Dotcom Radio

Hé die Q van jouw, da’s toch allemaal nep joh, … riep iedereen toen, … en nu is Q terug.

Dat zijn wat oude berichten die weer opduiken, weet je, het zal wel allemaal, maakt mij echt geen ene moer uit wat anderen zeggen of denken toen en nu. Ik trek mijn plan op eigen opgedane ervaringen. En nu is Q weer actief sinds een aantal dagen en gaan we weer verder waar we gebleven zijn.

 
Ik geloof er geen bal van, van het betoog van SubRosa, er komt geen 3 de wereldoorlog punt uit
Geloven ben ik sowieso geen fan van Henk, dat doe je in de kerk. Ik volg deze man al lang en heeft gewoon veel kennis. Jij haalt er een derde wereldoorlog uit, dat vind ik minder interessant.
 
Dat is een grote denkfout. Geloven doe je binnen en buiten de kerk! Wie niet kan geloven en vertrouwen beseft niet dat hij/zij onderdeel is van het probleem, niet de oplossing. Gebrek aan geloof = EGO. Je houdt nog steeds vast aan de illusie van kennis. Kennis zonder wijsheid is levensgevaarlijk!

Mike
 
Dat blind geloof (dat is nl. ook een geloof) in 'kennis' gevaarlijk is blijkt wel uit de vatbaarheid die je vertoont voor valse profeten als zo'n SubRosa, die met een onbewezen theorie komt over een Syrie-Oekraine deal tussen Moskou en Tel Aviv. O ja, en dat van die nazi's is allemaal afleiding. Bewijs voor deze stellingen niet nodig, stellig beweren op basis van de illusie van kennis is voldoende. Next!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat is een grote denkfout. Geloven doe je binnen en buiten de kerk! Wie niet kan geloven en vertrouwen beseft niet dat hij/zij onderdeel is van het probleem, niet de oplossing. Gebrek aan geloof = EGO. Je houdt nog steeds vast aan de illusie van kennis. Kennis zonder wijsheid is levensgevaarlijk!

Mike
Wijsheid is niet hetzelfde als geloof Mike. Maar goed, ik wilde gewoon iets interessants delen, doe ermee wat je wilt. EGO= zinloze discussies voeren en je gelijk willen halen.
 
Je zult je gelijk nooit krijgen uit kennis, wel je geluk uit geloof en vertrouwen, zowel in je Hogere Macht als in jezelf (en ook in die volgorde).

Mike
 
Wijsheid is niet hetzelfde als geloof Mike. Maar goed, ik wilde gewoon iets interessants delen, doe ermee wat je wilt. EGO= zinloze discussies voeren en je gelijk willen halen.

Ik kom er ook nog even op terug dat:

- ik wilde gewoon iets interessants delen
- Jij haalt er een derde wereldoorlog uit, dat vind ik minder interessant.

Dat is / zijn voor mij nu net de kernpunten

De hoop van mensen de grond in boren met er komt een 3de wereldoorlog is nogal wat, dat is wat je voor mij dus aanhaalde, ...
 
Ik kom er ook nog even op terug dat:

- ik wilde gewoon iets interessants delen
- Jij haalt er een derde wereldoorlog uit, dat vind ik minder interessant.

Dat is / zijn voor mij nu net de kernpunten

De hoop van mensen de grond in boren met er komt een 3de wereldoorlog is nogal wat, dat is wat je voor mij dus aanhaalde, ...
Wat ik interessant vind is, hoe de verschillende machten werken en tegenover mekaar staan met hun eigen ideologieën. Deze man heeft hierover e.e.a te vertellen. Ik ben niet bezig met een derde wereldoorlog, daar "geloof" ik niet in.
 
Wat als de ELITES hun ‘geld’ macht verliezen?

Hoe hard je ook probeert de realiteit te vermijden, uiteindelijk haalt het je in. Dit is de les die de westerse centrale banken, die in handen zijn van particulieren, nu leren nu hun fiatgeld hallucinatie in de echte wereld crasht. De ineenstorting van de financiële markten die we recentelijk hebben gezien is geen gewone marktbeweging. Het is de ineenstorting van een systeem.

 
Wat als de ELITES hun ‘geld’ macht verliezen?

Hoe hard je ook probeert de realiteit te vermijden, uiteindelijk haalt het je in. Dit is de les die de westerse centrale banken, die in handen zijn van particulieren, nu leren nu hun fiatgeld hallucinatie in de echte wereld crasht. De ineenstorting van de financiële markten die we recentelijk hebben gezien is geen gewone marktbeweging. Het is de ineenstorting van een systeem.

*** De essentie van dit bericht gemist? *** De Dow Jones industrial average is 11 van de laatste 12 weken gedaald; iets wat nog nooit eerder is voorgekomen. Het dichtst in de buurt kwam de grote crash van 1929
 
Ghislaine Maxwell, van complottheorie naar 20 jaar celstraf !

Geen enkel woord over de misbruikers van al die kinderen, wat er geen ’tientallen’ waren maar eerder tientallen duizenden En waar waren diezelfde media toen we overal in de wereld konden lezen op de alternatieve media van het bestaan van de elite pedofilie en kinderhandel netwerken? De realiteit achterhaald nu de media censuur, zet je schrap, want dit is slechts het begin.

 
April 2018: We zijn allemaal; “Speelbal van de golven”, ...

De waarde van geld zit namelijk in de arbeid die ervoor geleverd wordt en het grootste deel van al dat “geld” is niet meer als gebakken lucht. Noppes, er is nooit arbeid voor geleverd. Als er andere machten opkomen dan is die gebakken lucht totaal niets meer waard. En dat kun je nu al zien aankomen met de Bricks landen. Dat gaat al een fikse storm worden, verwachting orkaankracht.


Kijk eens naar de Roebel nu, ...
 
Kreeg vandaag 3 x een mail van SIDN de beheerder van de .nl domeinnamen
---//---
Er vindt een malware aanval plaats onder de domeinnaam gedachtenvoer.nl.

Wij vragen je vriendelijk om deze aanval zo snel mogelijk offline te (laten) halen.

---//---

De bewuste pagina verwijderd en de tekst weer online gezet op een nieuwe pagina

Dit is de nieuwe pagina, zou het onderwerp er iets mee te maken hebben vraag ik mij af ???

Verder wordt ik heel de week plat gespamd met uw beveiliging software is verlopen
Maar beide pakketten heb ik niks van in gebruik

Wel de halve middag bezig met die onzin
Zelfs even gebeld met de UK want enkele besmette pagina's zijn files die gegenereerd worden via de zoekfunctie
 
Kreeg vandaag 3 x een mail van SIDN de beheerder van de .nl domeinnamen
---//---
Er vindt een malware aanval plaats onder de domeinnaam gedachtenvoer.nl.

Wij vragen je vriendelijk om deze aanval zo snel mogelijk offline te (laten) halen.

---//---

De bewuste pagina verwijderd en de tekst weer online gezet op een nieuwe pagina

Dit is de nieuwe pagina, zou het onderwerp er iets mee te maken hebben vraag ik mij af ???

Verder wordt ik heel de week plat gespamd met uw beveiliging software is verlopen
Maar beide pakketten heb ik niks van in gebruik

Wel de halve middag bezig met die onzin
Zelfs even gebeld met de UK want enkele besmette pagina's zijn files die gegenereerd worden via de zoekfunctie

Vervelend zeg. Ze zien je artikelen blijkbaar als een vorm van gevaar ofzo. Geen aandacht aan schenken? Ik vind het overigens nu al zonder gelezen te hebben een geweldig onderwerp 👍
 
Vervelend zeg. Ze zien je artikelen blijkbaar als een vorm van gevaar ofzo. Geen aandacht aan schenken? Ik vind het overigens nu al zonder gelezen te hebben een geweldig onderwerp 👍

Geen aandacht, .... ehhh. Het bericht van de provider is duidelijk. Als het niet heel snel opgelost wordt gaat de website in zijn geheel uit de lucht. En ik kreeg van twee kanten drie mail berichten vandaag

Ik hoop dat ik het opgelost heb, anders krijg ik het wel te horen
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc
Geen aandacht, .... ehhh. Het bericht van de provider is duidelijk. Als het niet heel snel opgelost wordt gaat de website in zijn geheel uit de lucht. En ik kreeg van twee kanten drie mail berichten vandaag

Ik hoop dat ik het opgelost heb, anders krijg ik het wel te horen
Is de provider de internet leverancier? Zoiets als ziggo? Of is een provider datgene waar je je domeinnaam van hebt? Sorry daar heb ik namelijk geen verstand van. Wat te denken van gewoon overstappen naar een ander? Dreigen met website uit de lucht zou voor mij genoeg reden zijn om de provider uit de lucht te gooien. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
 
Is de provider de internet leverancier? Zoiets als ziggo? Of is een provider datgene waar je je domeinnaam van hebt? Sorry daar heb ik namelijk geen verstand van. Wat te denken van gewoon overstappen naar een ander? Dreigen met website uit de lucht zou voor mij genoeg reden zijn om de providentie uit de lucht te gooien. Maar ja, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
De SIDN is het internationale orgaan dat domeinnamen uitgeeft in mijn geval dus gedachtemvoer.nl die verwijst naar de provider waar mijn website op een computer gehost wordt. Zonder adres besta je niet dus het hoogste alert voor mij
 
De SIDN is het internationale orgaan dat domeinnamen uitgeeft in mijn geval dus gedachtemvoer.nl die verwijst naar de provider waar mijn website op een computer gehost wordt. Zonder adres besta je niet dus het hoogste alert voor mij
Ja oké. Snap je. Hopelijk opgelost voor je. Domeinnaam verhuizen kan ook altijd nog. Maar ja, vermoedelijk zullen ze allemaal wel corrupt zijn. Toevallige timing ook allemaal nu de revolutie is begonnen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan