-09-2022

Deze week in aflevering 330 – Digitaal ‘uitgaansverbod’ – Gezond nageslacht gevaccineerden [?] – Historische daling levensverwachting VS – Zo blijft de misdaad bestaan. – Trump & Q – Rusland, je wilt oorlog, je kan het krijgen – Engels sprekende militairen in de Oekraïne – Devolution – Van Dissel RIVM geeft geen antwoord – en meer nieuws dat je niet of verdraaid verneemt via de MSM

 
Elke variant van "virus" wordt steeds zwakker. Maar wel slimmer, ... 🤓
...want zoals Henkie al schrijft ... tot de US grens ervaart het virus IVM niet als probleem. Het virus is er geen seconde bang voor. Maar eenmaal binnen de US.... 😱 OMG OMG OMG .... 'do panic, do panic'. Het intelligente virus bibbert uit zijn verschoning. 💩
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.784
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan