Dotcom Radio

Henk, bedankt ! Voor alle info, gedachtevoer en het filmpje. Super !
Het filmpje was de aloude Q video, the plan to save the world. Vroeger ook ondertiteld maar die kon ik niet meer vinden.

Vandaag de website 1,5 uur off line gezet om alle problemen die vanmorgen gemeld werden aan te pakken aangaande de Hack / of nieuwe Hack [?]. Heb wat tools gehad van dotcom luisteraars in het verleden en heden die ik kon gebruiken om een veiligheid scan te maken, dus maar hopen dat het nu allemaal goed is.
 
13 yrs sober.

When I first arrived spiritually bankrupt, those elders, who had what I wanted (peace), threw a spiritual tool kit at my feet and challenged my to pick it up.

No one coddled me, I wasn't special, and no one cared if I was a poor victim.

"Take the cotton out of your ears and put it in your mouth," they said.

They taught me how to take personal inventory, admit fault, pray, amend, forgive, and to be of service to others.

Through those gruff and imperfect men God saved my life.


Deze gast heeft AA gedaan. Alle bekende zinnetjes uit die wereld zitten er in, o.a. spiritual tool.kit.en personal inventory. (y)🤛💪

Mike
 
Henk, bedankt ! Voor alle info, gedachtevoer en het filmpje. Super !
dankjewel voor je positieve feedback! Wat fijn dat je de filmpjes en alle info zo waardeert. En super tof dat je dat zo uitspreekt. Het is genieten om steeds weer de dankbare reacties te lezen van lezers op dit forum voor al dat waardevolle werk.
Ik ga duimen voor Henk dat de problemen nu opgelost zijn en dankjewel voor alle moeite. Zeer spijtig dat het op deze manier zo loopt. Ik wil maar zeggen, alle reviews zijn een teken van dankbaarheid en voor mij de beste manier om naar buiten te uiten in tegenstelling tot altijd maar die like vinkjes wat tegenwoordig normaal geworden is of zelfs verwacht word tot vervelens aan toe.
 
De inval in de Oekraïne, Joe Biden is verantwoordelijk

Weet je wat, laten we het eens hebben over het idee dat Joe gelijk heeft, dat de torenhoge gasprijzen en de economische depressie te wijten zijn aan de oorlog van Rusland in Oekraïne, en niet aan het falen van de regering Biden. Maar NIEMAND wil ingaan op de vraag WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.

 
De inval in de Oekraïne, Joe Biden is verantwoordelijk

Weet je wat, laten we het eens hebben over het idee dat Joe gelijk heeft, dat de torenhoge gasprijzen en de economische depressie te wijten zijn aan de oorlog van Rusland in Oekraïne, en niet aan het falen van de regering Biden. Maar NIEMAND wil ingaan op de vraag WAAROM Rusland Oekraïne is binnengevallen.

Gedachtenvoer is nu offline.

Dick
 
Gedachtenvoer is nu offline.

Dick
Yep heel de ochtend al offline.
Alweer meldingen van twee kanten dat de situatie nog niet opgelost is
Mijn mall ware scan geeft 2 meldingen over backup's buiten wordpress om maar dat is een plugin die ik al jaren heb draaien Updraft

Ik weet het nu niet meer wat ik moet doen / heb zowel mijn provider als het SIDN (UK) een mail gestuurd en zolang blijft de site offline
 
Eindverslag over onderzoek naar biologische misdaden VS in Oekraïne verwacht in het najaar

Sinds 9 januari kom je enkele tientallen vertaalde artikelen tegen hier op de site van BioClandestine waar het “Bio” is de naam komt van zijn spoor dat hij volgde naar de Bio-Wapen laboratoria wereldwijd maar met name in de Oekraïne. Ik ben ervan overtuigd dat het spoor dat hij volgde wereldnieuws gaat worden als nooit te voor.

 
dotcom.radio aflevering 319 van 03-07-2022

Deze week in aflevering 319: gedachtenvoer deze week getroffen door aan mall-ware aanval – Euthanasie kinderen mogelijk – Stikstof, boeren en #Burgeropstand – BRICS landen een macht van 3.2 miljard inwoners – Abortus wetgeving VS – Lezen, schrijven en .. denken – Biologische misdaden VS – de TIJD is op – Dr. Vladimir Zelenko overleden – COVID cijfers – en veel meer, …

 
Handboek voor de politiek, hoe beïnvloeden ik mensen / de kiezer?

Uit dit boek: “Hoe maken mensen keuzes”, uitgave Wetenschappelijke Raad voor Regeringsbeleid, blijkt onomstotelijk hoe de manipulatie agenda plaatsvind. Sommigen noemen het zwarte magie, en wellicht speelt er nog zoiets mee, maar de gewone techniek en kennis geeft al ruim voldoende mogelijkheden de hersenen van de ‘kiezer’ te bewerken.

Onderstaande video (22 minuten) met Elze van Hamelen sluit hier mooi bij aan.
Propaganda is van alle tijden, maar cognitieve oorlogsvoering gaat nog een stap verder. De NAVO is er al mee bezig, maar wat is het precies? En zetten overheden deze techniek ook in voor binnenlandse doeleinden? Journaliste Elze van Hamelen praat ons bij.
 
Onderstaande video (22 minuten) met Elze van Hamelen sluit hier mooi bij aan.

Toeval bestaat niet, kreeg het NATO artikel vanmiddag aangereikt, staat morgen online
 
gedachtenvoer / dotcomradio bezoekers Map

Hoe kom ik aan al die internationale bezoekers?

Google translate op de website

Op Gettr ben ik sinds november heel actie en heb daar nu 2551 volgers waarvan ook vele Chinezen en Engels sprekenden VS/UK voornamelijk met de promotie van de protest liedjes en alle artikelen die ik schrijf

Ik ben ook nog actief op een forum in de VS waar veel [Q] patriots zitten, en dit is het resultaat van al dat werk. Dit zijn natuurlijk moment opnamen

Schermafbeelding 2022-07-04 om 09.49.23.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.060
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan