Dotcom Radio

Milieu verschil tussen -NU- of -Nooit- Stikstof -vs- Stookolie, …

Frappant detail in de huidige tijd tussen de ‘dringende oplossing’ van een nep stikstof crisis en een winstgevende vervuilende stookolie industrie, bekijk de video en satelliet foto's

Kijk maar eens naar de schoorstenen van bijv grote containersschepen. Geen frisse rookgassen van stookolie. Soms gelige (zwavel ?) walm
 
De inval in de Oekraïne, Joe Biden is verantwoordelijk

Weet je wat, laten we het eens hebben over het idee dat Joe gelijk heeft, dat de torenhoge gasprijzen en de economische depressie te wijten zijn aan de oorlog van Rusland in Oekraïne, en niet aan het falen van de regering Biden. Maar NIEMAND wil ingaan op de vraag WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.

Spot on henk
 
VS-ambassadeur in China ontevreden over instemming van China met Russische beschuldigingen over VS-biowapen laboratoria in Oekraïne

Het Oekraïense Biolabs-verhaal begint onvermijdelijk te worden door de Westerse media. De liberale mediamagnaat Bloomberg kon niet anders dan er verslag van uitbrengen, omdat een Amerikaanse ambassadeur er rechtstreeks op inging. U zult echter merken dat ze niet ingaan op de “Russische leugens” waar Burns het in de titel over heeft, ze begraven het in het artikel. Verderop in het artikel gaan ze in op de beschuldigingen van Rusland over BIOWEAPONS LABS IN UKRAINE.

 
“Paniek 2022”, …

Paniek, het verandert de mond in een woestijn met de tong als een ruwe en geschubde versteende boomstam rustend op het zand. Het verwarmt de keel, zet de longen onder druk, vernauwt het hart, en ledigt de darmen en de blaas met een kracht die aanvoelt alsof het je hele leven wegzuigt.

 
Aanslag Georgia Guide Stones – It’s happening !!

Gisteren 06-07-2022 is in de VS een bom aanslag gepleegd op de Georgia Guide Stones. Waarom is dit belangrijk en significant? Het is hèt symbool van de Nazi World Order, het enigste complot in steen uitgebeiteld; “Maintain Humanity Under 500,000,000 in Perpetual Balance with Nature” – “Handhaaf de mensheid onder 500.000.000 in eeuwigdurend evenwicht met de natuur”

 
Hoelang worden de ‘Elite’ kikkers nog gekookt, … ?

In de aanloop van de verkiezingen in de VS, oktober 2020, kwam de Hunter Biden laptop in het nieuws, de zogenaamde “harddisc from hell”. Maar nee op de verkiezingen had het geen enkele invloed wat we aanvankelijk gedacht hadden blijft nog steeds een goed bewaard “geheim”. Ook al kun je het overal vinden online, -Jan met de pet- weet nog van niets.

 
Op advies en aandringen van de overheid ingespoten met een experimenteel vaccin!

Mocht u, samen met vele anderen gedupeerden, juridische actie willen ondernemen tegen hen die u hebben voorgelogen, in angst hebben gebracht, halve waarheden verteld via de media en hun werkelijke verantwoordelijkheid niet hebben genomen, dan kunt u contact opnemen met in ieder geval de advocatenkantoren van: ...

 
dotcom.radio aflevering 320 van 10-07-2022

Deze week in aflevering 320: Georgia Guide Stones – FvD blijft de tweede kamer tarten – Boeren protesten losgebarsten – Jan Bonte gearresteerd – China kiest partij voor Rusland Bio-labs – Boris pakt zijn biezen – en veel, heel veel meer, …

 
Henkie had hem al op 8.41 😉 zie boven
Dat kan, maar dan ben ik nog bezig de RSS feed te maken en knip en plak ik de diverse onderdelen nog in de juiste vensters. Wat ik dan op het forum post moet ik weer gebruiken om overal te posten, ook nog enkele minuten werk
 
Deze post van Clandestine hebben jullie wellicht al gezien, maar hier weer gemakkelijker te delen.

Wanneer gebeurt “het”? Sneller dan je denkt.

Sinds ik begon te schrijven in 2000 op uitdaging.net en later op gedachtenvoer was de rode draad door alle artikelen -inzicht te geven in- -zie jij / jullie niet wat ik / wij zien [?]. Maar vooral de woorden "motivatie" en "vertrouwen" vormden die rode draad. Onderstaande artikel van Clandestine is exact het zelfde, mensen helpen de dotjes bij elkaar op te tellen en te laten zien wat wij ook zien.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.198
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan